#1
Baclofen zou ik niet doen. Ik herhinner nog gelezen te hebben dat je dat wakker hield.
Ik ben morgen ook weer precies een maand g-vrij
Ik ben morgen ook weer precies een maand g-vrij

Ja je heb gelijk , dacht maak nieuwe aan wie weet bekijken mensen me oude topic niet meer 😂Kan je dat niet doen in je bestaande topic? Het hele ghb subforum staat ondertussen vol met topics van jou.
Verder wil ik je nogmaals veel sterkte wensen! Je bent in goede handen, vertrouw op hen als ze zeggen dat het goed is.
Als je in je oude topic post komt het gewoon weer bovenaan.Ja je heb gelijk , dacht maak nieuwe aan wie weet bekijken mensen me oude topic niet meer 😂
Komt goed zit al bijna op 0 , morgen laatste 2ml , dat is 0.5 eigen ghb iig .We lezen en leven met je mee hoor 🍀
Niet dagelijks. Zou op dit punt ook gewoon weer een dopje kunnen nemen zonder terug te vallen. (Zeker door alles omtrent de Keta, voel me super fijn nuchter) Ben in totaal 4 keer afgekickt maar die lifestyle hoef ik echt niet meer.heb je geen cravings meer naar ghb?
Zeker weten. Ik slaap weer als een blok al maanden! Was bij mij ook vrij snel weer terug. Denk dat je met een weekje wel weer oké zit. Je lichaam is hartstikke vermoeid, komt echt wel goed. En die paar slapeloze nachtjes kunnen er vast nog wel bij. Straks ben je van alle ellende af.Je bent hartstikke goed bezig! Je mag echt al trots zijn op jezelf hoor.
Met dat slapen komt het ook wel goed. Is bij jou ook goedgekomen, toch @Spyro ?
heb je geen cravings meer naar ghb?Zeker weten. Ik slaap weer als een blok al maanden! Was bij mij ook vrij snel weer terug. Denk dat je met een weekje wel weer oké zit. Je lichaam is hartstikke vermoeid, komt echt wel goed. En die paar slapeloze nachtjes kunnen er vast nog wel bij. Straks ben je van alle ellende af.
Top!Niet dagelijks. Zou op dit punt ook gewoon weer een dopje kunnen nemen zonder terug te vallen. (Zeker door alles omtrent de Keta, voel me super fijn nuchter) Ben in totaal 4 keer afgekickt maar die lifestyle hoef ik echt niet meer.
Ja niet dus ,ben niet meer lichamelijk afhankelijk en ik slaap helemaal niet meer nu . En nu ga ik dood aan insomnia? Ben nu echt kapot gefrustreerd . Na het weekend pak ik mijn spullen in en ben ik weg .wat een teleur stelling ,je gaat hier kapot als je nacht niet kunt slapen dooie kut detox , elke dag zelfde tiefus routine helemaal klaar mee . Thuis heb ik lyrica .Ik wil gewoon fucking kunnen slapen. Ben totaal vanslag hiervan...Je bent hartstikke goed bezig! Je mag echt al trots zijn op jezelf hoor.
Met dat slapen komt het ook wel goed. Is bij jou ook goedgekomen, toch @Spyro ?
Je slaap is niet kapot. Dat gaat niet. Probeer rustig te blijven, je slaapt komt terug. Zónder dat je daar middelen bij nodig hebt. Geef nou niet op dat laatste kleine stukje. En blijf van andere middelen af...Ja niet dus ,ben niet meer lichamelijk afhankelijk en ik slaap helemaal niet meer nu . En nu ga ik dood aan insomnia? Ben nu echt kapot gefrustreerd . Na het weekend pak ik mijn spullen in en ben ik weg .wat een teleur stelling ,je gaat hier kapot als je nacht niet kunt slapen dooie kut detox , elke dag zelfde tiefus routine helemaal klaar mee . Thuis heb ik lyrica .Ik wil gewoon fucking kunnen slapen. Ben totaal vanslag hiervan...
Nee dank je wel, het hoort erbij helaas, ze zijn er hier ook bekend mee . Door me psychische problemen doom denk ik altijd wat echt een probleem voor mij is , ik ga dit ook gelijk aanpakken met een psycholoog als ik hier klaar ben . Ik maak het sowieso af!Je slaap is niet kapot. Dat gaat niet. Probeer rustig te blijven, je slaapt komt terug. Zónder dat je daar middelen bij nodig hebt. Geef nou niet op dat laatste kleine stukje. En blijf van andere middelen af...
Jep bedankt man !Topper man! Nooit meer die troep aanraken he.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."