#1
De dopamine afgifte is afschuwelijk ja! Ik kon juist niét slapen op baclo. Uit voorzorg vorige week een doosje dia besteld bij mijn ‘vertrouwde’ adres. Geld weg en niks ontvangen. Blijk het nu ook niet nodig te hebben. Jammer van de centen maar beter voor mijn lichaam en geest. Als ik het echt nodig had had ik een probleem ja. Nu weet ik dat ik er een volgende keer minder goed mee weg kom. Ik voel me goed en dat is het belangrijkste en onbetaalbaar. Al heel lang geen dia meer geslikt, moeilijk vanaf gekomen maar ook gelukt