Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGhb laatste periode detox .

Ghb laatste periode detox .

36 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#1
roesjunkie zei:
Ah, goedzo! En het auto rijden ging ook goed? Ik heb vrijdag ook mijn laatste dosis gehad, alleen dan om half 12 's avonds.

De laatste keer dat ik cold turkey ging kon ik echt een week lang maar heel slecht slapen, max. 3 uurtjes als ik geluk had. Dus fijn dat het jou wel lukt. Met baclofen lukt het mij ook. Afgelopen nacht ook weer een uur of 8 geslapen. Vandaag wel een paniekerig onderliggend gevoel, maar probeer dat zoveel mogelijk te negeren en heb vanochtend heel hard getraind. Ik doe aan bodybuilding. Morgen ga ik ook de weg weer op. Dus het gaat best lekker eigenlijk :)
Klik om te vergroten...
Ook haalde baclofen totaal geen craving voor ghb weg , snap dit aspect ook niet . Begrijp me niet verkeerd baclofen is het beste middel tegen de afkick aangezien het een gaba -b agonist is maar als je bent afgekickt doet 30mg niks voor craving .
Ze hebben ook 1 kliniek in Rotterdam waar zij als enigste diazepam met baclofen doen ipv van afbouwen medische GHB . Mensen krijgen daar letterlijk soms wel 300mg diazepam totaal per 24 uur en dit word dan direct afgebouwd . Ook is de GHB die je krijgt in detox geen xyrem maar speciale lichtere afbouw GHB gemaakt voor afbouwen (150mg per ml )

Gr
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Coffeecup zei:
Hi @Pleuny
Vandaag het laatste weekend voor de opname toch? Welke dag is het zover? Ik kan niet uit je berichten halen of het wel of niet eerste opname is. Wel ben ik heel blij voor je nu het bijna zover is. En vooral dat je het zolang hebt volgehouden
Klik om te vergroten...
Dinsdag man ,Ja eerste opname .
C
CoffeecupLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heel veel sterkte en vooral succes! Ik hoop dat je af en toe komt schrijven. Hoelang duurt je op name
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Danny0531 zei:
Waarom duurt dit zolang bij jou ik was had binnen 1 week plek spoedopnamme
Klik om te vergroten...
Spoedopname bestaat niet voor ghb overal geprobeerd , snap niet hoe dit bij jou kan...
D
Danny0531Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Pleuny zei:
Spoedopname bestaat niet voor ghb overal geprobeerd , snap niet hoe dit bij jou kan...
Klik om te vergroten...
Weet niet waar je vandaan komt precies maar hier in enschede was het binnen een week geregeld
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hoe gaat het met je? @Pleuny
S
SiraLid
01-01-2024, 00:00
#7
Spyro zei:
Hoe gaat het met je? @Pleuny
Klik om te vergroten...
Ja Pleuny. Tell us :)
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Danny0531 zei:
Weet niet waar je vandaan komt precies maar hier in enschede was het binnen een week geregeld
Klik om te vergroten...
Ik zat in hoofddorp detox , ik vroeg het daar nog over spoed en dat doen ze niet bij ghb .
Geen idee hoe dat zit in andere gebieden , hier echt niet nergens .. wel andere spoed gevallen zoals alcohol heel vreemd . Misschien heeft dit te maken met personeels tekort aangezien ghb om de 2 uur verstrekt moet worden en er maar 2 ghb bedden per afdeling zijn.
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Sira zei:
Ja Pleuny. Tell us :)
Klik om te vergroten...
Hoi ja ik ben alweer thuis, detox is goed verlopen . Alleen voel ik me zwaar depressief thuis . Ik ga ambulant verder enzo maar ik gebruikte ghb voor depressie wat ik nu dus mis ..maar maakt niet uit want de ghb hielp de tijd voor de detox ook niet meer , ik had er geen effect meer van en nam het alleen om geen ontwenning te krijgen . Wel ben ik pissed dat er geen spoed gevallen hier zijn voor ghb en dat mensen maar moeten blijven door gebruiken wat ze gebruiken tot er plek is .
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#10
Pleuny zei:
Hoi ja ik ben alweer thuis, detox is goed verlopen . Alleen voel ik me zwaar depressief thuis . Ik ga ambulant verder enzo maar ik gebruikte ghb voor depressie wat ik nu dus mis ..maar maakt niet uit want de ghb hielp de tijd voor de detox ook niet meer , ik had er geen effect meer van en nam het alleen om geen ontwenning te krijgen . Wel ben ik pissed dat er geen spoed gevallen hier zijn voor ghb en dat mensen maar moeten blijven door gebruiken wat ze gebruiken tot er plek is .
Klik om te vergroten...
Weet niet of het je motiveert om gestopt te blijven. Maar ik heb laatst, na maandenlang gestopt te zijn met GHB weer eens GHB genomen en voel nog steeds niet dat gevoel van vroeger. Denk ook niet dat dat nog terug komt. Lekker afblijven dus!

Je moet opnieuw leren omgaan met gevoelens die je altijd verdoofd hebt. Alles komt goed Pleuny! Als het nu slecht gaat, kan het straks alleen maar beter gaan. Toppertje, hou vol!
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#11
Pleuny zei:
Hoi ja ik ben alweer thuis, detox is goed verlopen . Alleen voel ik me zwaar depressief thuis . Ik ga ambulant verder enzo maar ik gebruikte ghb voor depressie wat ik nu dus mis ..maar maakt niet uit want de ghb hielp de tijd voor de detox ook niet meer , ik had er geen effect meer van en nam het alleen om geen ontwenning te krijgen . Wel ben ik pissed dat er geen spoed gevallen hier zijn voor ghb en dat mensen maar moeten blijven door gebruiken wat ze gebruiken tot er plek is .
Klik om te vergroten...
Naar de huisarts met je depressieve gevoelens en het hem.allemaal uitleggen. Dan ga je doorverwezen worden naar een psycholoog:)

Heb ik ook gedaan, en totaal geen spijt.

Succes!
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Spyro zei:
Weet niet of het je motiveert om gestopt te blijven. Maar ik heb laatst, na maandenlang gestopt te zijn met GHB weer eens GHB genomen en voel nog steeds niet dat gevoel van vroeger. Denk ook niet dat dat nog terug komt. Lekker afblijven dus!

Je moet opnieuw leren omgaan met gevoelens die je altijd verdoofd hebt. Alles komt goed Pleuny! Als het nu slecht gaat, kan het straks alleen maar beter gaan. Toppertje, hou vol!
Klik om te vergroten...
Ik ga voorlopig geen g meer aan raken , moet er niet aandenken om weer irritante rebound te ervaren na enkele dosisen , fuck dat . De magie van ghb was al jaren weg voor mij , alleen het bleef het anti depressiva effect en anti angst effect behouden ik gebruikte het puur voor dit en alleen dit .
S
SiraLid
01-01-2024, 00:00
#13
Pleuny zei:
Ik ga voorlopig geen g meer aan raken , moet er niet aandenken om weer irritante rebound te ervaren na enkele dosisen , fuck dat . De magie van ghb was al jaren weg voor mij , alleen het bleef het anti depressiva effect en anti angst effect behouden ik gebruikte het puur voor dit en alleen dit .
Klik om te vergroten...
IK herken Dit.., zterkte schatt
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Beste leden ,

Over 11 dagen ga ik naar de detox eindelijk .
Mijn laatste periode nu met mijn stabiele 5ml per 2 uur gaat goed . Mijn enigste probleem is eigenlijk de absurde insomnia die dit met zich mee brengt , vaak kan ik maar 2/3 uur slapen per 24 uur . Hoe kan ik totaal niet moe en uitgeput zijn van zo weinig slaap ? Ik ben op de dag ook niet moe zowel niet lichamelijk als geestelijk , is dit een life hack ofzow ? Of is dit normaal wanneer je lang 24/7 gebruikt ? Ook voel ik me compleet nuchter met elke dosis die ik neem , er zit geen enkel verschil in het nemen en uitwerking na 2 uur , maar wacht ik dan 2.5 uur dan loopt het totaal maar dan ook totaal uit de hand 😅 Niet lang geleden had ik nog iets vreemds , ik had in de nacht 5 mg valium genomen ging in de ochtend om 10 uur pas slapen . Toen werd ik wakker en dacht ik ok 2 uur verder, niet dus het was ineens 6 uur avond en was door al me wekkertjes heen geslapen 🤨 daarna niks genomen want dacht dit kan toch niet is dit een grap of iets ? Toen totaal 10 uur niks genomen zonder medicatie of iets , daarna ging ik naar de supermarkt en voelde ik paniek opkomen en maar weer genomen . Die nacht ook nog paar dosisen over geslagen en redelijk veel geslapen . Nu als ik 2.5 uur niks neem lig ik kreupel en kan ik niet eens telefoon vast houden . Hoe was dit toen die keer mogelijk ik vraag me dit nog steeds af ?

Greetz ,
C
CoffeecupLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik wil je heel veel succes wensen! Zelf nooit gedacht dat ik er weer over kon mee praten. Ik heb een binge van 12 dagen achter de rug. Waarvan zes dagen 24/7 zodadelijk om 11 uur ben ik 24 uur nuchter cold turkey. Ik heb geen afkick alleen niet kunnen slapen deze afgelopen nacht en een beetje down Ik heb dit keer geen hulp medicatie alleen baclofen. Zou ik geluk gehad hebben dat ik geen afkick heb behalve een slapeloze nacht? Ik hoop vanacht wel te kunnen slapen. Is het erge achter de rug of moet ik nog rekening houden en gaat het allemaal nog komen
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hey Pleuny,

Ik herken dat heel goed nog van mijn verslaving.

Soms begon de ellende al net voor die 2 uur en soms kwam de ellende maar gewoon niet en leek het alsof ik toch zonder kon. Maar tevergeefs, je krijgt de klap hoe dan ook...

Het is en blijft een raar spulletje natuurlijk, onvoorspelbaar, sluipmoordenaar, troep.

Ik ben ontzettend blij voor je dat het einde in zicht begint te komen.

Ook ik had echt dagen tijdens mijn verslaving dat ik niet moe was, ondanks het niet slapen. Ook dagen dat ik er helemaal doorheen zat en kapot was.

Het is een aparte drugs en ik hoop dat je straks sterk genoeg mag zijn om de zooi links te laten liggen.

Ik wens je alle geluk en sterke de aankomende tijd en ik duim voor je.

Je bent sterk, dat is allang gebleken. Succes!
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Spyro zei:
Hey Pleuny,

Ik herken dat heel goed nog van mijn verslaving.

Soms begon de ellende al net voor die 2 uur en soms kwam de ellende maar gewoon niet en leek het alsof ik toch zonder kon. Maar tevergeefs, je krijgt de klap hoe dan ook...

Het is en blijft een raar spulletje natuurlijk, onvoorspelbaar, sluipmoordenaar, troep.

Ik ben ontzettend blij voor je dat het einde in zicht begint te komen.

Ook ik had echt dagen tijdens mijn verslaving dat ik niet moe was, ondanks het niet slapen. Ook dagen dat ik er helemaal doorheen zat en kapot was.

Het is een aparte drugs en ik hoop dat je straks sterk genoeg mag zijn om de zooi links te laten liggen.

Ik wens je alle geluk en sterke de aankomende tijd en ik duim voor je.

Je bent sterk, dat is allang gebleken. Succes!
Klik om te vergroten...
Hey bedankt hé spyro !
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Coffeecup zei:
Ik wil je heel veel succes wensen! Zelf nooit gedacht dat ik er weer over kon mee praten. Ik heb een binge van 12 dagen achter de rug. Waarvan zes dagen 24/7 zodadelijk om 11 uur ben ik 24 uur nuchter cold turkey. Ik heb geen afkick alleen niet kunnen slapen deze afgelopen nacht en een beetje down Ik heb dit keer geen hulp medicatie alleen baclofen. Zou ik geluk gehad hebben dat ik geen afkick heb behalve een slapeloze nacht? Ik hoop vanacht wel te kunnen slapen. Is het erge achter de rug of moet ik nog rekening houden en gaat het allemaal nog komen
Klik om te vergroten...
Hey bedankt coffeecup , overigens als je 24 uur al nuchter bent dan heb je absoluut geen lichamelijke afhankelijkheid . Je zegt dat je geen hulp medicatie heb maar wel baclofen maar dat is juist het belangrijkste en de reden waarom je geen ontwenning heb . Dat je niet kan slapen eerste nacht is normaal zeker ook omdat baclofen ook insomnia geeft . Rustig aan
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Spyro zei:
Hey Pleuny,

Ik herken dat heel goed nog van mijn verslaving.

Soms begon de ellende al net voor die 2 uur en soms kwam de ellende maar gewoon niet en leek het alsof ik toch zonder kon. Maar tevergeefs, je krijgt de klap hoe dan ook...

Het is en blijft een raar spulletje natuurlijk, onvoorspelbaar, sluipmoordenaar, troep.

Ik ben ontzettend blij voor je dat het einde in zicht begint te komen.

Ook ik had echt dagen tijdens mijn verslaving dat ik niet moe was, ondanks het niet slapen. Ook dagen dat ik er helemaal doorheen zat en kapot was.

Het is een aparte drugs en ik hoop dat je straks sterk genoeg mag zijn om de zooi links te laten liggen.

Ik wens je alle geluk en sterke de aankomende tijd en ik duim voor je.

Je bent sterk, dat is allang gebleken. Succes!
Klik om te vergroten...
Ik laat het sowieso liggen , ik denk juist omdat ik er al niks meer van voel en me nu eigenlijk al best lange tijd rot voel met UPS en downs dat de craving na detox juist minder voor mij zal zijn dan bijvoorbeeld voor iemand waarbij GHB nog effect heeft .
C
CoffeecupLid
01-01-2024, 00:00
#20
Waanzinnig eigenlijk hoe dat werkt. Ik ben zo bang geweest weer en toch. Pauzes van anderhalf jaar g vrij en dan ga ik weer. Ondanks alles wat ik weet en ervaren heb, en ook de dingen die ik bij andere zie. Gelukkig ik ben er weer na 12 dagen. Ook weer geslapen. Zonder baclo. Vrijdag had ik 30 mg baclo en sliep ik niet. Ik ben op vakantie in binnenland en was mijn zorgpas vergeten. Alleen de gedachte al een paniekaanval. Voor jou nog tien dagen nu, aftellen kan beginnen houd je ons op de hoogte, ook in detox als dat kan

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."