#1
Als je out gaat ga je wel door alle fases van slaap heen, dacht ik. Versneld dan, dat wel. We hebben dat hier al eens besproken in het veilig gebruiken topic. Medische GHB wordt ook ingezet bij narcolepsie patiënten met kataplexie zodat ze kunnen slapen. Bijzonder spul wel, ja...
Paniek is een van de eerste milde ontwenningsverschijnselen. Als je het zolang zonder g hebt kunnen doen, dan ben je misschien lichamelijk minder afhankelijk dan dat je zelf denkt? Maar omdat je ook diazepam erbij gebruikt wordt het wel lastig om te zeggen wat wat is. Nog 10 dagen... 🙏
Van baclofen krijg je niet persé insomnia. Sommige mensen helaas wel, maar de meesten kunnen er juist goed op slapen. Ik heb afgelopen nacht weer voor het eerst een uurtje of 7 geslapen op baclofen na een 24/7 g binge van 4 weken.
Meh. Het is allemaal wat.
Veel succes 😘
Paniek is een van de eerste milde ontwenningsverschijnselen. Als je het zolang zonder g hebt kunnen doen, dan ben je misschien lichamelijk minder afhankelijk dan dat je zelf denkt? Maar omdat je ook diazepam erbij gebruikt wordt het wel lastig om te zeggen wat wat is. Nog 10 dagen... 🙏
Van baclofen krijg je niet persé insomnia. Sommige mensen helaas wel, maar de meesten kunnen er juist goed op slapen. Ik heb afgelopen nacht weer voor het eerst een uurtje of 7 geslapen op baclofen na een 24/7 g binge van 4 weken.
Meh. Het is allemaal wat.
Veel succes 😘