Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGhb

Ghb

22 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
M
Mickey13Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Goedenavond,
Ik wil even informatie over mijn zorgen over m’n ghb gebruik. Gebruik nu al een poos, zeker 5 weken elke dag en de laatste weken zeker van sochtends 9:00 tot savonds 21:00, slapen gaat gewoon goed en neem snachts niks.. ben alleen nu, voor het eerst rond 6:30 klaarwakker geworden! Wil hier graag mee stoppen.. aangezien ik snachts nog niks doe, vraag ik mezelf af of ik zo ineens kan stoppen zonder lichamelijk gevaar? Of afbouwen? Zit nu overdag om de 2 uur rond de 27 ml, en soms savonds rond de 32.. wil er nu wel echt mee stoppen, ook aangezien m’n gezondheid in gevaar is (COPD) en ik graag nog een toekomst wil met m’n vriendin.we zijn allebei gevoelig voor gewenning. Dus graag advies. Bvd
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Probeer eens geen ghb te nemen over dag en zie hoe dit gaat.
Als je denkt dat het niet gaat neem Dan weer bij.
Verstandig om iemand aanwezig te hebben just in case voor de eerste dag in het geval dat het niet lukt.
Als het niet lukt Dan zal je hellaas moeten afbouwen.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#3
Overigens is 5 weken voldoende om een lichamelijke verslaving op te bouwen als je op deze manier gebruikt.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#4
John Trap zei:
Ik denk dat hij 27 ml in totaal gedurende de dag bedoelt?
Klik om te vergroten...
Ja, is te hopen... 27 haal je niet binnen 5 weken
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat voor troep heb je als je 27 ml gebruikt om de 2 uur... En idd wat Benzzy zegt even opvolgen. Is al een slecht teken dat je klaar wakker ligt.
M
Mickey13Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb nu sinds gisteravond 22:30 geen G meer op, en het is nu 16:00 uur... kan ik nu nog afkickverschijnselen krijgen? Of is dat gevaar nu weg? , heb afgelopen maanden natuurlijk best wat gebruikt... maar nooit snachts, dus mijn vraag is... kan ik er nu verder veilig afblijven, zonder verdere lichamelijke reacties?
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Spyro zei:
Wat voor troep heb je als je 27 ml gebruikt om de 2 uur... En idd wat Benzzy zegt even opvolgen. Is al een slecht teken dat je klaar wakker ligt.
Klik om te vergroten...
Ik denk dat hij 27 ml in totaal gedurende de dag bedoelt?
M
Mickey13Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Sorry ik bedoel 2.7 ml per dosis, en soms 3.0..😬Thanks voor de reactiesšŸ‘
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Waarom gebruik je elke dag? Heb je wel eens informatie opgezocht over ghb voordat je ermee begon? Hoe je het veilig kan gebruiken en hoe het werkt?
Ik snap niet hoe je het zover laat komen.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Natozlato zei:
Waarom gebruik je elke dag? Heb je wel eens informatie opgezocht over ghb voordat je ermee begon? Hoe je het veilig kan gebruiken en hoe het werkt?
Ik snap niet hoe je het zover laat komen.
Klik om te vergroten...

Geldt dit niet voor alle verslaafden en alle drugsb?Zoiets gebeurt meestal spontaan, uit de hand gelopen etc...
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mickey13 zei:
Heb nu sinds gisteravond 22:30 geen G meer op, en het is nu 16:00 uur... kan ik nu nog afkickverschijnselen krijgen? Of is dat gevaar nu weg? , heb afgelopen maanden natuurlijk best wat gebruikt... maar nooit snachts, dus mijn vraag is... kan ik er nu verder veilig afblijven, zonder verdere lichamelijke reacties?
Klik om te vergroten...
Nu ervan af blijven. Als je nu weer gaat gebruiken kan het zomaar zijn dat je morgen wel wakker wordt met lichamelijke afkickverschijnselen. Doorzetten nu! Gaat niks meer gebeuren, no worries.
M
Mickey13Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Thanks dat stelt me gerust!!šŸ‘šŸ‘Š
D
Danny0531Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Mickey13 zei:
Heb nu sinds gisteravond 22:30 geen G meer op, en het is nu 16:00 uur... kan ik nu nog afkickverschijnselen krijgen? Of is dat gevaar nu weg? , heb afgelopen maanden natuurlijk best wat gebruikt... maar nooit snachts, dus mijn vraag is... kan ik er nu verder veilig afblijven, zonder verdere lichamelijke reacties?
Klik om te vergroten...
Hoe voel jeje heb je last van afkick verschijnselen?
F
F.E.A.R.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Als je 4-5 uur na je laatste dosis nog niet met zweethandjes en verhoogde hartslag zit, dan kun je veilig stoppen. Heel goed van je dat je nooit ā€˜s nachts hebt gebruikt! Zolang je maar een aanzienlijk dagdeel zonder zit, dan valt de gewenning mee.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#15
F.E.A.R. zei:
Zolang je maar een aanzienlijk dagdeel zonder zit, dan valt de gewenning mee.
Klik om te vergroten...
Wat niet wil zeggen dat je het zover moet laten komen dat dagelijks gebruik overdag en/of in de avond een vaste gewoonte is geworden.
F
F.E.A.R.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Natozlato zei:
Wat niet wil zeggen dat je het zover moet laten komen dat dagelijks gebruik overdag en/of in de avond een vaste gewoonte is geworden.
Klik om te vergroten...
That goes without saying, maar goed dat je het toch aanhaalt. Het is een verschrikkelijk slecht idee om dagelijks die zooi te nemen! Als je een beetje respect hebt voor jezelf dan doe je dat niet.
M
Mickey13Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Goedendag,
Afgelopen dinsdag heb ik woorden gekregen met mijn vriendin, kregen we telkens vaker onder invloed... ik heb toen haar huis moeten verlaten door politie etc...het is uiteindelijk veel te ver uit de hand gelopen voor ons beide met het ( af en toe) gebruik van GHB.. het trieste is dat m’n meissie, een dag later savonds een overdosis heeft genomen, en ik werd gebeld door haar moeder of ik gelijk naar het huis wilde komen, daar was zij op dat moment gevonden door buren... en inmiddels in ziekenhuis op de IC terecht gekomen... woensdag is zei God zij dank weer ontslagen... ik baal ervan dat ik haar niet heb kunnen helpen, zeker omdat ik wist dat zei niet wilde dat haar moeder ervan af wist etc... wat ik onterecht vind is dat ik nu aangewezen word door familie, en instanties als degene die haar dit heeft aangedaan! Terwijl zei gegene ooit was die mij heeft leren kennismaken met GHB, wat ik nog nooit had gebruikt..., ze gebruikte ook benzo’s, en n ik werd af en toe gek dat ik het hele huis doorzocht en overal pillen tegen kwam..2 keer eerder al toen ik thuis was, heb ik 112 gebeld, eerst dacht ik epilepsie, stuipen en schuim op haar mond, ik heb haar stabiel gelegd... etc.. tot de ambulance er was.. en heb heel de nacht in ziekenhuis gezeten, tot ze weer aanspreekbaar was.. en mee mocht!!
Nu is ze bij haar ouders, ben ik geblokkeerd en zegt haar moeder, je moet haar vergeten en verder gaan met je leven!!! Ik heb vanaf maandag niks meer op! En geloof me!! Ben er klaar mee!! Mijn hart is nu bij haar, ongeacht of het over is ja of nee!!ā¤ļøIk hoop dat het goed komt met haar... en dat ze eerlijk gaat zijn, ik word nu afgeschilderd als de boeman door haar ma, ben geblokkeerd, zei zegt voor nu blokkeer ik je.., ik hoop dat ze haar rust nu pakt, en dat we daarna nog eerlijk en op een nuchtere basis met elkaar kunnen praten, en zelfs sterk uit dit alles kunnen komen!!
nooit meer G!!!! Ik moest m’n verhaal even delen!! Bedankt, en voor iedereen mensen, het leven kan in 1 klap omgeslagen zijn!! Dat wist ik al... maar ppfff wat een hel is dit!!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mickey13 zei:
Goedendag,
Afgelopen dinsdag heb ik woorden gekregen met mijn vriendin, kregen we telkens vaker onder invloed... ik heb toen haar huis moeten verlaten door politie etc...het is uiteindelijk veel te ver uit de hand gelopen voor ons beide met het ( af en toe) gebruik van GHB.. het trieste is dat m’n meissie, een dag later savonds een overdosis heeft genomen, en ik werd gebeld door haar moeder of ik gelijk naar het huis wilde komen, daar was zij op dat moment gevonden door buren... en inmiddels in ziekenhuis op de IC terecht gekomen... woensdag is zei God zij dank weer ontslagen... ik baal ervan dat ik haar niet heb kunnen helpen, zeker omdat ik wist dat zei niet wilde dat haar moeder ervan af wist etc... wat ik onterecht vind is dat ik nu aangewezen word door familie, en instanties als degene die haar dit heeft aangedaan! Terwijl zei gegene ooit was die mij heeft leren kennismaken met GHB, wat ik nog nooit had gebruikt..., ze gebruikte ook benzo’s, en n ik werd af en toe gek dat ik het hele huis doorzocht en overal pillen tegen kwam..2 keer eerder al toen ik thuis was, heb ik 112 gebeld, eerst dacht ik epilepsie, stuipen en schuim op haar mond, ik heb haar stabiel gelegd... etc.. tot de ambulance er was.. en heb heel de nacht in ziekenhuis gezeten, tot ze weer aanspreekbaar was.. en mee mocht!!
Nu is ze bij haar ouders, ben ik geblokkeerd en zegt haar moeder, je moet haar vergeten en verder gaan met je leven!!! Ik heb vanaf maandag niks meer op! En geloof me!! Ben er klaar mee!! Mijn hart is nu bij haar, ongeacht of het over is ja of nee!!ā¤Ik hoop dat het goed komt met haar... en dat ze eerlijk gaat zijn, ik word nu afgeschilderd als de boeman door haar ma, ben geblokkeerd, zei zegt voor nu blokkeer ik je.., ik hoop dat ze haar rust nu pakt, en dat we daarna nog eerlijk en op een nuchtere basis met elkaar kunnen praten, en zelfs sterk uit dit alles kunnen komen!!
nooit meer G!!!! Ik moest m’n verhaal even delen!! Bedankt, en voor iedereen mensen, het leven kan in 1 klap omgeslagen zijn!! Dat wist ik al... maar ppfff wat een hel is dit!!
Klik om te vergroten...
Jeetje, heftig verhaal man. Je kan het haar ouders niet echt kwalijk nemen denk ik, die willen koste wat het kost hun kind beschermen. Discussiƫren heeft geen zin vs ouderinstinct.

Zou je focus vooral op je zelf leggen en zorgen dat je van die rommel afblijft en je leven weer op de rit krijgen. Dan volgt er vast wel weer een contact moment!
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Dat klinkt niet goed allemaal.. G maakt meer kapot dan je lief is. Was je zo agressief geworden dat de politie eraan te pas moest komen?
Ik hoop dat dit voor jullie beiden de grens was, tot hier en niet verder. Soms moet je tot de bodem gaan om daarna te beseffen dat er wat moet veranderen.
Trek het je niet teveel aan, dat de familie jou de schuld geeft, is ergens wel logisch want ze zoeken een zondebok. De waarheid komt toch altijd wel boven tafel!
Probeer even afstand te nemen, en zoek afleiding! Misschien een goed idee voor jouzelf om een gesprek aan te vragen bij de huisarts?
M
Mickey13Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Thanks voor de reacties.... ik kan m’n hoofd bijna niet op wat anders zetten, ben alleen maar bezig met hoe zou het met haar gaan.. ik hoop idd dat dit nu de afsluiting was van alle ellende, de avond ervoor had ze gezegd geen contact meer te willen, snap ik... ik hoop dat zei ook bij zinnen komt, en na gaat denken over alles... en dat we toch een totaal nieuwe kans krijgen, eerst goed praten, niet over alle ellende... en daarna hoop ik dat we weer samen kunnen zijn op een totaal sobere nuchtere manier! Het is ook m’n soulmate, heel veel dingen gemeen, muziek, interesses pfff nu heeft ze rust nodig, en voor nu heeft ze me geblokkeerd wat ik snap, ik bleef maar appen en vragen, terwijl ik niks terug kreeg... ja van haar moeder op haar telefoon! Of ik verder wilde gaan met m’n leven..😳sorry maar gevoel schakel je niet zomaar uit!! Ik was zwaar bezorgd, en hoorde bijna niks over toen ze op de IC lag, terwijl ik daar ook 2 nachten met haar had gezeten in angst of het goed zou komen, ik dacht als ik maar niet haar moeder hoeft te bellen als het echt de slechte kant op gaat!! Al die zorgen, en ik zal voor haar blijven zorgen als het moet!! Maar nu wordt je zo aan de kant geveegd!! Moet het echt verwerken! En denk heel de tijd maar, hoe zou het gaan met haar...ā¤ļø

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."