Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGhb

Ghb

22 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
M
Mickey13Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Natozlato zei:
Dat klinkt niet goed allemaal.. G maakt meer kapot dan je lief is. Was je zo agressief geworden dat de politie eraan te pas moest komen?
Ik hoop dat dit voor jullie beiden de grens was, tot hier en niet verder. Soms moet je tot de bodem gaan om daarna te beseffen dat er wat moet veranderen.
Trek het je niet teveel aan, dat de familie jou de schuld geeft, is ergens wel logisch want ze zoeken een zondebok. De waarheid komt toch altijd wel boven tafel!
Probeer even afstand te nemen, en zoek afleiding! Misschien een goed idee voor jouzelf om een gesprek aan te vragen bij de huisarts?
Klik om te vergroten...
Het was best een luidruchtige discussie geworden... etc.. buren waren wakker.. dus ja de politie was er zo
F
F.E.A.R.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Heftig.. Heel veel sterkte.

Je geeft aan twee maal eerder met je vriendin op de IC te hebben gezeten, waarom was dit? Ook GHB overdosis?
M
Mickey13Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja helaas wel idd, daar was ik bij te bizar! Wat ik nu vooral erg vind is dat ik door haar familie als eoa junk aangezien wordt... terwijl ik er natuurlijk wel aan mee deed maar zelf heb ik dit nog nooit gehad, en zei haalde zelf ook gewoon de G, als het moest! De avond dat het nu gebeurde kon ik haar niet helpen, en het erge was, de kindjes waren erbij toen ze op de galerij niet lekker werd!! Nu word ik aangekeken of ik het haar gegeven heb, terwijl ik niet eens bij haar was! Ze wil me nooit meer zien zegt haar moeder, en daar zorgen zei wel voor!! Ik ga kapot van verdriet... ze heeft me laten weten te willen knokken voor haarzelf en de kids, en dat ik dat ook maar moet doen, en dat het jammer is dat het zo is geëindigd!! Nu zijn haar kids door dit uit huis geplaatst, en gaat zei waarschijnlijk maandag weer alleen naar huis, ik ben nu bang dat ze dit weer doet... en hoop zo, dat ik later nog met haar kan praten, en vertellen dat ik er zowizo klaar mee ben, ik hoop echt dat zei doordat ze maandag thuiskomt, en toch ook een klein beetje aan mij denkt, en misschien toch wilt praten!!! Ik denk dat haar familie nu wilt dat ze bij mij uit de buurt blijft, terwijl dit toch niet helemaal eerlijk is!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."