Goedendag,
Afgelopen dinsdag heb ik woorden gekregen met mijn vriendin, kregen we telkens vaker onder invloed... ik heb toen haar huis moeten verlaten door politie etc...het is uiteindelijk veel te ver uit de hand gelopen voor ons beide met het ( af en toe) gebruik van GHB.. het trieste is dat mān meissie, een dag later savonds een overdosis heeft genomen, en ik werd gebeld door haar moeder of ik gelijk naar het huis wilde komen, daar was zij op dat moment gevonden door buren... en inmiddels in ziekenhuis op de IC terecht gekomen... woensdag is zei God zij dank weer ontslagen... ik baal ervan dat ik haar niet heb kunnen helpen, zeker omdat ik wist dat zei niet wilde dat haar moeder ervan af wist etc... wat ik onterecht vind is dat ik nu aangewezen word door familie, en instanties als degene die haar dit heeft aangedaan! Terwijl zei gegene ooit was die mij heeft leren kennismaken met GHB, wat ik nog nooit had gebruikt..., ze gebruikte ook benzoās, en n ik werd af en toe gek dat ik het hele huis doorzocht en overal pillen tegen kwam..2 keer eerder al toen ik thuis was, heb ik 112 gebeld, eerst dacht ik epilepsie, stuipen en schuim op haar mond, ik heb haar stabiel gelegd... etc.. tot de ambulance er was.. en heb heel de nacht in ziekenhuis gezeten, tot ze weer aanspreekbaar was.. en mee mocht!!
Nu is ze bij haar ouders, ben ik geblokkeerd en zegt haar moeder, je moet haar vergeten en verder gaan met je leven!!! Ik heb vanaf maandag niks meer op! En geloof me!! Ben er klaar mee!! Mijn hart is nu bij haar, ongeacht of het over is ja of nee!!ā¤ļøIk hoop dat het goed komt met haar... en dat ze eerlijk gaat zijn, ik word nu afgeschilderd als de boeman door haar ma, ben geblokkeerd, zei zegt voor nu blokkeer ik je.., ik hoop dat ze haar rust nu pakt, en dat we daarna nog eerlijk en op een nuchtere basis met elkaar kunnen praten, en zelfs sterk uit dit alles kunnen komen!!
nooit meer G!!!! Ik moest mān verhaal even delen!! Bedankt, en voor iedereen mensen, het leven kan in 1 klap omgeslagen zijn!! Dat wist ik al... maar ppfff wat een hel is dit!!