#1
Ik keek even wat het was.Tis een narcose!Zou het niet doen.Ik neb er geen ervaring mee ,slik zelf a.d en lorazepam en zoplicon
Ik heb zelf (gelukkig) geen ervaring met ghb maar werkt dit advies niet een verslaving in de hand?Je zou eventueel ook g kunnen gebruiken voor het slapen die nacht.
Let er wel oo dat je met ghb na stipy 4 uur wakker word dus als je dit doet op de dagen dat je g hebt Maak Dan 2 dosisen en leg er 1tje in een glass met cola op je nachtnkasjte zodat je deze kan nemen bij het ontwaken
Je kunt de AD Gwn nemen zonder problemen.
Verders wel verstandig om de slaap medicatie ye laten liggen tot minimal 3-4 uur na je laatste dosis.
Je zou eventueel ook g kunnen gebruiken voor het slapen die nacht.
Let er wel oo dat je met ghb na stipy 4 uur wakker word dus als je dit doet op de dagen dat je g hebt Maak Dan 2 dosisen en leg er 1tje in een glass met cola op je nachtnkasjte zodat je deze kan nemen bij het ontwaken
Je kunt de AD Gwn nemen zonder problemen.
Verders wel verstandig om de slaap medicatie ye laten liggen tot minimal 3-4 uur na je laatste dosis.
Je zou eventueel ook g kunnen gebruiken voor het slapen die nacht.
Let er wel oo dat je met ghb na stipy 4 uur wakker word dus als je dit doet op de dagen dat je g hebt Maak Dan 2 dosisen en leg er 1tje in een glass met cola op je nachtnkasjte zodat je deze kan nemen bij het ontwaken
Narcose? Bedoel je daarmee GHBIk keek even wat het was.Tis een narcose!Zou het niet doen.Ik neb er geen ervaring mee ,slik zelf a.d en lorazepam en zoplicon
Denk dat die bedoeld dat ghb geen slaap middel is ma narcose middelNarcose? Bedoel je daarmee GHB
Ja dagelijks tot dat de bijwerking van de escitalopram weer over zijn. (Het niet kunnen inslapen/slapeloosheid)Neem je elke dag zopiclon?
Ja klopt het is een middel om iemand onder narcose te krijgen.Ze gebruiken die niet meer vw vele bijwerkingen.Zo las ik het op googleDenk dat die bedoeld dat ghb geen slaap middel is ma narcose middel
GHB wordt wel degelijk nog gebruikt op medisch gebied. Onder de merknaam Xyrem wordt het gebruikt door mensen met narcolepsie om in slaap te kunnen komen. Zolang je goed doseert en zeker weet dat je GHB in handen hebt, dan is het wel te gebruiken als slaapmiddel, maar het zeker niet aangeraden om als onervaren GHB-gebruiker bij het eerste gebruik al voor een relatief hoge dosis te gaan en/of het alleen te doen.Ja klopt het is een middel om iemand onder narcose te krijgen.Ze gebruiken die niet meer vw vele bijwerkingen.Zo las ik het op google
Wat je nu zegt is het begin van een 24 uur cirkel. Hierdoor raak je ook echt verslaafd heb het spul zelf 2.5 jaar lang gebruikt alleen tijdens werk en slapen niet nergens last van toen ik stopte. Kwam op gegeven moment thuis te zitten en ging t ook voor slapen gebruiken binnen 2 weken was het compleet mis. DUS GEBRUIK GHB NIET ALS SLAAP MIDDEL WANT DAT IS HET NIEGHB wordt wel degelijk nog gebruikt op medisch gebied. Onder de merknaam Xyrem wordt het gebruikt door mensen met narcolepsie om in slaap te kunnen komen. Zolang je goed doseert en zeker weet dat je GHB in handen hebt, dan is het wel te gebruiken als slaapmiddel, maar het zeker niet aangeraden om als onervaren GHB-gebruiker bij het eerste gebruik al voor een relatief hoge dosis te gaan en/of het alleen te doen.
DUS GEBRUIK GHB NIET ALS SLAAP MIDDEL WANT DAT IS HET NIE
Dit. Ghb slaap is geen gezonde slaap het wordt ook gebruikt om mensen in coma te houdenIk keek even wat het was.Tis een narcose!Zou het niet doen.Ik neb er geen ervaring mee ,slik zelf a.d en lorazepam en zoplicon
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."