Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAntidepressiva, slaapmedicatie icm GHB

Antidepressiva, slaapmedicatie icm GHB

17 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik keek even wat het was.Tis een narcose!Zou het niet doen.Ik neb er geen ervaring mee ,slik zelf a.d en lorazepam en zoplicon
J
JanedoeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi iedereen.

Ik wil binnenkort voor het eerst GHB gaan proberen. Eerder wel eens xtc, mdma, 2cb, 4fmp geprobeerd maar nog geen ervaring met GHB.
Nu is het zo dat ik als Antidepressiva 20mg escitalopram en als slaapmiddel 7,5Mg Zoplican.
Daarnaast blow ik dagelijks.

Kan dit samen?! Of ik kan ik me ad & slaapmiddel beter die dag niet slikken mocht ik in de avond aan de G gaan?

ik hoop dat iemand mij kan adviseren!!
Groetjes
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je kunt de AD Gwn nemen zonder problemen.
Verders wel verstandig om de slaap medicatie ye laten liggen tot minimal 3-4 uur na je laatste dosis.

Je zou eventueel ook g kunnen gebruiken voor het slapen die nacht.
Let er wel oo dat je met ghb na stipy 4 uur wakker word dus als je dit doet op de dagen dat je g hebt Maak Dan 2 dosisen en leg er 1tje in een glass met cola op je nachtnkasjte zodat je deze kan nemen bij het ontwaken
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
benzzzy zei:
Je zou eventueel ook g kunnen gebruiken voor het slapen die nacht.
Let er wel oo dat je met ghb na stipy 4 uur wakker word dus als je dit doet op de dagen dat je g hebt Maak Dan 2 dosisen en leg er 1tje in een glass met cola op je nachtnkasjte zodat je deze kan nemen bij het ontwaken
Klik om te vergroten...
Ik heb zelf (gelukkig) geen ervaring met ghb maar werkt dit advies niet een verslaving in de hand?
Ik lees hier zo veel verhalen van mensen die mega snel niet meer zonder “kunnen”. Is het niet beter het uit te zitten ipv ghb als slaapmuts te gebruiken? Zeker bij een onervaren iemand?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als je gevoelig bent voor verslaving is GHB sws riskant.
J
JanedoeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dank voor reacties!
D
Danny0531Lid
01-01-2024, 00:00
#7
benzzzy zei:
Je kunt de AD Gwn nemen zonder problemen.
Verders wel verstandig om de slaap medicatie ye laten liggen tot minimal 3-4 uur na je laatste dosis.

Je zou eventueel ook g kunnen gebruiken voor het slapen die nacht.
Let er wel oo dat je met ghb na stipy 4 uur wakker word dus als je dit doet op de dagen dat je g hebt Maak Dan 2 dosisen en leg er 1tje in een glass met cola op je nachtnkasjte zodat je deze kan nemen bij het ontwaken
Klik om te vergroten...

Je kan beter 3 a 4 uur wachten en dan de zoplicon nemen heb deze gehad toen ik zelf elke nacht wakker werd om de 3 uur en zoplicon liet me de hele nacht doorslapen. Zoplicon werk ook uitstekend als je g verslaafd bent en zonder zit neem een halve zoplicpn en je hebt uren nergens last van.
Iemand het advies geven slapen te gaan op g vind ik serieus echt een dom advies
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
benzzzy zei:
Je kunt de AD Gwn nemen zonder problemen.
Verders wel verstandig om de slaap medicatie ye laten liggen tot minimal 3-4 uur na je laatste dosis.

Je zou eventueel ook g kunnen gebruiken voor het slapen die nacht.
Let er wel oo dat je met ghb na stipy 4 uur wakker word dus als je dit doet op de dagen dat je g hebt Maak Dan 2 dosisen en leg er 1tje in een glass met cola op je nachtnkasjte zodat je deze kan nemen bij het ontwaken
Klik om te vergroten...

Iemand die een totale noob is advies geven om te slapen op GHB is geen goed advies Imo.
J
JanedoeLid
01-01-2024, 00:00
#9
joetsie zei:
Ik keek even wat het was.Tis een narcose!Zou het niet doen.Ik neb er geen ervaring mee ,slik zelf a.d en lorazepam en zoplicon
Klik om te vergroten...
Narcose? Bedoel je daarmee GHB
D
Danny0531Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Janedoe zei:
Narcose? Bedoel je daarmee GHB
Klik om te vergroten...
Denk dat die bedoeld dat ghb geen slaap middel is ma narcose middel
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#11
Neem je elke dag zopiclon?
J
JanedoeLid
01-01-2024, 00:00
#12
KlaasVaak zei:
Neem je elke dag zopiclon?
Klik om te vergroten...
Ja dagelijks tot dat de bijwerking van de escitalopram weer over zijn. (Het niet kunnen inslapen/slapeloosheid)
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Danny0531 zei:
Denk dat die bedoeld dat ghb geen slaap middel is ma narcose middel
Klik om te vergroten...
Ja klopt het is een middel om iemand onder narcose te krijgen.Ze gebruiken die niet meer vw vele bijwerkingen.Zo las ik het op google
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#14
joetsie zei:
Ja klopt het is een middel om iemand onder narcose te krijgen.Ze gebruiken die niet meer vw vele bijwerkingen.Zo las ik het op google
Klik om te vergroten...
GHB wordt wel degelijk nog gebruikt op medisch gebied. Onder de merknaam Xyrem wordt het gebruikt door mensen met narcolepsie om in slaap te kunnen komen. Zolang je goed doseert en zeker weet dat je GHB in handen hebt, dan is het wel te gebruiken als slaapmiddel, maar het zeker niet aangeraden om als onervaren GHB-gebruiker bij het eerste gebruik al voor een relatief hoge dosis te gaan en/of het alleen te doen.
D
Danny0531Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Salvia zei:
GHB wordt wel degelijk nog gebruikt op medisch gebied. Onder de merknaam Xyrem wordt het gebruikt door mensen met narcolepsie om in slaap te kunnen komen. Zolang je goed doseert en zeker weet dat je GHB in handen hebt, dan is het wel te gebruiken als slaapmiddel, maar het zeker niet aangeraden om als onervaren GHB-gebruiker bij het eerste gebruik al voor een relatief hoge dosis te gaan en/of het alleen te doen.
Klik om te vergroten...
Wat je nu zegt is het begin van een 24 uur cirkel. Hierdoor raak je ook echt verslaafd heb het spul zelf 2.5 jaar lang gebruikt alleen tijdens werk en slapen niet nergens last van toen ik stopte. Kwam op gegeven moment thuis te zitten en ging t ook voor slapen gebruiken binnen 2 weken was het compleet mis. DUS GEBRUIK GHB NIET ALS SLAAP MIDDEL WANT DAT IS HET NIE
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Danny0531 zei:
DUS GEBRUIK GHB NIET ALS SLAAP MIDDEL WANT DAT IS HET NIE
Klik om te vergroten...

Lijkt mij wel vreemd als het als medicijn op de markt is. De effecten van GHB gelijken wel op die van alcohol en daar slaap je ook niet beter van (ook al lijkt het wel zo) dus zal vast wel niet goed voor je hoofdje zijn.
S
SSRIMeisjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
En hoe is het gegaan?

Mijn ervaring is dat inslapen met GHB geen probleem is, ook nog geen problemen ondervonden icm mijn antidepressiva, ik slik wel een andere soort. Meten is weten met G, al kan dat soms nog steeds wel eens fout gaan. Ik heb overigens oxazepam indien nodig als slaap/kalmeeringsmiddel.
A
AmisulprideLid
01-01-2024, 00:00
#18
joetsie zei:
Ik keek even wat het was.Tis een narcose!Zou het niet doen.Ik neb er geen ervaring mee ,slik zelf a.d en lorazepam en zoplicon
Klik om te vergroten...
Dit. Ghb slaap is geen gezonde slaap het wordt ook gebruikt om mensen in coma te houden

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."