Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBekeuring

Bekeuring

29 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Misschien handig om zelf even contact op te nemen met de politie hierover... Je kunt tot 5 jaar als ik het goed heb nog die bekeuring krijgen als het officieel is. Misschien wouden ze je gewoon laten schrikken maar degene die hier het beste op kan antwoorden is de politie zelf.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bij vrijwillig afstand doen hoeft de politie geen proces-verbaal op te maken, ik acht de kans groot dat je er nooit meer iets over hoort.
Zijn jouw i.d. gegevens opgenomen?
A
Anna2013Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben laatst aangehouden net ghb in de auto maar was zelf niet aan het rijden. Weet iemamd waaf daar de bekeuring van is
A
Anna2013Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Nee heb nog niks ontvangen mijn vriend wel dat hij geen gordel omhad. Maar ik heb nog geen bekeuring binnen
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#5
? Heb je de bekeuring niet op papier?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hebben ze het afgenomen, en gaf jij een verklaring van vrijwillige afstand?
A
Anna2013Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja heb het gewoon ingeleverd de kerel zei wel dat ik een bekeuring zou krijgen maar niks binnen en mijn vriend wel
A
Anna2013Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Politie zei zou ik het maar menemen
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hoeveel ghb was het? Denk dat jij niets krijgt, gezien het waarschijnlijk niet naar jou is te herleiden.
A
Anna2013Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja had t alleen in mijn tas denk ong 100 ml ofzo. Maar hij zei je krijgt de bekeuring hoeveel wist hij niet en mijn vriend wel omdat hij zijn gordel niet omhad die is wel had binnen maar word niet echt wijzer van i ternet
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Anna2013 zei:
Ja had t alleen in mijn tas denk ong 100 ml ofzo. Maar hij zei je krijgt de bekeuring hoeveel wist hij niet en mijn vriend wel omdat hij zijn gordel niet omhad die is wel had binnen maar word niet echt wijzer van i ternet
Klik om te vergroten...

En je ID bewijs is gevraagd?
100 ml is in ieder geval wel een stuk meer dan de gebruikershoeveelheid.
Het zou kunnen zijn dat je later uitgenodigd gaat worden voor een verklaring
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Als jij out in je auto ligt, bega je geen strafbaar feit....
Dus waarom er bekeurd is, vind ik volkomen fucked.
Wat was de reden om te bekeuren?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
De Zandman zei:
Als jij out in je auto ligt, bega je geen strafbaar feit....
Dus waarom er bekeurd is, vind ik volkomen fucked.
Wat was de reden om te bekeuren?
Klik om te vergroten...
Het bij zich hebben van klasse 1 drugs. GHB. Drugsgebruik is niet strafbaar, bezit wel.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ah, ghb mag je idd boven een kleine gebruikershoeveelheid niet bij je hebben idd.
D
Danny0531Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Heb nooit er iets van weer gehoord had ook geen verleden met onder invloed rijden heb vd week contact gehad met advocaat en wat je zegt heb geen strafbaar feit begaan
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Danny0531 zei:
Uhn dak voor moet komen ofzo bedoel heb wel nacht gezeten bloed alles afgenome
Klik om te vergroten...

Als je echt niet hebt gereden en simpelweg in de auto lag, dat is niet strafbaar. De politie neemt alleen bloed af bij bestuurders van wie gedacht wordt dat ze rijden onder invloed of bijvoorbeeld bij geweldsincidenten waar iemand onder invloed was.

Dus of... je hebt toch gereden of anders heeft de politie echt helemaal niets aan die bloedafname en was dat ook niet nodig.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Duizend procent juist!

Enneehh een nacht binnengezeten?
Waar was dit nou voor nodig?
Of kon je jezelf niet legitimeren....
A
Anna2013Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Nee die was ik vergeten maar vind t raar dat ik nog geen bekeuring heb gehad. Mijn vriend is wel al paar x aangehouden, maar geen idee wat de boete kan zijn dan
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Een verkeersovertreding is natuurlijk wel iets anders, dan een drugskwestie.
Op zich heb je al geluk gehad met je i d.
Want je kunt worden aangehouden ter vaststelling van de identiteit als je je niet kunt legitimeren.
Als de agent niet direct jouw gegevens per portofoon natrekt dan denk ik dat het goed komt.
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Anna2013 zei:
Nee die was ik vergeten maar vind t raar dat ik nog geen bekeuring heb gehad. Mijn vriend is wel al paar x aangehouden, maar geen idee wat de boete kan zijn dan
Klik om te vergroten...
Je zou later nog een uitnodiging kunnen krijgen, maar als ze niets van je genoteerd hebben of opgezocht dan zal er ook weinig gebeuren vermoed ik.

Zeker wat betreft de 100ml GHB. Die zullen ze wel gewoon weggegooid hebben om de rompslomp te voorkomen.. Maar zeker weten doe ik natuurlijk niet. Het kan zijn dat ze je later uitnodigen voor verhoor betreffende bezit drugs lijst 1.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."