Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBekeuring

Bekeuring

29 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
D
Danny0531Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb nooit er iets van weer gehoord had ook geen verleden met onder invloed rijden heb vd week contact gehad met advocaat en wat je zegt heb geen strafbaar feit begaan
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Danny0531 zei:
Uhn dak voor moet komen ofzo bedoel heb wel nacht gezeten bloed alles afgenome
Klik om te vergroten...

Als je echt niet hebt gereden en simpelweg in de auto lag, dat is niet strafbaar. De politie neemt alleen bloed af bij bestuurders van wie gedacht wordt dat ze rijden onder invloed of bijvoorbeeld bij geweldsincidenten waar iemand onder invloed was.

Dus of... je hebt toch gereden of anders heeft de politie echt helemaal niets aan die bloedafname en was dat ook niet nodig.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Duizend procent juist!

Enneehh een nacht binnengezeten?
Waar was dit nou voor nodig?
Of kon je jezelf niet legitimeren....
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als jij out in je auto ligt, bega je geen strafbaar feit....
Dus waarom er bekeurd is, vind ik volkomen fucked.
Wat was de reden om te bekeuren?
A
Anna2013Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Kun je na een jaar nog een boete krijgen
D
Danny0531Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Uhn dak voor moet komen ofzo bedoel heb wel nacht gezeten bloed alles afgenome
D
Danny0531Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Anna2013 zei:
Kun je na een jaar nog een boete krijgen
Klik om te vergroten...
Kans is heel klein ik zit al meer dan 3 jaar te wachten op een brief van justitie omdat ze me out langs de kant vd weg aangetroffen hebben in de auto en ff voor duidelijkheid nee heb niet gereden
A
Anna2013Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat meen je niet
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Danny0531 zei:
Kans is heel klein ik zit al meer dan 3 jaar te wachten op een brief van justitie omdat ze me out langs de kant vd weg aangetroffen hebben in de auto en ff voor duidelijkheid nee heb niet gereden
Klik om te vergroten...

Op welke brief wacht je dan?
A
Anna2013Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb iig nog geen bekeuring gehad

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."