#1
Ja had t alleen in mijn tas denk ong 100 ml ofzo. Maar hij zei je krijgt de bekeuring hoeveel wist hij niet en mijn vriend wel omdat hij zijn gordel niet omhad die is wel had binnen maar word niet echt wijzer van i ternet
En je ID bewijs is gevraagd?
100 ml is in ieder geval wel een stuk meer dan de gebruikershoeveelheid.
Het zou kunnen zijn dat je later uitgenodigd gaat worden voor een verklaring