Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDepressief en ziek van GHB

Depressief en ziek van GHB

70 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
N
NouksterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Spyro zei:
Is de Dia niet fijn voor je? Anders gewoon schrappen hoor. Maar misschien is het voor het slapen wel fijn. Gaat het bij je vriend ook goed? Hoop voor je dat je wat slaap kunt pakken straks. Elk uurtje is er eentje! Bizar hoe GHB er in kan sluipen hรจ. Verstandig om te stoppen samen. ๐Ÿ˜Š
Klik om te vergroten...
Goedemorgen, ik ben net wakker en lag om half 11 met halve dia in 1 ruk doorgeslapen nou bizar dat is me in die 2 jaar nooit gelukt, dit was echt slapen zoals vroeger, nou ik werd er gewoon emo van. Zo heerlijk weer normaal slapen. Hopen nu dat dit aanhoud.mijn man gaat ook super die is iets meer moe, en voelt het iets meer is zijn hoofd als enorme dreun, maar hij nam ook wel eens speed en ik nooit. Dus hij heeft nu meer moeite. Maar hij doet het super slaapt veel.dat is het beste medicijn. Vraag me af hoe het de komende tijd zal gaan, er zullen miss bepaalde emoties etc komen nu we gestopt zijn maar dat komt vast goed, miss is met iemand praatten toch verstandig. Wij hebben een eigen zaak, dus niemand weet dit.
P
Pluto41Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik was 8 jaar verslaafd. Ben opgenomen VVN. Daar ben ik weggelopen min of meer. Ik kon het daar niet aan. Uiteindelijk heb ik het zelf gedaan in zes weken door iedere dag ietsje minder GHB te nemen. Verder veel video's kijken zonder geweld. Oude series en zo. Regelmatig even een douche tegen het zweten. Dagelijks email contact met mijn VVN arts en wat skype contact met vrienden. Verder geen andere ongein gebruikt zoals phenibut of slaapmiddelen ofzo. Gewoon rust in je eigen huis op je eigen bank. Vooral geen stress dan komt het goed.
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#3
Pluto41 zei:
Ik was 8 jaar verslaafd. Ben opgenomen VVN. Daar ben ik weggelopen min of meer. Ik kon het daar niet aan. Uiteindelijk heb ik het zelf gedaan in zes weken door iedere dag ietsje minder GHB te nemen. Verder veel video's kijken zonder geweld. Oude series en zo. Regelmatig even een douche tegen het zweten. Dagelijks email contact met mijn VVN arts en wat skype contact met vrienden. Verder geen andere ongein gebruikt zoals phenibut of slaapmiddelen ofzo. Gewoon rust in je eigen huis op je eigen bank. Vooral geen stress dan komt het goed.
Klik om te vergroten...
Misschien kan jij haar adviseren , handvaten zijn nodig, maar verder heb je een schop onder je eigen kont nodig, geen slachtofffer meer zijn en excuses zoeken ... zoals. Ja maar er zijn wachtlijsten, nou zet je zelf erop, werk zelf door en misschien na die maanden hoeft t. Iet meer , of kan je traject kort zijn,
De mensen hierboven zijn hard ja, maar eerlijk en een aai en kus gaat je niet helpen, je. Inzien dat je meer waard bent en sterker bent dan je nu denkt .... niet overdenken , gewoon met Huisarts en Maatschappelijk werker of iemand van VNN stapjes zetten
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Het topic GHB afkicken, de meest humane manier. Vind ik zelf het beste topic rondom ghbverslaving. Raad het je zeker aan die te lezen.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Weet je, ik had een heel verhaal getypt,maar waarom moet ik mij bewijzen.

De ervaring die jij had met je kliniek, betekent niet dat dit beleid overal zo is, of de enige juiste.

Ik weet wat mijn bronnen zijn. Ik heb alleen gezegd dat het officiรซle in een lager (lagere zo beter??) dosering word gebruikt.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ken ghb alleen van enkele tv docu's.
Maar in deze docu's in real live wel mogen aanschouwen, hoe volledig mensen fucked up raken als ze te snel van dat spul afbouwen.
En ja, dat blijkt zonder meer gevaarlijk te kunnen zijn.
Dus, zo lijkt mij, is begeleiding door een (verslavings) arts toch wel haast een must!
Wat een zooi is deze drug...
B
BellathorneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb meerdere malen geprobeerd te stoppen met ghb en dit door phenibut

Ik ben erg voorzichtig daar mee en durf ook niet meer dan 1,5 gr te nemen 2 x in de week vanwege daar de ontwenningverschujnselen

Ik neem soms diazepam voor het slapen of op werk maar niet meer dan 10 mg in de week. Dit werkt gewoon super

ik word hier depressief van. De space en high is er niet meer en ben sinds gisteren ziek en gewoon elke 2 uur in de nacht 3ml pakken sloopt me overdag gewoon.

ik ben voorral nu erg duizelig en tintelingen, ik krijg vandaag 2 strips van 5mg diazepam en wil hier echt in 4 dagen mee afbouwen van de ghb ( vroeger lukte mij dit in 2 dagen) maar toen gebruikte ik het minder lang als wat ik nu doe.

Van phenibut kan ik goed slapen maar zodra ik wakker word begin ik al licht te trillen en zenuwen. Daar wil ik verder ook niet te veel van nemen,

heeft iemand ervaring met een afbouw schema met diazepam voor ghb afbouwen?
c
cojonesmLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als je zo lang gebruikt moet je met GHB afbouwen. En anders 100mg diazepam per dag. 30 is veel te weinig.
B
BellathorneLid
01-01-2024, 00:00
#9
dat is een strip per dag daar kan ik nooit aan komen ๐Ÿ˜‚ heb nu 20 stuks van 5mg. Ik was er eerder in 3 dagen mee gestopt
c
cojonesmLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als je nog niet te lang GHB gebruikt kan je met diazepam afbouwen neem 50mg/dag en bouw af in 2 3 weken en meet je bloeddruk die moet steeds beter worden
B
BellathorneLid
01-01-2024, 00:00
#11
15 mg slaap ik denk 9 uur op
B
BellathorneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Oke 20 mg diazepam slapen helpt zelfs niet meer, heb 12 uur lang geen ghb op alleen 20 mg diazepam en sliep maar gebroken 5 uurtjes .. kan iemand me aub helpen
c
cojonesmLid
01-01-2024, 00:00
#13
Je moet afbouwen met GHB en veel meer diazepam nemen.
c
cojonesmLid
01-01-2024, 00:00
#14
En laat je opnemen in een kliniek want thuis afbouwen is bijna niet te doen. Je pakt al snel te veel GHB.
B
BellathorneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Jezus spyro reageer dan gewoon niet meer ofso? God dam ik had ook gewoon een buikgriep der bij dus kwam intenster over. En nee vind mezelf niet zielig hoor je dat mij zeggen?๐Ÿ˜‚ ben er al af door phenibut maar het werkt niet zoals het bij jou werkte iedereen anders. Reageer gewoon niet meer op mijn forums
B
BellathorneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ja jij zegt 100 mg per dag diazepam ik weet me god niet hoe ik aan zoveel kan komen.. dat is een strip per dag. Ik wil het eindstand met phenibut proberen daar te slapen 2 dagen op en verder met diazepam maar hier verdere informatie voor nodig. Ik kan me niet 1 2 3 laten opnemen ik werk voor een familie bedrijf
B
BellathorneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik neem nu2 ml per 2 uur
c
cojonesmLid
01-01-2024, 00:00
#18
Als je afbouwt zul je om de 3 uur moeten gaan doseren.
C
CoffeecupLid
01-01-2024, 00:00
#19
cojonesm zei:
Als je afbouwt zul je om de 3 uur moeten gaan doseren.
Klik om te vergroten...
De verslavingsarts zei bij mij juist dat ik om de 4 uur moest gaan nemen. Alleen zo was het verantwoord om af te bouwen. Ik moest flink omhoog met mijn dosis om te zoeken op hoeveel ml ik 4 uur stabiel bleef. Dat was 6ml per 4 uur. Wat een afschuwelijke tijd. Ik wens je heel veel succes, en zorg voor voorraad. Niet dat je plots niks meer hebt
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
De antwoorden die ik hier zie zijn echt belachelijk voor woorden. Ga gewoon langs iemand die er wel verstand van heeft want niemand hier die hier reageert weet het juiste antwoord overduidelijk. GHB en afkicken kan gevaarlijker zijn dan je denkt en aankloten met diazepam en phenibut niet wetend hoe heeft geen zin. Ga praten met verslavingszorg. Tevens is 100mg diazepam per dag grote kull, zeker ook omdat er 2ml om de 2 uur genomen wordt. Dit kan zelfs thuis met de juiste kennis afgebouwd worden.
Ik ben geen GHB expert maar heb er al zodanig kennis over dat hier foute antwoorden gegeven worden en mijn advies toch echt een professionele zorgverlener is. Stunten met GHB afkick is een no go.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."