#1
Goedemorgen, ik ben net wakker en lag om half 11 met halve dia in 1 ruk doorgeslapen nou bizar dat is me in die 2 jaar nooit gelukt, dit was echt slapen zoals vroeger, nou ik werd er gewoon emo van. Zo heerlijk weer normaal slapen. Hopen nu dat dit aanhoud.mijn man gaat ook super die is iets meer moe, en voelt het iets meer is zijn hoofd als enorme dreun, maar hij nam ook wel eens speed en ik nooit. Dus hij heeft nu meer moeite. Maar hij doet het super slaapt veel.dat is het beste medicijn. Vraag me af hoe het de komende tijd zal gaan, er zullen miss bepaalde emoties etc komen nu we gestopt zijn maar dat komt vast goed, miss is met iemand praatten toch verstandig. Wij hebben een eigen zaak, dus niemand weet dit.Is de Dia niet fijn voor je? Anders gewoon schrappen hoor. Maar misschien is het voor het slapen wel fijn. Gaat het bij je vriend ook goed? Hoop voor je dat je wat slaap kunt pakken straks. Elk uurtje is er eentje! Bizar hoe GHB er in kan sluipen hรจ. Verstandig om te stoppen samen. ๐