#1
Ik gebruik nu voor 4,5-5 maanden nu .. ik wil wel binnen 3-4 dagen vanaf ivm weer afkickverschijnselen van diazepam .. 30 mg niet genoeg over een dag?
Ow nee ik had het meer over antidepressiva haha of je daar de eerste week bijwerking van kreeg? Ik heb alsnog diazepam tegen angst en paniek wanr dat kan je ook krijgen de eerste week30 mg is niet veel. Ik heb periodes gebruikt dat ik 500mg per dag gebruikte samen met antidepressiva.
Maar een dosering om cravings tegen alcohol en ghb tegen te gaan ligt meestal tussen de 50 en 150 mg.
Nu heb ik geen bijwerkingen meer. Maar met de opbouw wel, inderdaad duizelig. Dat werd erger na het roken. Dit kwam omdat baclofen de nicotineafbraak remt.
Ik heb mijn avonddosering(ik neem het 3 x per dag) tijdens de opbouw lager gehouden. Het werkt op je gaba b receptoren, waardoor je je, net zoals met ghb, meer ontspannen en wat ontremd kan voelen, hier was ik zo blij mee dat ik lastiger moe werd.
Maar eenmaal gestabiliseerd zijn de bijwerkingen compleet weg. Het duurde bij mij 3 tot 6 dagen.
Heb je elke keer last van bijwerkingen?
Wellicht kan je je dosis ook verdelen. 2 x 15 mg bijvoorbeeld, misschien werkt dat beter voor je?
Antidepressiva tegen roken heb ik nog nooit gehoord? Tegen PMS daar weet ik te weinig vanIk wil juist antidepressiva gebruiken om te stoppen met roken maar ook tegen pms klachten haha maar daar werkt dus baclofen ook goed tegen?
Ik neem bupropion 150 mg 1 tablet eerste week daarna moet ik 2 x nemen elke dag. Ik lees hier wel nare ervaringen over dus denk dat ik maar bij 1 x per keer hou!Oh sorry! Ja daar kan je bijwerkingen van krijgen, vaak duizelig inderdaad.
Ook dat gaat wel weg. Welke dosis heb je?
Je bent nog lief voor hemHet is f*cking simpel. Ik heb je al vaker gesproken maar je luistert niet en trekt vervolgens weer je eigen plan.
Oplossing 1: Stop met GHB en stap 2 dagen over op Phenibut en je bent klaar. Hou het gezeur voor je dat je een beetje zweet en trilt. Dan zijn de aller mildste symptomen en na een paar dagen is er niets meer aan de hand.
Raak in jouw geval geen GHB meer aan want je valt steeds terug en zo blijf je met je receptoren kloten. Als jij weer een Gtje pakt als je net bent afgekickt dan begint de afkick opnieuw.
Oplossing 2: Stop met zeuren over hoe zielig je bent en over hoe weinig je slaapt. Je gebruikt je G om af te bouwen met G. Doseer iedere 2 uur, HETZELFDE. En haal daar iedere 24 uur 0.1 of 0.2 vanaf. Rond het einde van iedere 2 uur krijg je lichte verschijnselen en dan mag je nemen. Nee, het is niet de bedoeling dat je hier nog iets van voelt. Dit is puur om je lijf te redden en voor de gek te houden.
In jouw geval moet je al helemaal niet aan gaan kloten met GHB > Diazepam > weer GHB want zo werkt helemaal niets meer en dan ben je verder van huis.
Stop met huilen dat je bijna niet slaapt. Grijp je ballen bij elkaar, zet door, je hebt namelijk zelf GHB misbruikt en je moet absoluut niet verwachten dat er één of andere magic pill is die jou iedere keer kan redden van een verslaving.
Je moet al helemaal niet denken dat je jezelf tijdens een afkick zo fijn, goed en uitgerust voelt. NEE. Het hoort er allemaal bij dat het kut is. Je gaat later pas je slaap herstellen.
Ik ben een beetje klaar met al die topics en gejank over een beetje trillen en niet kunnen slapen. Dat is echt je minste zorg. Beslis wat je wil doen en als je er niet uitkomt bel een f^cking arts!!!
Het is jouw lijf en jouw leven. Zet je trots opzij, dit is niet zomaar iets. Bel hulp desnoods.
Ben je verslaafd geweest? Elke detox is heftiger en gaba b tolerantie blijft wel beetje.. je bent ook veel sneller verslaafd weer.Na een lange tijd weer wat g gebruikt dit weekend. Heb er een kleine tolarantie voor maar gebruik het vrijwel nooit.
Dus van het weekend het weer een shot gegeven omdat ghb bij mij altijd maar meh viel. Eindstand 60ml(dom) in een kleine 10u na binnen gewerkt die avond een kleine 4u pitje kunnen leggen.
Next day niks aan de handje lekker een borrel drinken bij een vriendin. (Wel aardig brak though) eindstand was 1 pilsje met een puntje sos genoeg geweest om mij een eindeloze hel in te sturen. Die nacht geen oog dicht gedaan mijn lichaam begon raare paarse vlekken te vertonen. Mijn lichaam temp was niet te harde dus lekker met me depri hoofd me kop onder de lauw/kouw douche. Smiddags kwam ik dus bij me eigen home aan De paarse vlekken waren nog alleen maar zichtbaar op me knieën. En met me rode kop die in de fik staat toch maar voor de save path gekozen. en per direct naar de spoed van mijn huisarts gaan. En 3x raden ik was 100% maar zo voel ik me dus totaal niet. Een beetje vergelijkbaar met overhitting op xtc als je staat te springen op een 35 graden feestje.
Ik snap er niks van ik krijg paarse Vlekken ik zit letterlijk zwaar heated met een hart die me chest uitbonkt. Hart rate was goed de paarse vlekken zag ze ook welis vaker bij mensen Dus was volgens haar gewoon een normaal ding. (Momenteel zijn de vlekken wel weg hoor) maar hoe kan ik zo heated zijn en gewoon normaal scoren bij de arts ?
Ook mijn slaap is na de tering de eerste dag dus de dag dat ik aan de G zat heb ik 4uurtjes kunnen pitten. Nou toen de ellende uitbrak heb ik Natuurlijk geen oog dicht kunnen doen. Ook die opgezwollen huig die me constant deepthroat en ook me slaap tegen houdt. Met deze avond erbij zit ik dus uiteindelijk op 4u slaap op 3 dagen. Want ik kan juillie vertellen ondanks dat me lichaam een flinke klap heeft gehad ik echt totaal nog steeds niet van plan is om te gaan slapen. Meestal lig ik wel 5 weken plat na 1 puntje pep.
Maar waarom ben ik niet vermoeid ? Me ogen dicht knijpen heeft geen nut want ze poppen meteen weer Open. Ook de dikke big mama huig die constant op me tong/keel chilt die mij ook wel weer houdt om te slapen. Ik hoop dat ik vnv gewoon flink wat ga pakken maar ik betwijfel het.
Maar dit is echt de laaste x dat spul werkt gewoon niet goed op mij. Ik moet te hoge dosisse pakken om iets te voelen van dit spul met 0,0 tolarantie. De g is gewoon prima voor de rest die gewoon een normale dosis van 2ml pakken en daat gewoon goed op gaan.
Maar jesus wat een wijze les! Ik raak g met geen vingers meer aan het is gewoon niks voor mij. Dat ik al veel nodig heb voor iemand die dit echt mabe 1x in de 2 jaar doet lijkt me zwz al een vuilkuil naar een verslaving. want 60ml op een avondje (zuipen) moet je gewoon niet willen.
Pas op met dit spulletje ookal kan je het goed handelen zou het 1x mis gaan. Bij mij was het de day after waar ik tevens wel blij mee ben want dit had op de dag zelf wss heel anders afgelopen.
Maar hier neem ik mijn afscheid. GHNEE in de plee.
Lage dosis? Ik slikte 180mg baclofen, 200mg oxazepam en 75 mg pregabalin per dag 2 jaar lang voor ghb cravings.Baclofen word offlabel in lagere doseringen voorgeschreven bij ex ghbgebruikers. Voor -wat jij dus ook ervaart- tegen cravings.
Wellicht is het een optie dit op recept te vragen aan een gespecialiseerd arts, al hoor ik meer succes ervaringen bij verslavingsartsen.
Over je vraag, als je anti,depressiva gaat opbouwen en of dat samen kan met baclofen:
Ik zou me geen zorgen maken als je het af en toe neemt tegen cravings.
Ja dat is een lage dosis als het het vergelijkt met normale doseringen rond 400 met uitschieters naar 600 maximaal tegen spasmen.Lage dosis? Ik slikte 180mg baclofen, 200mg oxazepam en 75 mg pregabalin per dag 2 jaar lang voor ghb cravings.
Waar is je bron? Mijne zijn verschillende psychiaters, doktoren aangezien ik met spasmen ziekenhuis lag van de ghb ook, en psychiater, oh en de bijsluiter. Na 180mg gaba b word t gevaarlijk, mag niet hoger, vandaar de pregabaline en oxazepam erbij. Er zijn meer middelen voor spasmen ook nog eens..Weet je, ik had een heel verhaal getypt,maar waarom moet ik mij bewijzen.
De ervaring die jij had met je kliniek, betekent niet dat dit beleid overal zo is, of de enige juiste.
Ik weet wat mijn bronnen zijn. Ik heb alleen gezegd dat het officiële in een lager (lagere zo beter??) dosering word gebruikt.
Na 150 kan het toxisch uitpakken en na 200 zeer gevaarlijk. Hangt heel erg af van je opbouwWaar is je bron? Mijne zijn verschillende psychiaters, doktoren aangezien ik met spasmen ziekenhuis lag van de ghb ook, en psychiater, oh en de bijsluiter. Na 180mg gaba b word t gevaarlijk, mag niet hoger, vandaar de pregabaline en oxazepam erbij. Er zijn meer middelen voor spasmen ook nog eens..
Hoe veel pillen wil je iemand geven, zijn maar 10 en 25mg.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."