Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDepressief en ziek van GHB

Depressief en ziek van GHB

70 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
L
Lid 152537Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Mrloverdj zei:
Weet je, ik had een heel verhaal getypt,maar waarom moet ik mij bewijzen.

De ervaring die jij had met je kliniek, betekent niet dat dit beleid overal zo is, of de enige juiste.

Ik weet wat mijn bronnen zijn. Ik heb alleen gezegd dat het officiële in een lager (lagere zo beter??) dosering word gebruikt.
Klik om te vergroten...
Waar is je bron? Mijne zijn verschillende psychiaters, doktoren aangezien ik met spasmen ziekenhuis lag van de ghb ook, en psychiater, oh en de bijsluiter. Na 180mg gaba b word t gevaarlijk, mag niet hoger, vandaar de pregabaline en oxazepam erbij. Er zijn meer middelen voor spasmen ook nog eens..
Hoe veel pillen wil je iemand geven, zijn maar 10 en 25mg.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#2
gebruiksaanwijzing. Dat staat er inderdaad. Als je bij een gespecialiseerd arts loopt zijn er ook spasticiteitsprotocollen waar wel degelijk gewerkt word met doseringen van 400mg.

Ik heb namelijk nergens een verkeerd advies gegeven en daar gaat het voor mij om.

Wel als laatste.een keer een spasme hebben is wat anders dan je hele leven zo spastisch zijn dat je rolstoellgebonden bent. Net zoals de medicatie die daarop aangepast wordt
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#3
GHBismijnietdebaas zei:
Waar is je bron? Mijne zijn verschillende psychiaters, doktoren aangezien ik met spasmen ziekenhuis lag van de ghb ook, en psychiater, oh en de bijsluiter. Na 180mg gaba b word t gevaarlijk, mag niet hoger, vandaar de pregabaline en oxazepam erbij. Er zijn meer middelen voor spasmen ook nog eens..
Hoe veel pillen wil je iemand geven, zijn maar 10 en 25mg.
Klik om te vergroten...
Na 150 kan het toxisch uitpakken en na 200 zeer gevaarlijk. Hangt heel erg af van je opbouw
Dit is dus wat anders dan een casus zoals ik hierboven omschreef. Ook de manier van toedienen en opbouwen.

Mijn bedoeling was het hier over ghb te hebben en baclofen daarop gebaseerd.
Daar wil ik wil naar teruggaan.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#4
GHBismijnietdebaas zei:
Ben je verslaafd geweest? Elke detox is heftiger en gaba b tolerantie blijft wel beetje.. je bent ook veel sneller verslaafd weer.
Klik om te vergroten...
No man ik gebruik g 2x per jaar ongv. zo geweldig is dat spul niet hoor
L
Lid 152537Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Blauweaap zei:
No man ik gebruik g 2x per jaar ongv. zo geweldig is dat spul niet hoor
Klik om te vergroten...
Wel geweldig als je zware angsten hebt.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#6
GHBismijnietdebaas zei:
Wel geweldig als je zware angsten hebt.
Klik om te vergroten...
Verklaar je nader ? Angsten ?
S
SpaceMetHazeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Blauweaap zei:
Verklaar je nader ? Angsten ?
Klik om te vergroten...
Misschien bedoelde GHBismijnietdebaas sociale angsten en dergelijke? Kan me voorstellen dat GHB deze remmingen weghaalt en je een stuk extroverter maakt dan dat je bent.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#8
Spyro zei:
Het is f*cking simpel. Ik heb je al vaker gesproken maar je luistert niet en trekt vervolgens weer je eigen plan.

Oplossing 1: Stop met GHB en stap 2 dagen over op Phenibut en je bent klaar. Hou het gezeur voor je dat je een beetje zweet en trilt. Dan zijn de aller mildste symptomen en na een paar dagen is er niets meer aan de hand.

Raak in jouw geval geen GHB meer aan want je valt steeds terug en zo blijf je met je receptoren kloten. Als jij weer een Gtje pakt als je net bent afgekickt dan begint de afkick opnieuw.

Oplossing 2: Stop met zeuren over hoe zielig je bent en over hoe weinig je slaapt. Je gebruikt je G om af te bouwen met G. Doseer iedere 2 uur, HETZELFDE. En haal daar iedere 24 uur 0.1 of 0.2 vanaf. Rond het einde van iedere 2 uur krijg je lichte verschijnselen en dan mag je nemen. Nee, het is niet de bedoeling dat je hier nog iets van voelt. Dit is puur om je lijf te redden en voor de gek te houden.

In jouw geval moet je al helemaal niet aan gaan kloten met GHB > Diazepam > weer GHB want zo werkt helemaal niets meer en dan ben je verder van huis.

Stop met huilen dat je bijna niet slaapt. Grijp je ballen bij elkaar, zet door, je hebt namelijk zelf GHB misbruikt en je moet absoluut niet verwachten dat er één of andere magic pill is die jou iedere keer kan redden van een verslaving.

Je moet al helemaal niet denken dat je jezelf tijdens een afkick zo fijn, goed en uitgerust voelt. NEE. Het hoort er allemaal bij dat het kut is. Je gaat later pas je slaap herstellen.

Ik ben een beetje klaar met al die topics en gejank over een beetje trillen en niet kunnen slapen. Dat is echt je minste zorg. Beslis wat je wil doen en als je er niet uitkomt bel een f^cking arts!!!

Het is jouw lijf en jouw leven. Zet je trots opzij, dit is niet zomaar iets. Bel hulp desnoods.
Klik om te vergroten...
Hier nog eentje met info! @L_Boefie
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
GHBismijnietdebaas zei:
Je bent nog lief voor hem:) het is om de 3 uur meestal. Kan die gelijk t afleren :wink: en mensen die hem 100mg diazepam aanraden hiero sporen niet hoor. 2ml ghb is niks. Als je afkick kliniek zou komen laten ze je cold turkey voor 12 uur en dan krijg je paar pammetjes en ben je zo weg met die dosis.
Klik om te vergroten...
100mg diazepam!!!!:tearsofjoy::tearsofjoy::tearsofjoy::tearsofjoy::tearsofjoy: zie het al helemaal voor me iemand in zo'n kliniek vragende kun je me niet gewoon 100mg diazepam geven :tearsofjoy::tearsofjoy::tearsofjoy: Waarom niet gewoon gelijk 30 valiumpies tegelijk? mooier getal dan 10 toch? Nee maar ff serieus elk lichaam is natuurlijk wel anders maar wat je zegt er zijn mensen die wel echt mogen huilen maar in een hoop gevallen is het gewoon een kwestie van hard voor jezelf zijn.
K
Ketam FetamLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ben verschillende keren afgekickt van G.. En dit na periodes van meer dan een jaar tot wel 4 jaar 24/7 zwaar gebruik. Zat op 7ml om de 2 uur. Ook 's nachts.. 2 keer cold turkey, toen ik echt nog van niks wist.. Kan er maar 1 ding op zeggen: das een tripje van een 2 tot 3 weken door de hel en terug. Maar de laatste keer, ondertss meer dan 5 jaar geleden, na jaren no limit gebruik, icm Speed de laatste keer met ghb gestopt door een gouden raad van een vriend te volgen. Er is naar mijn mening maar 1 simpele manier om te stoppen met ghb, en het enige wat je nodig hebt, naast wilkracht is BACLOFEN. Wondermiddel. Maakt ook nie uit hoeveel je ervan neemt. Ook geen bijwerkingen of effecten, buiten het wegnemen van dat klotegevoel dat ik enkel kan beschrijven als een constant gevoel alsof er electriciteit doorheen je zenuwen en aderen loopt.. Hoop dat iemand hier iets aan heeft. Ik wou dat ik dit wist vóórdat ik de eerste 2 keer ben afgekickt van G.
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als je in de ochtend wakker word na 1.5 gram phenibut en je trilt? Neem dan een gram phenibut bij. En kijk hoe dat gaat

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."