#1
Waar is je bron? Mijne zijn verschillende psychiaters, doktoren aangezien ik met spasmen ziekenhuis lag van de ghb ook, en psychiater, oh en de bijsluiter. Na 180mg gaba b word t gevaarlijk, mag niet hoger, vandaar de pregabaline en oxazepam erbij. Er zijn meer middelen voor spasmen ook nog eens..Weet je, ik had een heel verhaal getypt,maar waarom moet ik mij bewijzen.
De ervaring die jij had met je kliniek, betekent niet dat dit beleid overal zo is, of de enige juiste.
Ik weet wat mijn bronnen zijn. Ik heb alleen gezegd dat het officiële in een lager (lagere zo beter??) dosering word gebruikt.
Hoe veel pillen wil je iemand geven, zijn maar 10 en 25mg.