Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMorgenochtend afbouwen ghb

Morgenochtend afbouwen ghb

52 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#1
Laten wel even on topic blijven voor TS. Die heeft hier precies niets aan zo. 🙂
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dopemonster zei:
Laat dit je laatste reactie zijn anders report ik je het is wel duidelijk zo
Klik om te vergroten...

Hey hun lezen uiteindelijk alles als ik nog wat kwijt wil doe ik dat maar zo als ik schreef dit was wel de maximale energie dat ik in jou steek 😅

Spyro zei:
Laten wel even on topic blijven voor TS. Die heeft hier precies niets aan zo. 🙂
Klik om te vergroten...

Ik schrijf wat ik wil en waar ik dat wil.
En met deze jongen heb ik contact via persoonlijk bericht en ga ik wel helpen met advies.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Jumping Jack zei:
Hey hun lezen uiteindelijk alles als ik nog wat kwijt wil doe ik dat maar zo als ik schreef dit was wel de maximale energie dat ik in jou steek 😅



Ik schrijf wat ik wil en waar ik dat wil.
En met deze jongen heb ik contact via persoonlijk bericht en ga ik wel helpen met advies.
Klik om te vergroten...
Ging meer om de manier waarop je het zei, mijn eerste berichte gingen ook te ver Als je iets kwijt wilt helemaal best maar dan op een respectvolle manier anders gaat mijn toon ook anders worden.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jumping Jack zei:
Ik schrijf wat ik wil en waar ik dat wil.
En met deze jongen heb ik contact via persoonlijk bericht en ga ik wel helpen met advies.
Klik om te vergroten...
Nou nee. Het zijn gewoon de forum regels om on topic te blijven.
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#5
Spyro zei:
Nou nee. Het zijn gewoon de forum regels om on topic te blijven.
Klik om te vergroten...

Ga je ergens anders bemoeien begin geen shit.
Elke topic hier eindigt totaal ergens anders.
Op wat ben jij? Wij weten dat we elkaar kennnen.
En wat er was gebeurd dus laat het verleden in het verleden.

Dit ging zelfs nog over de posten op deze ghb posten kom je dit ook zo braaf doen onder die andere 1000 topics die zo verdwalen en geeneens over drugs gaan.
I dont think so!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jumping Jack zei:
Ga je ergens anders bemoeien begin geen shit.
Elke topic hier eindigt totaal ergens anders.
Op wat ben jij? Wij weten dat we elkaar kennnen.
En wat er was gebeurd dus laat het verleden in het verleden.

Dit ging zelfs nog over de posten op deze ghb posten kom je dit ook zo braaf doen onder die andere 1000 topics die zo verdwalen en geeneens over drugs gaan.
I dont think so!
Klik om te vergroten...
Doe niet zo gepikeerd joh.
b
bossenaar567Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Jumping Jack zei:
" Maar toen ik elke keer allemaal reacties kreeg van jou uit het niets met een bepaalde statement over ghb en dat dingen niet waar waren ging ik jou berichten lezen en zag ik meteen.
Jij bent zo een zielig mannetje keyboard warrior een kk junky 😅 die aan elke drugs verslaafd geraakt is omdat die gewoon zielig is.
En dan nu zijn gram online probeert te halen en uit is op een confrontatie.. Maar waarom.
Je bent aan alles verlaafd geweest maar hebt nog nergens verstand van het is gewoon echt triest. "
Klik om te vergroten...

Aan de moderators, het lijkt mij niet verstandig dit soort shit te tolereren hier. Kan namelijk erg hard aankomen bij mensen, bedoel nu niet perse bij @Dopemonster maar meer in het algemeen.

Laten we het wel respectvol houden hier. Verder niks tegen @Dopemonster of @Jumping Jack maar net dit topic gelezen en dit slaat echt helemaal nergens op.

On topic: enige juiste advies is op zoek gaan naar goede begeleiding, en ik hoop dat je omgeving je steunt en troost kan bieden.
b
bossenaar567Lid
01-01-2024, 00:00
#8
En dan bedoel ik niet het schelden (dat moet iedereen wat mij betreft lekker zelf weten) maar dit soort teksten tegen mensen die mogelijk kampen met psychische problemen uitspreken kan zeer ernstige gevolgen hebben.
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Afbouwen onder medische supervisie! En als dat niet werkt, dan een kliniek in.

Zou dat laatste het geval zijn, onthoud dan dat dat géén schande is. Het is niet voor niets dat deze professionals in het leven zijn geroepen.

Hey, veel succes! ❤️
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#10
Spyro zei:
Doe niet zo gepikeerd joh
Klik om te vergroten...

Had hier vandaag zin in.
Maar dat junken verhaal dat ik naar jou toe gaf toen geef ik nu weer naar dat alter ego account.
Maar wel verpakt in het spelletje.
Je leest het straks of later wel dat is het enige wat ik openbaar ga zeggen.
Maar jullie krijgen hem allebei van mij 😅
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jumping Jack zei:
Had hier vandaag zin in.
Maar dat junken verhaal dat ik naar jou toe gaf toen geef ik nu weer naar dat alter ego account.
Maar wel verpakt in het spelletje.
Je leest het straks of later wel dat is het enige wat ik openbaar ga zeggen.
Maar jullie krijgen hem allebei van mij 😅
Klik om te vergroten...
Snap helemaal niets van wat je zegt…
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dus dat soms zijn dingen niet wat het lijkt..
Je hebt altijd baas boven baas 😅
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Jumping Jack zei:
Dus dat soms zijn dingen niet wat het lijkt..
Je hebt altijd baas boven baas 😅
Klik om te vergroten...
Gast, wat is er mis met jou? Ga je eens gedragen in plaats van hier het forum zo te vervuilen met onzin.
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Does lief.

TS wil alleen maar advies om af te kicken. Ruzie maken helpt dan niet.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Jumping Jack zei:
Had hier vandaag zin in.
Maar dat junken verhaal dat ik naar jou toe gaf toen geef ik nu weer naar dat alter ego account.
Maar wel verpakt in het spelletje.
Je leest het straks of later wel dat is het enige wat ik openbaar ga zeggen.
Maar jullie krijgen hem allebei van mij 😅
Klik om te vergroten...
Deze man was helemaal uit zen dak volgensmij. Maar genoeg nu het punt is duidelijk denk ...
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#16
Je mag op dit forum best van mening verschillen met elkaar en dat kenbaar maken. Maar elkaar "kk junky" noemen is niet bevordelijk voor de discussie en ook niet passend in een community waar alle drugsgebruikers zich veilig en welkom moeten kunnen voelen. Hou hier in het vervolg even rekening mee, anders moet er helaas een ban volgen.

Jumping Jack zei:
Jij bent zo een zielig mannetje keyboard warrior een kk junky 😅 die aan elke drugs verslaafd geraakt is omdat die gewoon zielig is.
Klik om te vergroten...

Spyro zei:
Nou nee. Het zijn gewoon de forum regels om on topic te blijven.
Klik om te vergroten...
En ook dit is gewoon waar!

En nu allemaal graag weer on-topic!
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik snap het laatste stuk van deze discussie niet zo goed. Vanaf 3 ml kan je makkelijk met phenibut stoppen na lange tijd. Ool worden pammetjes afgeraden terwijl klinieken dit ook doen. En een keer goed slapen kan zeker helpen en de afboiw een stuk makkelijker maken maar dat ligt helemaal aan je lengte van gebruik en hoeveelheid, ook verschilt dit per perspoon. Ik ga heel goed op seroquel of mirtazepine maar combineren ghb is op gevoel en ervaring met afbouw en zeker icm met arts. Ik ben een living on the edge type dus ik heb het altiif zonder medische hulp gedaan maarja ik ben een maf iemand en redelijk zelf destructief🤣

De menssn die hier regelmatig door een afkick zijn gegaan kennen de schaamte en het alleen willen doen, met de juiste adviezen vanuit ieders ervaring kan een hulpvrager altijd proberen het alleen te redden. Medische hulp kan altijd ingeschakeld worden, hoe onverstandig dit ook kan zijn. Zwaar in gebruik denk je niet helder na. Om meteen al te zeggen kliniek maakt dat mensen gewoon door blijven gebruiken en niet stoppen. Er xijm altijd middenwegen en alternatieven. En vamaf overal in N zit je met 30 min op een huisartsen post.
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#18
Danny0531 zei:
Ga lekker af gaan afkicken in een kliniek is veel verstandiger
Klik om te vergroten...

Helemaal juist niet met ghb dan ben je overgeleverd en als je niet lekker gaat gaan hun blijven vasthouden aan wat hun vinden.
Zelf kan je nog spelen en zorgen dat je helemaal geen afkick ervaart.

Maass zei:
Maar ben bang dat als mijn lichaam 4 uur geen g binnenkrijgt, wat dus laatst gebeurde ik dood neerval. Is het denken jullie mogelijk om de doses van de ghb te verminderen in combinatie met diazepam??
Klik om te vergroten...

Dat gebeurt niet na 4 uur je kan in de verloop van de dag dan steeds meer problemen krijgen.

Een combi met dia is mogelijk.
Ja dat is moeilijk maar wel mogelijk dan moet de dosis omlaag van de ghb maar dat is dus bij iedereen anders en dan niet te veel diazepam.
Ook weer rekening houden met de lange halfwaardes anders stapel je die Diazepam.
Je kan 36 uur rekenen dat het invloed op je heeft.
Dus dan moet je wel weten wat je doet en daar kan niemand je in adviseren.

Ik zou een deel afbouwen en overstappen op Phenibut als je op 2.5ml bent.
Dan 2.5 gram of 2 gram phenibut en je slaapt 12 uur lang.
En dus geen afkick in die 24 uur.
Ben je er vanaf en slaap je teminste.
Je kan ook stoppen bij 3ml maar dan moet je een hoge dosis phenibut aannemen.

En dan 3 dagen phenibut en klaar.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Jumping Jack zei:
Dat gebeurt niet na 4 uur je kan in de verloop van de dag dan steeds meer problemen krijgen.
Klik om te vergroten...
Sorry maar hier ga je de mist in.
na 4 uur geen inname, of soms eerder zelfs niet. Wat dacht je van de psychoses die op komen/kunnen spelen? Kan dodelijk aflopen door o.a. epileptische aanvallen. Kan zeer zeker al na 4 uur opspelen en alles wat gelengd wordt brengt meer risico met zich mee.
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#20
Blyatman zei:
Sorry maar hier ga je de mist in.
na 4 uur geen inname, of soms eerder zelfs niet. Wat dacht je van de psychoses die op komen/kunnen spelen? Kan dodelijk aflopen door o.a. epileptische aanvallen. Kan zeer zeker al na 4 uur opspelen en alles wat gelengd wordt brengt meer risico met zich mee.
Klik om te vergroten...

Het is niet prettig nee na 2 uur begint de afkick.
Maar ja je valt niet meteen dood.
Na 6 tot 8 uur beginnen echt de grootste problemen. Is ook maar een dun lijntje.

Maar je hebt gelijk beter dat je het voorkomt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."