#1
Laten wel even on topic blijven voor TS. Die heeft hier precies niets aan zo. 🙂
Laat dit je laatste reactie zijn anders report ik je het is wel duidelijk zo
Laten wel even on topic blijven voor TS. Die heeft hier precies niets aan zo. 🙂
Ging meer om de manier waarop je het zei, mijn eerste berichte gingen ook te ver Als je iets kwijt wilt helemaal best maar dan op een respectvolle manier anders gaat mijn toon ook anders worden.Hey hun lezen uiteindelijk alles als ik nog wat kwijt wil doe ik dat maar zo als ik schreef dit was wel de maximale energie dat ik in jou steek 😅
Ik schrijf wat ik wil en waar ik dat wil.
En met deze jongen heb ik contact via persoonlijk bericht en ga ik wel helpen met advies.
Nou nee. Het zijn gewoon de forum regels om on topic te blijven.Ik schrijf wat ik wil en waar ik dat wil.
En met deze jongen heb ik contact via persoonlijk bericht en ga ik wel helpen met advies.
Nou nee. Het zijn gewoon de forum regels om on topic te blijven.
Doe niet zo gepikeerd joh.Ga je ergens anders bemoeien begin geen shit.
Elke topic hier eindigt totaal ergens anders.
Op wat ben jij? Wij weten dat we elkaar kennnen.
En wat er was gebeurd dus laat het verleden in het verleden.
Dit ging zelfs nog over de posten op deze ghb posten kom je dit ook zo braaf doen onder die andere 1000 topics die zo verdwalen en geeneens over drugs gaan.
I dont think so!
" Maar toen ik elke keer allemaal reacties kreeg van jou uit het niets met een bepaalde statement over ghb en dat dingen niet waar waren ging ik jou berichten lezen en zag ik meteen.
Jij bent zo een zielig mannetje keyboard warrior een kk junky 😅 die aan elke drugs verslaafd geraakt is omdat die gewoon zielig is.
En dan nu zijn gram online probeert te halen en uit is op een confrontatie.. Maar waarom.
Je bent aan alles verlaafd geweest maar hebt nog nergens verstand van het is gewoon echt triest. "
Doe niet zo gepikeerd joh
Snap helemaal niets van wat je zegt…Had hier vandaag zin in.
Maar dat junken verhaal dat ik naar jou toe gaf toen geef ik nu weer naar dat alter ego account.
Maar wel verpakt in het spelletje.
Je leest het straks of later wel dat is het enige wat ik openbaar ga zeggen.
Maar jullie krijgen hem allebei van mij 😅
Gast, wat is er mis met jou? Ga je eens gedragen in plaats van hier het forum zo te vervuilen met onzin.Dus dat soms zijn dingen niet wat het lijkt..
Je hebt altijd baas boven baas 😅
Deze man was helemaal uit zen dak volgensmij. Maar genoeg nu het punt is duidelijk denk ...Had hier vandaag zin in.
Maar dat junken verhaal dat ik naar jou toe gaf toen geef ik nu weer naar dat alter ego account.
Maar wel verpakt in het spelletje.
Je leest het straks of later wel dat is het enige wat ik openbaar ga zeggen.
Maar jullie krijgen hem allebei van mij 😅
Jij bent zo een zielig mannetje keyboard warrior een kk junky 😅 die aan elke drugs verslaafd geraakt is omdat die gewoon zielig is.
En ook dit is gewoon waar!Nou nee. Het zijn gewoon de forum regels om on topic te blijven.
Ga lekker af gaan afkicken in een kliniek is veel verstandiger
Maar ben bang dat als mijn lichaam 4 uur geen g binnenkrijgt, wat dus laatst gebeurde ik dood neerval. Is het denken jullie mogelijk om de doses van de ghb te verminderen in combinatie met diazepam??
Sorry maar hier ga je de mist in.Dat gebeurt niet na 4 uur je kan in de verloop van de dag dan steeds meer problemen krijgen.
Sorry maar hier ga je de mist in.
na 4 uur geen inname, of soms eerder zelfs niet. Wat dacht je van de psychoses die op komen/kunnen spelen? Kan dodelijk aflopen door o.a. epileptische aanvallen. Kan zeer zeker al na 4 uur opspelen en alles wat gelengd wordt brengt meer risico met zich mee.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."