Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMorgenochtend afbouwen ghb

Morgenochtend afbouwen ghb

52 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dopemonster zei:
Wat een komedie, belt een man naar de dokter, Doc ik ben zwaar ghb verslaafd en wanhopig ik kom er maar niet vanaf wat moet ik doen? Jumping Jack: ajoh een ghb verslaving is supermakkelijk te behandelen je bent hier in de juiste handen! Gewoon even simpel 3 dagen phenibut innemen en je bent er vanaf pik! Ging het maar zo makkelijk....
Klik om te vergroten...

Weet je ik ga discussie met jou staken.
De ergste verslaving is Heroine dat is een feit ik kom daat nu in die opvangen om te helpen en de heroïne junkys zijn kapot.

Als je geen verstand er van hebt ga dan gewoon niet praten. Ik help nu zoveel mensen in me leven hier op het forum om van een ghb verslaving af te komen van 6 maanden nu gister weer 1.
3 dagen phenibut en hij is er vanaf deze maand die van 6 maanden.

Dus wie is hier nou de clown 🤡🤡🤡
Ik ga stuk om jou poppenkast.
Jij krijgt herhaaldelijke waarschuwingen en bans voor chatten omdat ze jou dom gelul ook al zat zijn.
Dit zijn mijn laatste woorden aan jou en daar moet je het mee doen.
M
MaassLid
01-01-2024, 00:00
#2
3 maanden heel erg intens verslaafd geweest aan ghb. Ik heb het mijn stiefvader verteld in vertrouwen. Hij heeft bloeddruk meter gekocht, hebben jellinek gebeld en die kwam uit op afbouwen. Dus vanaf 7 1/10 deel over de hele dag en nacht door. Volgende dag weer.. tafel van 7. Is dit te doen?
kan ik als ik bij 2 ml zit combineeen met slaapmiddel?
D
Danny0531Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ga lekker af gaan afkicken in een kliniek is veel verstandiger
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je kan het thuis doen maar ik zou altijd een arts inlichten.

Ik ben thuis meerdere keren alleen afgekickt en dat ging prima.

Ik deed iedere 24 uur 0.1 ml van mijn dosis halen. En strict iedere 2 uur doseren. Dag en nacht…

Ik heb het zonder slaapmiddelen gedaan. Zou daar ook niet aan beginnen. Als je het niet vertrouwd lekker naar een kliniek gaan
M
MaassLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ben 3 maanden lang heel intensief bezig geweest met het gebruiken van ghb. Ik wilde al een langere tijd stoppen maar dit lukte mij niet.
nu ben ik er helemaal klaar mee en het advies van een kliniek die ze hebben gegeven aan mij is afbouwen. Ik gebruikte altijd 7 elk 3 uur. Afbouwen met 1/10e van 7.
dinsdag 08:00 tot woensdag 09:00 6.3
Woensdag 09:00 tot donderdag 5.6 en zo door. Na 10 dagen kom je op de 0 en mag ik diazepam nemen.
Zondag was voor mij de druppel, kon niet langer dan een uur slapen en ik was die zaterdag ervoor in slaap gevallen en schrok heel erg wakker, zwarte aderen, hele erge hartkloppingen, niet lopen enz.
mijn stiefvader wilt me helpen met afbouwen alleen ik wil gewoon zo graag kunnen slapen. Hebben jullie enig idee wat ik zou kunnen innemen om gewoon te kunnen slapen? Is er ook nog een andere mogelijkheid om er sneller vanaf te komen. Gelijk stoppen in een keer durf ik niet. Maar ben bang dat als mijn lichaam 4 uur geen g binnenkrijgt, wat dus laatst gebeurde ik dood neerval. Is het denken jullie mogelijk om de doses van de ghb te verminderen in combinatie met diazepam?? Ik zit al maanden te lezen om af te kicken maar ik ben zo bang voor alles. Dit is wel een veilige manier maar ik wil ook gewoon kunnen slapen alleen ben ik weer bang dat als ik dan 5 uur niet neem hele erge ontwenningsverschijnselen komen.
misschien een idee met overdag? Zodat als ik het aanvoel dit kan doen met een beetje ghb? Kan iemand me alsjeblieft helpen
D
Danny0531Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Kan mij niet voorstellen dat een kliniek je aangeraden heeft zelf af te bouwen.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
Danny0531 zei:
Kan mij niet voorstellen dat een kliniek je aangeraden heeft zelf af te bouwen.
Klik om te vergroten...
Doen ze wel vaker. Stabiel blijven of adviseren wat te minderen tot de wachttijd voor de kliniek voorbij is… Neemt niet weg dat het gevaarlijk is
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#8
Maass zei:
Ik ben 3 maanden lang heel intensief bezig geweest met het gebruiken van ghb. Ik wilde al een langere tijd stoppen maar dit lukte mij niet.
nu ben ik er helemaal klaar mee en het advies van een kliniek die ze hebben gegeven aan mij is afbouwen. Ik gebruikte altijd 7 elk 3 uur. Afbouwen met 1/10e van 7.
dinsdag 08:00 tot woensdag 09:00 6.3
Woensdag 09:00 tot donderdag 5.6 en zo door. Na 10 dagen kom je op de 0 en mag ik diazepam nemen.
Zondag was voor mij de druppel, kon niet langer dan een uur slapen en ik was die zaterdag ervoor in slaap gevallen en schrok heel erg wakker, zwarte aderen, hele erge hartkloppingen, niet lopen enz.
mijn stiefvader wilt me helpen met afbouwen alleen ik wil gewoon zo graag kunnen slapen. Hebben jullie enig idee wat ik zou kunnen innemen om gewoon te kunnen slapen? Is er ook nog een andere mogelijkheid om er sneller vanaf te komen. Gelijk stoppen in een keer durf ik niet. Maar ben bang dat als mijn lichaam 4 uur geen g binnenkrijgt, wat dus laatst gebeurde ik dood neerval. Is het denken jullie mogelijk om de doses van de ghb te verminderen in combinatie met diazepam?? Ik zit al maanden te lezen om af te kicken maar ik ben zo bang voor alles. Dit is wel een veilige manier maar ik wil ook gewoon kunnen slapen alleen ben ik weer bang dat als ik dan 5 uur niet neem hele erge ontwenningsverschijnselen komen.
misschien een idee met overdag? Zodat als ik het aanvoel dit kan doen met een beetje ghb? Kan iemand me alsjeblieft helpen
Klik om te vergroten...
Accepteren dat je niet slaapt. Gewoon zoveel mogelijk rusten. Je kan dit wel. Het is erg belangrijk om stabiel te blijven en niet ineens 4 uur niets te nemen en daarna weer wel. Dan kom je steeds hoger kwa dosering uit… GHB verslaving is nu eenmaal niet slapen. Daar moet je doorheen…
M
MaassLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb toch maar even de huisarts gebeld, die kunnen me helpen met een plan om af te bouwen in combinatie met een rustgevende pil
M
MaassLid
01-01-2024, 00:00
#10
Spyro zei:
Accepteren dat je niet slaapt. Gewoon zoveel mogelijk rusten. Je kan dit wel. Het is erg belangrijk om stabiel te blijven en niet ineens 4 uur niets te nemen en daarna weer wel. Dan kom je steeds hoger kwa dosering uit… GHB verslaving is nu eenmaal niet slapen. Daar moet je doorheen…
Klik om te vergroten...
Toch maar even de huisarts gebeld vanmiddag, die gaan me helpen met een plan van afbouw in combinatie met rustgevende pil
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#11
Je mag op dit forum best van mening verschillen met elkaar en dat kenbaar maken. Maar elkaar "kk junky" noemen is niet bevordelijk voor de discussie en ook niet passend in een community waar alle drugsgebruikers zich veilig en welkom moeten kunnen voelen. Hou hier in het vervolg even rekening mee, anders moet er helaas een ban volgen.

Jumping Jack zei:
Jij bent zo een zielig mannetje keyboard warrior een kk junky 😅 die aan elke drugs verslaafd geraakt is omdat die gewoon zielig is.
Klik om te vergroten...

Spyro zei:
Nou nee. Het zijn gewoon de forum regels om on topic te blijven.
Klik om te vergroten...
En ook dit is gewoon waar!

En nu allemaal graag weer on-topic!
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik snap het laatste stuk van deze discussie niet zo goed. Vanaf 3 ml kan je makkelijk met phenibut stoppen na lange tijd. Ool worden pammetjes afgeraden terwijl klinieken dit ook doen. En een keer goed slapen kan zeker helpen en de afboiw een stuk makkelijker maken maar dat ligt helemaal aan je lengte van gebruik en hoeveelheid, ook verschilt dit per perspoon. Ik ga heel goed op seroquel of mirtazepine maar combineren ghb is op gevoel en ervaring met afbouw en zeker icm met arts. Ik ben een living on the edge type dus ik heb het altiif zonder medische hulp gedaan maarja ik ben een maf iemand en redelijk zelf destructief🤣

De menssn die hier regelmatig door een afkick zijn gegaan kennen de schaamte en het alleen willen doen, met de juiste adviezen vanuit ieders ervaring kan een hulpvrager altijd proberen het alleen te redden. Medische hulp kan altijd ingeschakeld worden, hoe onverstandig dit ook kan zijn. Zwaar in gebruik denk je niet helder na. Om meteen al te zeggen kliniek maakt dat mensen gewoon door blijven gebruiken en niet stoppen. Er xijm altijd middenwegen en alternatieven. En vamaf overal in N zit je met 30 min op een huisartsen post.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Jumping Jack zei:
Weet je ik ga discussie met jou staken.
De ergste verslaving is Heroine dat is een feit ik kom daat nu in die opvangen om te helpen en de heroïne junkys zijn kapot.

Als je geen verstand er van hebt ga dan gewoon niet praten. Ik help nu zoveel mensen in me leven hier op het forum om van een ghb verslaving af te komen van 6 maanden nu gister weer 1.
3 dagen phenibut en hij is er vanaf deze maand die van 6 maanden.

Dus wie is hier nou de clown 🤡🤡🤡
Ik ga stuk om jou poppenkast.
Jij krijgt herhaaldelijke waarschuwingen en bans voor chatten omdat ze jou dom gelul ook al zat zijn.
Dit zijn mijn laatste woorden aan jou en daar moet je het mee doen.
Klik om te vergroten...
Thanks for the reminder? En wtf heeft dat er nou mee te maken lol ik denk dat je me post ff opnieuw moet lezen met een goeie reactie man want al is het goed van je dat je ze tips geeft en helpt met afbouwen is dat niet hoe je iemand van ze verslaving afhelpt, er komt zoveel meer bij kijken dan zeggen hoe iemand iets moet afbouwen
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Jumping Jack zei:
Ik ga nog wel even reageren.
Al vele jaren help ik mensen op dit forum om van hun ghb problematiek af te komen en af te kicken omdat ze vast zaten en zich nergens anders toe konden wenden en informatie zochten kwamen ze bij mij uit.

Eerst gaf het mij een voldoening dat ik voor zoveel mensen wat kon betekenen en dat breide zich uit tot ik mijn gewone leven.
Ineens was ik vrijwillig dus een verslavingsarts voor zoveel mensen dat het uit de hand liep omdat het te veel was. Dus heb mijn account laten sluiten en ben daar mee gestopt.

De beloning van het helpen van deze mensen waar ik elke dag contact mee onderhield en al die tijd in stak, dat was dat mensen meontelbare keren bedankte en me dat ik hun leven hebt gered, letterlijk. Ze willen je ontmoeten en geld sturen en laten je duidelijk weten dat je echt belangerijk was voor hun. Maar heb nooit iets terug hoeven hebben. Nu sinds een tijd help ik mensen weer een beetje maar niet intensief zoals vroeger. Ik heb dit kunnen doen omdat ik precies weet waar ik over praat. En dus mensen op afstand kan helpen stap voor stap zonder enige complicaties door contact te houden weken lang een paar keer per dag. Anders zou ik dat risico helemaal niet nemen.

Maar sinds ik weer terug ben op dit forum kom jij @Dopemonster elke keer de confrontie met mij zoeken op een bepaalde manier, elke keer over ghb dat ik een verslaafde ben die maar wat roept net als je laatste post

Ik ben er nooit echt veel op in gegaan, af en toe als ik zin had. en de rede daarvan is dat jou woorden geen waarde hebben. De woorden van de mensen die ik in al die jaren heb geholpen hebben waarde
Die mij bedanken en liefde sturen omdat ik 3 weken lang 5x per dag contact met ze onderhield.
En blijven mensen mij benaderen over ghb informatie en blijven de discussies interesant.
Ondanks jij zo je best doet om alle topics te verpest met je onzin.

Maar toen ik elke keer allemaal reacties kreeg van jou uit het niets met een bepaalde statement over ghb en dat dingen niet waar waren ging ik jou berichten lezen en zag ik meteen.
Jij bent zo een zielig mannetje keyboard warrior een kk junky 😅 die aan elke drugs verslaafd geraakt is omdat die gewoon zielig is.
En dan nu zijn gram online probeert te halen en uit is op een confrontatie.. Maar waarom.
Je bent aan alles verlaafd geweest maar hebt nog nergens verstand van het is gewoon echt triest.

Dus vandaar dat ik bij jou nooit echt dieper reageerde ik steek geen energie en tijd in zulke mensen die het niet waard zijn.
Want ik kan heel fel reageren op mensen maar die zijn het dan nog waard.
Nu laat ik je na al die maanden even weten.
Aangezien je blijft hangen en nog steeds iets zoekt ofzo.. En blijft topics bemeuren die informatief zijn.

Maar de moderators hebben dat ook door.
Maar gast get a life.. Echt ik weet dat het moeilijk is voor jou.. Maar echt gewoon zielig.
Klik om te vergroten...
Beetje overdrijven is ook wel een vak, zovaak zoek ik de confrontatie niet op met jou en als dat gebeurd dan is het alleen maar om je te verbeteren of een geintje te maken, boeit me verder allemaal niet zoveel

Sinds wanneer ken jij mij zo goed om al die dingen te claimen dan
Probeer een beetje het respect te behouden naar elkaar toe en niet te disrespectvol te worden.
Goed van je dat je mensen weet te helpen maar ik denk niet dat je helemaal begrijpt wat ik bedoel met mensen met hun verslaving helpen.

Een hoop dingen die je zegt kloppen niet dus het is maar goed dat je geen verslavingsarts bent maar alsnog wel fijn dat je mensen weet te helpen, ga zo door zou ik zeggen
Alleen je zegt al vele jaren en je account is van dit jaar? Nieuw account dan?
Ik heb vele verslavingen gekent en bepaalde ben ik zeker wel vanaf maar zoals ik al zei je kent mij helemaal niet zo goed en ik ben ook geen keyboard warrior
Ik zei in me eerste bericht al dat het klinkt alsof je ghb probeert te verheerlijken en erover praat alsof het makkelijk is om er vanaf te kicken, dat is onzin een hoop mensen ervaren het een stuk moeilijker dan jij beschrijft
Je kunt geestelijke afhankelijkheid niet met lichamelijke afhankelijkheid vergelijken dus elke verslaving is erg ook ghb.

Ga ook niet voor moderators spreken dat gaat een niveautje te ver jij hebt niks met hun te maken en je weet helemaal niet wat hun denken!
Verder hou ik het hierbij en ga ik er niet meer op in van mijn part maak je de wereld wijs dat ik 2 neuzen heb en 3 ogen don't really care heb een fijne zaterdag avond
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Jumping Jack zei:
Jij bent zo een zielig mannetje keyboard warrior een kk junky 😅 die aan elke drugs verslaafd geraakt is omdat die gewoon zielig is.
Klik om te vergroten...
Prima tekst voor iemand die mensen helpt van de drugs af te komen:handok2:
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Zanza zei:
Prima tekst voor iemand die mensen helpt van de drugs af te komen:handok2:
Klik om te vergroten...
Je weet wat ze zeggen he

Correct a fool and he will hate you
Correct a wise man and he will appreciate you

Ik zou maar uitkijken voor de hatelijke reactie die je gaat ontvangen🤐
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dopemonster zei:
Sinds wanneer ken jij mij zo goed om al die dingen te claimen dan
Probeer een beetje het respect te behouden naar elkaar toe en niet te disrespectvol te worden.
Goed van je dat je mensen weet te helpen maar ik denk niet dat je helemaal begrijpt wat ik bedoel met mensen met hun verslaving helpen.
Klik om te vergroten...

Nee ik ben niet zo een gluiperd zoals jij dat ik in een jaar tijd door blijf gaan met het besmeuren van iemand zijn post met precies wat je dus vandaag doet zodat alle posten in al die tijd waar ik ingo deel een vieze bijsmaakt krijgt. Waar haal je die energie vandaan.
Dopemonster zei:
Wat een komedie, belt een man naar de dokter, Doc ik ben zwaar ghb verslaafd en wanhopig ik kom er maar niet vanaf wat moet ik doen? Jumping Jack: ajoh een ghb verslaving is supermakkelijk te behandelen je bent hier in de juiste handen! Gewoon even simpel 3 dagen phenibut innemen en je bent er vanaf pik! Ging het maar zo makkelijk....
Klik om te vergroten...
Dit is persoonlijk gericht er staat niks informatief in over wat ik zei. Zoals altijd jou doel was het onderuit halen iets persoonlijk.
Ik speel dat spelletje niet mee vandaag was gewoon de dag dat ik vertel hoe ik jou zie zonder blad voor de mond en ongeacht de regels en consequenties daarvan.
Na al die tijd.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Jumping Jack zei:
Nee ik ben niet zo een gluiperd zoals jij dat ik in een jaar tijd door blijf gaan met het besmeuren van iemand zijn post met precies wat je dus vandaag doet zodat alle posten in al die tijd waar ik ingo deel een vieze bijsmaakt krijgt. Waar haal je die energie vandaan.
Dit is persoonlijk gericht er staat niks informatief in over wat ik zei. Zoals altijd jou doel was het onderuit halen iets persoonlijk.
Ik speel dat spelletje niet mee vandaag was gewoon de dag dat ik vertel hoe ik jou zie zonder blad voor de mond en ongeacht de regels en consequenties daarvan.
Na al die tijd.
Klik om te vergroten...
Laat dit je laatste reactie zijn anders report ik je het is wel duidelijk zo
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#19
Laten wel even on topic blijven voor TS. Die heeft hier precies niets aan zo. 🙂
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dopemonster zei:
Laat dit je laatste reactie zijn anders report ik je het is wel duidelijk zo
Klik om te vergroten...

Hey hun lezen uiteindelijk alles als ik nog wat kwijt wil doe ik dat maar zo als ik schreef dit was wel de maximale energie dat ik in jou steek 😅

Spyro zei:
Laten wel even on topic blijven voor TS. Die heeft hier precies niets aan zo. 🙂
Klik om te vergroten...

Ik schrijf wat ik wil en waar ik dat wil.
En met deze jongen heb ik contact via persoonlijk bericht en ga ik wel helpen met advies.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."