Daarom. Vindt dat er hier nogal luchtig gedaan wordt en met tijdsvakken gesmeten wordt terwijl ontwenningsverschijnselen zijn niet altijd te timen en zeker niet met de hoeveelheid GHB, Ts nodig heeft. 4 uur is onrealistisch en verkeerd adviseren kan tot overlijden resulteren. Ts heeft een goed schema nodig, goede begeleiding en niet direct op dia of pheni gezet worden.
![:)]()
Vlug afkicken met dia of pheni is geen les uit te halen ook imo.
Ik zei al je hebt gelijk.
Was een niet al te slimme opmerking..
Ik ben namelijk al een paar dagen wakker en las het terug en dacht ook ik red die 4 uur ook niet.
Ik neem me woorden terug.
Dat gezegd het afkicken van ghb is echt zo simpel al gebruik je 6 maanden 24/7 phenibut is de oplossing je krijgt dan helemaal geen afkick in 3 dagen als je de juiste dosis neemt zoals 3 gram gelijk na zo een lange tijd.
Al dat gelul met diazepam en baclofen moeten mensen vergeten.
En nog steeds lopen klinieken zo achter de feiten aan! Mensen alleen op de Diazepam zetten om hun bloeddruk in controle te houden maar wel die gaba b afkick door laten gaan.
Helemaal nergens voor nodig..
Dat principe dingetje dat ze geen baclofen willen gebruiken gaat nergens over, een gaba b verslaving kan je makkelijk opvangen met een andere gaba b argonist en dan ervaar je vrijwel geen enkele afkick verschijnsel.
Dat gelul om in een paar weken met medicinale ghb af te bouwen waardoor je elke keer een lagere dosis krijgt waardoor je ook niet lekker in je vel zit is nergens voor nodig!
Ik kick zo een 10 keer per jaar af van ghb ik ben nu ook al bijna 3 weken aan de ghb.
Maar ik ervaar nooit afkick verschijnselen.
Als je die gaba b maar op het eind niet in een keer laat vallen en bv 3 dagen phenibut neemt ben je gewoon weer normaal ook na een hele lange verslavingen.
Ghb is geen heroine waar je ziek van word als je stopt. Een goede afbouw met een andere gaba b argonist en er is geen afkick..
Ik zou nu nooit meer van me leven mijn afkick van ghb uit handen geven aan zo een kliniek met wat ik nu weet.
Ze weten helaas helemaal niet waar ze mee bezig zijn als het om ghb gaat.
Gaba b afbouwen met gaba b en niet een gaba a medicijn.
Dan hou je iemand wel in leven maar diegene gaat door een hel terwijl je dus geeneens een afkick hoeft te ervaren.