Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMorgenochtend afbouwen ghb

Morgenochtend afbouwen ghb

52 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
M
MaassLid
01-01-2024, 00:00
#1
3 maanden heel erg intens verslaafd geweest aan ghb. Ik heb het mijn stiefvader verteld in vertrouwen. Hij heeft bloeddruk meter gekocht, hebben jellinek gebeld en die kwam uit op afbouwen. Dus vanaf 7 1/10 deel over de hele dag en nacht door. Volgende dag weer.. tafel van 7. Is dit te doen?
kan ik als ik bij 2 ml zit combineeen met slaapmiddel?
D
Danny0531Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ga lekker af gaan afkicken in een kliniek is veel verstandiger
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jumping Jack zei:
Ga je ergens anders bemoeien begin geen shit.
Elke topic hier eindigt totaal ergens anders.
Op wat ben jij? Wij weten dat we elkaar kennnen.
En wat er was gebeurd dus laat het verleden in het verleden.

Dit ging zelfs nog over de posten op deze ghb posten kom je dit ook zo braaf doen onder die andere 1000 topics die zo verdwalen en geeneens over drugs gaan.
I dont think so!
Klik om te vergroten...
Doe niet zo gepikeerd joh.
b
bossenaar567Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Jumping Jack zei:
" Maar toen ik elke keer allemaal reacties kreeg van jou uit het niets met een bepaalde statement over ghb en dat dingen niet waar waren ging ik jou berichten lezen en zag ik meteen.
Jij bent zo een zielig mannetje keyboard warrior een kk junky 😅 die aan elke drugs verslaafd geraakt is omdat die gewoon zielig is.
En dan nu zijn gram online probeert te halen en uit is op een confrontatie.. Maar waarom.
Je bent aan alles verlaafd geweest maar hebt nog nergens verstand van het is gewoon echt triest. "
Klik om te vergroten...

Aan de moderators, het lijkt mij niet verstandig dit soort shit te tolereren hier. Kan namelijk erg hard aankomen bij mensen, bedoel nu niet perse bij @Dopemonster maar meer in het algemeen.

Laten we het wel respectvol houden hier. Verder niks tegen @Dopemonster of @Jumping Jack maar net dit topic gelezen en dit slaat echt helemaal nergens op.

On topic: enige juiste advies is op zoek gaan naar goede begeleiding, en ik hoop dat je omgeving je steunt en troost kan bieden.
b
bossenaar567Lid
01-01-2024, 00:00
#5
En dan bedoel ik niet het schelden (dat moet iedereen wat mij betreft lekker zelf weten) maar dit soort teksten tegen mensen die mogelijk kampen met psychische problemen uitspreken kan zeer ernstige gevolgen hebben.
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Afbouwen onder medische supervisie! En als dat niet werkt, dan een kliniek in.

Zou dat laatste het geval zijn, onthoud dan dat dat géén schande is. Het is niet voor niets dat deze professionals in het leven zijn geroepen.

Hey, veel succes! ❤️
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#7
Spyro zei:
Doe niet zo gepikeerd joh
Klik om te vergroten...

Had hier vandaag zin in.
Maar dat junken verhaal dat ik naar jou toe gaf toen geef ik nu weer naar dat alter ego account.
Maar wel verpakt in het spelletje.
Je leest het straks of later wel dat is het enige wat ik openbaar ga zeggen.
Maar jullie krijgen hem allebei van mij 😅
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jumping Jack zei:
Had hier vandaag zin in.
Maar dat junken verhaal dat ik naar jou toe gaf toen geef ik nu weer naar dat alter ego account.
Maar wel verpakt in het spelletje.
Je leest het straks of later wel dat is het enige wat ik openbaar ga zeggen.
Maar jullie krijgen hem allebei van mij 😅
Klik om te vergroten...
Snap helemaal niets van wat je zegt…
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dus dat soms zijn dingen niet wat het lijkt..
Je hebt altijd baas boven baas 😅
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jumping Jack zei:
Dus dat soms zijn dingen niet wat het lijkt..
Je hebt altijd baas boven baas 😅
Klik om te vergroten...
Gast, wat is er mis met jou? Ga je eens gedragen in plaats van hier het forum zo te vervuilen met onzin.
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Does lief.

TS wil alleen maar advies om af te kicken. Ruzie maken helpt dan niet.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Jumping Jack zei:
Had hier vandaag zin in.
Maar dat junken verhaal dat ik naar jou toe gaf toen geef ik nu weer naar dat alter ego account.
Maar wel verpakt in het spelletje.
Je leest het straks of later wel dat is het enige wat ik openbaar ga zeggen.
Maar jullie krijgen hem allebei van mij 😅
Klik om te vergroten...
Deze man was helemaal uit zen dak volgensmij. Maar genoeg nu het punt is duidelijk denk ...
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#13
Je mag op dit forum best van mening verschillen met elkaar en dat kenbaar maken. Maar elkaar "kk junky" noemen is niet bevordelijk voor de discussie en ook niet passend in een community waar alle drugsgebruikers zich veilig en welkom moeten kunnen voelen. Hou hier in het vervolg even rekening mee, anders moet er helaas een ban volgen.

Jumping Jack zei:
Jij bent zo een zielig mannetje keyboard warrior een kk junky 😅 die aan elke drugs verslaafd geraakt is omdat die gewoon zielig is.
Klik om te vergroten...

Spyro zei:
Nou nee. Het zijn gewoon de forum regels om on topic te blijven.
Klik om te vergroten...
En ook dit is gewoon waar!

En nu allemaal graag weer on-topic!
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik snap het laatste stuk van deze discussie niet zo goed. Vanaf 3 ml kan je makkelijk met phenibut stoppen na lange tijd. Ool worden pammetjes afgeraden terwijl klinieken dit ook doen. En een keer goed slapen kan zeker helpen en de afboiw een stuk makkelijker maken maar dat ligt helemaal aan je lengte van gebruik en hoeveelheid, ook verschilt dit per perspoon. Ik ga heel goed op seroquel of mirtazepine maar combineren ghb is op gevoel en ervaring met afbouw en zeker icm met arts. Ik ben een living on the edge type dus ik heb het altiif zonder medische hulp gedaan maarja ik ben een maf iemand en redelijk zelf destructief🤣

De menssn die hier regelmatig door een afkick zijn gegaan kennen de schaamte en het alleen willen doen, met de juiste adviezen vanuit ieders ervaring kan een hulpvrager altijd proberen het alleen te redden. Medische hulp kan altijd ingeschakeld worden, hoe onverstandig dit ook kan zijn. Zwaar in gebruik denk je niet helder na. Om meteen al te zeggen kliniek maakt dat mensen gewoon door blijven gebruiken en niet stoppen. Er xijm altijd middenwegen en alternatieven. En vamaf overal in N zit je met 30 min op een huisartsen post.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Spyro zei:
Jep. Dat had ik al na anderhalf uur… 😬 Moet er niet aan denken wat 4 uur gedaan had.
Klik om te vergroten...
Daarom. Vindt dat er hier nogal luchtig gedaan wordt en met tijdsvakken gesmeten wordt terwijl ontwenningsverschijnselen zijn niet altijd te timen en zeker niet met de hoeveelheid GHB, Ts nodig heeft. 4 uur is onrealistisch en verkeerd adviseren kan tot overlijden resulteren. Ts heeft een goed schema nodig, goede begeleiding en niet direct op dia of pheni gezet worden. :) Vlug afkicken met dia of pheni is geen les uit te halen ook imo.
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#16
Blyatman zei:
Daarom. Vindt dat er hier nogal luchtig gedaan wordt en met tijdsvakken gesmeten wordt terwijl ontwenningsverschijnselen zijn niet altijd te timen en zeker niet met de hoeveelheid GHB, Ts nodig heeft. 4 uur is onrealistisch en verkeerd adviseren kan tot overlijden resulteren. Ts heeft een goed schema nodig, goede begeleiding en niet direct op dia of pheni gezet worden. :) Vlug afkicken met dia of pheni is geen les uit te halen ook imo.
Klik om te vergroten...

Ik zei al je hebt gelijk.
Was een niet al te slimme opmerking..
Ik ben namelijk al een paar dagen wakker en las het terug en dacht ook ik red die 4 uur ook niet.
Ik neem me woorden terug.

Dat gezegd het afkicken van ghb is echt zo simpel al gebruik je 6 maanden 24/7 phenibut is de oplossing je krijgt dan helemaal geen afkick in 3 dagen als je de juiste dosis neemt zoals 3 gram gelijk na zo een lange tijd.
Al dat gelul met diazepam en baclofen moeten mensen vergeten.
En nog steeds lopen klinieken zo achter de feiten aan! Mensen alleen op de Diazepam zetten om hun bloeddruk in controle te houden maar wel die gaba b afkick door laten gaan.
Helemaal nergens voor nodig..
Dat principe dingetje dat ze geen baclofen willen gebruiken gaat nergens over, een gaba b verslaving kan je makkelijk opvangen met een andere gaba b argonist en dan ervaar je vrijwel geen enkele afkick verschijnsel.

Dat gelul om in een paar weken met medicinale ghb af te bouwen waardoor je elke keer een lagere dosis krijgt waardoor je ook niet lekker in je vel zit is nergens voor nodig!

Ik kick zo een 10 keer per jaar af van ghb ik ben nu ook al bijna 3 weken aan de ghb.
Maar ik ervaar nooit afkick verschijnselen.
Als je die gaba b maar op het eind niet in een keer laat vallen en bv 3 dagen phenibut neemt ben je gewoon weer normaal ook na een hele lange verslavingen.

Ghb is geen heroine waar je ziek van word als je stopt. Een goede afbouw met een andere gaba b argonist en er is geen afkick..

Ik zou nu nooit meer van me leven mijn afkick van ghb uit handen geven aan zo een kliniek met wat ik nu weet.
Ze weten helaas helemaal niet waar ze mee bezig zijn als het om ghb gaat.
Gaba b afbouwen met gaba b en niet een gaba a medicijn.
Dan hou je iemand wel in leven maar diegene gaat door een hel terwijl je dus geeneens een afkick hoeft te ervaren.
M
MaassLid
01-01-2024, 00:00
#17
Jumping Jack zei:
Ik zei al je hebt gelijk.
Was een niet al te slimme opmerking..
Ik ben namelijk al een paar dagen wakker en las het terug en dacht ook ik red die 4 uur ook niet.
Ik neem me woorden terug.

Dat gezegd het afkicken van ghb is echt zo simpel al gebruik je 6 maanden 24/7 phenibut is de oplossing je krijgt dan helemaal geen afkick in 3 dagen als je de juiste dosis neemt zoals 3 gram gelijk na zo een lange tijd.
Al dat gelul met diazepam en baclofen moeten mensen vergeten.
En nog steeds lopen klinieken zo achter de feiten aan! Mensen alleen op de Diazepam zetten om hun bloeddruk in controle te houden maar wel die gaba b afkick door laten gaan.
Helemaal nergens voor nodig..
Dat principe dingetje dat ze geen baclofen willen gebruiken gaat nergens over, een gaba b verslaving kan je makkelijk opvangen met een andere gaba b argonist en dan ervaar je vrijwel geen enkele afkick verschijnsel.

Dat gelul om in een paar weken met medicinale ghb af te bouwen waardoor je elke keer een lagere dosis krijgt waardoor je ook niet lekker in je vel zit is nergens voor nodig!

Ik kick zo een 10 keer per jaar af van ghb ik ben nu ook al bijna 3 weken aan de ghb.
Maar ik ervaar nooit afkick verschijnselen.
Als je die gaba b maar op het eind niet in een keer laat vallen en bv 3 dagen phenibut neemt ben je gewoon weer normaal ook na een hele lange verslavingen.

Ghb is geen heroine waar je ziek van word als je stopt. Een goede afbouw met een andere gaba b argonist en er is geen afkick..

Ik zou nu nooit meer van me leven mijn afkick van ghb uit handen geven aan zo een kliniek met wat ik nu weet.
Ze weten helaas helemaal niet waar ze mee bezig zijn als het om ghb gaat.
Gaba b afbouwen met gaba b en niet een gaba a medicijn.
Dan hou je iemand wel in leven maar diegene gaat door een hel terwijl je dus geeneens een afkick hoeft te ervaren.
Klik om te vergroten...
Ohh kun je me helpen. Kliniek duurt 6 weken!!! Dit betekent dat ik dus nog 6 weken ghb moet gebruiken
M
MaassLid
01-01-2024, 00:00
#18
@Jumping Jack kun je me helpen???
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#19
Maass zei:
Ohh kun je me helpen. Kliniek duurt 6 weken!!! Dit betekent dat ik dus nog 6 weken ghb moet gebruiken
Klik om te vergroten...

Ja man ik stuur je wel een berichtje.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#20
Maass zei:
Ohh kun je me helpen. Kliniek duurt 6 weken!!! Dit betekent dat ik dus nog 6 weken ghb moet gebruiken
Klik om te vergroten...
Afbouwen en overstappen op Phenibut

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."