Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMorgenochtend afbouwen ghb

Morgenochtend afbouwen ghb

52 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
M
MaassLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jumping Jack zei:
Ik zei al je hebt gelijk.
Was een niet al te slimme opmerking..
Ik ben namelijk al een paar dagen wakker en las het terug en dacht ook ik red die 4 uur ook niet.
Ik neem me woorden terug.

Dat gezegd het afkicken van ghb is echt zo simpel al gebruik je 6 maanden 24/7 phenibut is de oplossing je krijgt dan helemaal geen afkick in 3 dagen als je de juiste dosis neemt zoals 3 gram gelijk na zo een lange tijd.
Al dat gelul met diazepam en baclofen moeten mensen vergeten.
En nog steeds lopen klinieken zo achter de feiten aan! Mensen alleen op de Diazepam zetten om hun bloeddruk in controle te houden maar wel die gaba b afkick door laten gaan.
Helemaal nergens voor nodig..
Dat principe dingetje dat ze geen baclofen willen gebruiken gaat nergens over, een gaba b verslaving kan je makkelijk opvangen met een andere gaba b argonist en dan ervaar je vrijwel geen enkele afkick verschijnsel.

Dat gelul om in een paar weken met medicinale ghb af te bouwen waardoor je elke keer een lagere dosis krijgt waardoor je ook niet lekker in je vel zit is nergens voor nodig!

Ik kick zo een 10 keer per jaar af van ghb ik ben nu ook al bijna 3 weken aan de ghb.
Maar ik ervaar nooit afkick verschijnselen.
Als je die gaba b maar op het eind niet in een keer laat vallen en bv 3 dagen phenibut neemt ben je gewoon weer normaal ook na een hele lange verslavingen.

Ghb is geen heroine waar je ziek van word als je stopt. Een goede afbouw met een andere gaba b argonist en er is geen afkick..

Ik zou nu nooit meer van me leven mijn afkick van ghb uit handen geven aan zo een kliniek met wat ik nu weet.
Ze weten helaas helemaal niet waar ze mee bezig zijn als het om ghb gaat.
Gaba b afbouwen met gaba b en niet een gaba a medicijn.
Dan hou je iemand wel in leven maar diegene gaat door een hel terwijl je dus geeneens een afkick hoeft te ervaren.
Klik om te vergroten...
Ohh kun je me helpen. Kliniek duurt 6 weken!!! Dit betekent dat ik dus nog 6 weken ghb moet gebruiken
M
MaassLid
01-01-2024, 00:00
#2
@Jumping Jack kun je me helpen???
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#3
Maass zei:
Ohh kun je me helpen. Kliniek duurt 6 weken!!! Dit betekent dat ik dus nog 6 weken ghb moet gebruiken
Klik om te vergroten...

Ja man ik stuur je wel een berichtje.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Jumping Jack zei:
Ik ga nog wel even reageren.
Al vele jaren help ik mensen op dit forum om van hun ghb problematiek af te komen en af te kicken omdat ze vast zaten en zich nergens anders toe konden wenden en informatie zochten kwamen ze bij mij uit.

Eerst gaf het mij een voldoening dat ik voor zoveel mensen wat kon betekenen en dat breide zich uit tot ik mijn gewone leven.
Ineens was ik vrijwillig dus een verslavingsarts voor zoveel mensen dat het uit de hand liep omdat het te veel was. Dus heb mijn account laten sluiten en ben daar mee gestopt.

De beloning van het helpen van deze mensen waar ik elke dag contact mee onderhield en al die tijd in stak, dat was dat mensen meontelbare keren bedankte en me dat ik hun leven hebt gered, letterlijk. Ze willen je ontmoeten en geld sturen en laten je duidelijk weten dat je echt belangerijk was voor hun. Maar heb nooit iets terug hoeven hebben. Nu sinds een tijd help ik mensen weer een beetje maar niet intensief zoals vroeger. Ik heb dit kunnen doen omdat ik precies weet waar ik over praat. En dus mensen op afstand kan helpen stap voor stap zonder enige complicaties door contact te houden weken lang een paar keer per dag. Anders zou ik dat risico helemaal niet nemen.

Maar sinds ik weer terug ben op dit forum kom jij @Dopemonster elke keer de confrontie met mij zoeken op een bepaalde manier, elke keer over ghb dat ik een verslaafde ben die maar wat roept net als je laatste post

Ik ben er nooit echt veel op in gegaan, af en toe als ik zin had. en de rede daarvan is dat jou woorden geen waarde hebben. De woorden van de mensen die ik in al die jaren heb geholpen hebben waarde
Die mij bedanken en liefde sturen omdat ik 3 weken lang 5x per dag contact met ze onderhield.
En blijven mensen mij benaderen over ghb informatie en blijven de discussies interesant.
Ondanks jij zo je best doet om alle topics te verpest met je onzin.

Maar toen ik elke keer allemaal reacties kreeg van jou uit het niets met een bepaalde statement over ghb en dat dingen niet waar waren ging ik jou berichten lezen en zag ik meteen.
Jij bent zo een zielig mannetje keyboard warrior een kk junky ๐Ÿ˜… die aan elke drugs verslaafd geraakt is omdat die gewoon zielig is.
En dan nu zijn gram online probeert te halen en uit is op een confrontatie.. Maar waarom.
Je bent aan alles verlaafd geweest maar hebt nog nergens verstand van het is gewoon echt triest.

Dus vandaar dat ik bij jou nooit echt dieper reageerde ik steek geen energie en tijd in zulke mensen die het niet waard zijn.
Want ik kan heel fel reageren op mensen maar die zijn het dan nog waard.
Nu laat ik je na al die maanden even weten.
Aangezien je blijft hangen en nog steeds iets zoekt ofzo.. En blijft topics bemeuren die informatief zijn.

Maar de moderators hebben dat ook door.
Maar gast get a life.. Echt ik weet dat het moeilijk is voor jou.. Maar echt gewoon zielig.
Klik om te vergroten...
Beetje overdrijven is ook wel een vak, zovaak zoek ik de confrontatie niet op met jou en als dat gebeurd dan is het alleen maar om je te verbeteren of een geintje te maken, boeit me verder allemaal niet zoveel

Sinds wanneer ken jij mij zo goed om al die dingen te claimen dan
Probeer een beetje het respect te behouden naar elkaar toe en niet te disrespectvol te worden.
Goed van je dat je mensen weet te helpen maar ik denk niet dat je helemaal begrijpt wat ik bedoel met mensen met hun verslaving helpen.

Een hoop dingen die je zegt kloppen niet dus het is maar goed dat je geen verslavingsarts bent maar alsnog wel fijn dat je mensen weet te helpen, ga zo door zou ik zeggen
Alleen je zegt al vele jaren en je account is van dit jaar? Nieuw account dan?
Ik heb vele verslavingen gekent en bepaalde ben ik zeker wel vanaf maar zoals ik al zei je kent mij helemaal niet zo goed en ik ben ook geen keyboard warrior
Ik zei in me eerste bericht al dat het klinkt alsof je ghb probeert te verheerlijken en erover praat alsof het makkelijk is om er vanaf te kicken, dat is onzin een hoop mensen ervaren het een stuk moeilijker dan jij beschrijft
Je kunt geestelijke afhankelijkheid niet met lichamelijke afhankelijkheid vergelijken dus elke verslaving is erg ook ghb.

Ga ook niet voor moderators spreken dat gaat een niveautje te ver jij hebt niks met hun te maken en je weet helemaal niet wat hun denken!
Verder hou ik het hierbij en ga ik er niet meer op in van mijn part maak je de wereld wijs dat ik 2 neuzen heb en 3 ogen don't really care heb een fijne zaterdag avond
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jumping Jack zei:
Jij bent zo een zielig mannetje keyboard warrior een kk junky ๐Ÿ˜… die aan elke drugs verslaafd geraakt is omdat die gewoon zielig is.
Klik om te vergroten...
Prima tekst voor iemand die mensen helpt van de drugs af te komen:handok2:
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Zanza zei:
Prima tekst voor iemand die mensen helpt van de drugs af te komen:handok2:
Klik om te vergroten...
Je weet wat ze zeggen he

Correct a fool and he will hate you
Correct a wise man and he will appreciate you

Ik zou maar uitkijken voor de hatelijke reactie die je gaat ontvangen๐Ÿค
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dopemonster zei:
Sinds wanneer ken jij mij zo goed om al die dingen te claimen dan
Probeer een beetje het respect te behouden naar elkaar toe en niet te disrespectvol te worden.
Goed van je dat je mensen weet te helpen maar ik denk niet dat je helemaal begrijpt wat ik bedoel met mensen met hun verslaving helpen.
Klik om te vergroten...

Nee ik ben niet zo een gluiperd zoals jij dat ik in een jaar tijd door blijf gaan met het besmeuren van iemand zijn post met precies wat je dus vandaag doet zodat alle posten in al die tijd waar ik ingo deel een vieze bijsmaakt krijgt. Waar haal je die energie vandaan.
Dopemonster zei:
Wat een komedie, belt een man naar de dokter, Doc ik ben zwaar ghb verslaafd en wanhopig ik kom er maar niet vanaf wat moet ik doen? Jumping Jack: ajoh een ghb verslaving is supermakkelijk te behandelen je bent hier in de juiste handen! Gewoon even simpel 3 dagen phenibut innemen en je bent er vanaf pik! Ging het maar zo makkelijk....
Klik om te vergroten...
Dit is persoonlijk gericht er staat niks informatief in over wat ik zei. Zoals altijd jou doel was het onderuit halen iets persoonlijk.
Ik speel dat spelletje niet mee vandaag was gewoon de dag dat ik vertel hoe ik jou zie zonder blad voor de mond en ongeacht de regels en consequenties daarvan.
Na al die tijd.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Jumping Jack zei:
Nee ik ben niet zo een gluiperd zoals jij dat ik in een jaar tijd door blijf gaan met het besmeuren van iemand zijn post met precies wat je dus vandaag doet zodat alle posten in al die tijd waar ik ingo deel een vieze bijsmaakt krijgt. Waar haal je die energie vandaan.
Dit is persoonlijk gericht er staat niks informatief in over wat ik zei. Zoals altijd jou doel was het onderuit halen iets persoonlijk.
Ik speel dat spelletje niet mee vandaag was gewoon de dag dat ik vertel hoe ik jou zie zonder blad voor de mond en ongeacht de regels en consequenties daarvan.
Na al die tijd.
Klik om te vergroten...
Laat dit je laatste reactie zijn anders report ik je het is wel duidelijk zo
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jumping Jack zei:
Had hier vandaag zin in.
Maar dat junken verhaal dat ik naar jou toe gaf toen geef ik nu weer naar dat alter ego account.
Maar wel verpakt in het spelletje.
Je leest het straks of later wel dat is het enige wat ik openbaar ga zeggen.
Maar jullie krijgen hem allebei van mij ๐Ÿ˜…
Klik om te vergroten...
Snap helemaal niets van wat je zegtโ€ฆ
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dus dat soms zijn dingen niet wat het lijkt..
Je hebt altijd baas boven baas ๐Ÿ˜…
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jumping Jack zei:
Dus dat soms zijn dingen niet wat het lijkt..
Je hebt altijd baas boven baas ๐Ÿ˜…
Klik om te vergroten...
Gast, wat is er mis met jou? Ga je eens gedragen in plaats van hier het forum zo te vervuilen met onzin.
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Does lief.

TS wil alleen maar advies om af te kicken. Ruzie maken helpt dan niet.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Jumping Jack zei:
Had hier vandaag zin in.
Maar dat junken verhaal dat ik naar jou toe gaf toen geef ik nu weer naar dat alter ego account.
Maar wel verpakt in het spelletje.
Je leest het straks of later wel dat is het enige wat ik openbaar ga zeggen.
Maar jullie krijgen hem allebei van mij ๐Ÿ˜…
Klik om te vergroten...
Deze man was helemaal uit zen dak volgensmij. Maar genoeg nu het punt is duidelijk denk ...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."