#1
GHB is opeens een hot item in de media lijkt het wel, door die extra aandacht gaan nog meer mensen het gebruiken en kunnen we echt gaan lachen over een jaar of wat. De ziekenhuizen gaan het druk krijgen.
Zo denk ik er ook over.DrippTone zei:Waar ik nou werkelijk in geïnteresseerd ben is welke kant van het verhaal de NOS wil belichten.
Willen jullie iemand die zich gaat uiten over die zeldzame gevallen van verslaving?
Of,
Willen jullie laten zien hoe 99% van de GHB gebruikers zonder problemen 1 keer in de maand op een feestje gebruiken?
In geval 1, dan kun je beter een oproep plaatsen bij een afkick forum en niet een forum voor gebruikers. In geval 2 ben ik wel bereid mee te werken, mensen willen immers de waarheid en ik ben niet te verlegen om ze dat te geven.
ze hadden het er laatst zelfs over in de 2e kamer, hele discussie eroveraXXis zei:GHB is opeens een hot item in de media lijkt het wel, door die extra aandacht gaan nog meer mensen het gebruiken en kunnen we echt gaan lachen over een jaar of wat. De ziekenhuizen gaan het druk krijgen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."