Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKicken ghb thuis

Kicken ghb thuis

61 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Georgie J. zei:
Gewoon cold turkey stoppen en dan om de 3-4uur een diazepam pakken, of zodra je last van ontwenning krijg. Zo deed ik dat altijd met oxazepam. Kon weken of maanden lang hele dag pakken en lichamelijk afhankelijk zijn. Stopte ik avond van te voren en de volgende dag 3-4x oxazepam verspreid over de dag en done. Dag erna geen last meer
Klik om te vergroten...
Wat ben jij een penis zeg.
Spyro zei:
Wil je alsjeblieft niet zulke “adviezen” neerzetten hier.
Klik om te vergroten...
Spyro zei:
Gevaarlijke adviezen worden hier niet gewaardeerd. Slecht voorbeeld.
Klik om te vergroten...
Precies. Zeg 't m koning Spyro. Verban hem uit het koninkrijk!
S
San-cityLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beste
Ik wil thuis op eigen houtje afkicken van de G. Ik ben in bezit van diazepam. Maar naar het zeggen moet ik dan heel laag zitten met mijn gebruik. Ik gebruik om de 2 a 3 uur 4ml.
In het verleden ben ik gekickt ervan door diazepam toen zat ik zelf hoger kwa ml om de ander half uur.
Wat raden jullie me aan. Liefst een schema voor diazepam. Andere tips of ervaringen altijd welkom.
Alvast hartelijk dank
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#3
San-city zei:
Beste
Ik wil thuis op eigen houtje afkicken van de G. Ik ben in bezit van diazepam. Maar naar het zeggen moet ik dan heel laag zitten met mijn gebruik. Ik gebruik om de 2 a 3 uur 4ml.
In het verleden ben ik gekickt ervan door diazepam toen zat ik zelf hoger kwa ml om de ander half uur.
Wat raden jullie me aan. Liefst een schema voor diazepam. Andere tips of ervaringen altijd welkom.
Alvast hartelijk dank
Klik om te vergroten...
Een arts.
S
San-cityLid
01-01-2024, 00:00
#4
inner_search zei:
Een arts.
Klik om te vergroten...
Bedankt voor de info maar die optie is er niet groetjes
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Is erg zwaar en potentieel gevaarlijk met ghb. Waarom is een arts geen optie?
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#6
San-city zei:
Bedankt voor de info maar die optie is er niet groetjes
Klik om te vergroten...
Altijd een optie , er zijn ook gratis artsen waar je terecht kan met je problematiek.
S
San-cityLid
01-01-2024, 00:00
#7
Die ene zei:
Is erg zwaar en potentieel gevaarlijk met ghb. Waarom is een arts geen optie?
Klik om te vergroten...
Omdat er te veel te verliezen is als mijn verslaving naar boven komt, geen officiële instanties dus. Dokter zegt binnen gaan. Er kicken er zoveel alleen af thuis
S
San-cityLid
01-01-2024, 00:00
#8
inner_search zei:
Altijd een optie , er zijn ook gratis artsen waar je terecht kan met je problematiek.
Klik om te vergroten...
Ik heb te veel te verliezen als in hier mee naar buiten kom, ervaringen van thuis kicken zijn welkom. Geen door gedram over artsen
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#9
San-city zei:
Omdat er te veel te verliezen is als mijn verslaving naar boven komt, geen officiële instanties dus. Dokter zegt binnen gaan. Er kicken er zoveel alleen af thuis
Klik om te vergroten...
Ja dat is wel zo, maar naar mijn idee nemen die allemaal een risico.
De huisartsen hebben een geheimhoudingsplicht. Niemand hoeft het te weten behalve jij en de huisarts. Is toch de veiligste manier.
S
San-cityLid
01-01-2024, 00:00
#10
Die ene zei:
Is erg zwaar en potentieel gevaarlijk met ghb. Waarom is een arts geen optie?
Klik om te vergroten...

Die ene zei:
Ja dat is wel zo, maar naar mijn idee nemen die allemaal een risico.
De huisartsen hebben een geheimhoudingsplicht. Niemand hoeft het te weten behalve jij en de huisarts. Is toch de veiligste manier.
Klik om te vergroten...
Niet als er kinderen in het spel zijn, mijn kind verblijfd de gehele tijd bij de vader daar heb ik me goed op voorzien omdat ik weet wat het is. Drugs-arts-kinderen = kinderbescherming
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb 2 keer detox en een klinische opname gehad. Van kinderbescherming was geen sprake.

Goed, je wilt het liever zelf doen en dat is jou recht. Er zijn wel wat topics over op het forum. Hopelijk heb je hier wat aan:

afbouwen ghb thuis, hoe ik het deed

MIJN ERVARINGEN MET GHB AFBOUWEN THUIS mischien heeft iemand er wat aan of staat het er meerdere keren op, ik vond dit een veilige methode maar bij twijvel, bel je arts uiteraard! mijn verleden heel kort uitgelegd: ghb gebruik begon 4 jaar terug met stappen, zoals bij zo velen, niet kunnen...
drugsforum.nl drugsforum.nl

GHB afbouw informatie.

Beste leden! Zelf heb ik 2 keer moeten afkicken binnen een kliniek van de GHB. Momenteel zit ik in een kliniek en ben sinds donderdag van de GHB afgebouwd. Ik kan nu wel stellen dat ik door deze 2 ervaringen een duidelijk beeld heb gekregen van hoe veilig en verantwoord GHB af te bouwen. Het...
drugsforum.nl drugsforum.nl

Ghb verslaving afbouwen

Hallo, Ik heb wat hulp nodig van een andere hoek. Helaas ben ik voor de tweede keer terug gevallen in een ghb verslaving. De eerste keer ben ik in kliniek geweest en dit ging goed. De tijd hierna ook. Helaas kan dit niet voor een tweede keer. Deze keer ben ik zo'n 2 a 3 weken bezig. Bij mijn...
drugsforum.nl drugsforum.nl
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#12
Die ene zei:
Ja dat is wel zo, maar naar mijn idee nemen die allemaal een risico.
De huisartsen hebben een geheimhoudingsplicht. Niemand hoeft het te weten behalve jij en de huisarts. Is toch de veiligste manier.
Klik om te vergroten...

Dan moet je de arts wel echt goed op het hart drukken dat je niets genoteerd wil hebben want zulke informatie kan zeker wel gedeeld worden als er kinderen in het spel zijn.

Een arts heeft namelijk ook een meldplicht.
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#13
San-city zei:
Niet als er kinderen in het spel zijn, mijn kind verblijfd de gehele tijd bij de vader daar heb ik me goed op voorzien omdat ik weet wat het is. Drugs-arts-kinderen = kinderbescherming
Klik om te vergroten...
Die ene zei:
Ik heb 2 keer detox en een klinische opname gehad. Van kinderbescherming was geen sprake.

Goed, je wilt het liever zelf doen en dat is jou recht. Er zijn wel wat topics over op het forum. Hopelijk heb je hier wat aan:

afbouwen ghb thuis, hoe ik het deed

MIJN ERVARINGEN MET GHB AFBOUWEN THUIS mischien heeft iemand er wat aan of staat het er meerdere keren op, ik vond dit een veilige methode maar bij twijvel, bel je arts uiteraard! mijn verleden heel kort uitgelegd: ghb gebruik begon 4 jaar terug met stappen, zoals bij zo velen, niet kunnen...
drugsforum.nl drugsforum.nl

GHB afbouw informatie.

Beste leden! Zelf heb ik 2 keer moeten afkicken binnen een kliniek van de GHB. Momenteel zit ik in een kliniek en ben sinds donderdag van de GHB afgebouwd. Ik kan nu wel stellen dat ik door deze 2 ervaringen een duidelijk beeld heb gekregen van hoe veilig en verantwoord GHB af te bouwen. Het...
drugsforum.nl drugsforum.nl

Ghb verslaving afbouwen

Hallo, Ik heb wat hulp nodig van een andere hoek. Helaas ben ik voor de tweede keer terug gevallen in een ghb verslaving. De eerste keer ben ik in kliniek geweest en dit ging goed. De tijd hierna ook. Helaas kan dit niet voor een tweede keer. Deze keer ben ik zo'n 2 a 3 weken bezig. Bij mijn...
drugsforum.nl drugsforum.nl
Klik om te vergroten...
Ik wou nog even toevoegen dat als je zelf hulp zoekt er niet per direct kinderbescherming in beeld komt (behalve als je kinderen er flink onder te lijden hebben uiteraard) je toont dan juist goede wil, maar op het moment dat het volledig mis gaat en het komt dan aan het licht dan is het een hele andere situatie en dan kan je het er op zetten dat er een melding gaat komen.

Ik hoop van harte dat het je op eigen houtje lukt 🙂
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#14
San-city zei:
Niet als er kinderen in het spel zijn, mijn kind verblijfd de gehele tijd bij de vader daar heb ik me goed op voorzien omdat ik weet wat het is. Drugs-arts-kinderen = kinderbescherming
Klik om te vergroten...
Je kind zal later trots zijn op je als je afgekickt en clean bent.
Het word hard en een hele rompslomp maar ik blijf bij men mening dat je hulp moet zoeken bij een arts/specialist en dan pas kan je je leven hervatten en je op je kinderen focussen.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#15
San-city zei:
Ik heb te veel te verliezen als in hier mee naar buiten kom, ervaringen van thuis kicken zijn welkom. Geen door gedram over artsen
Klik om te vergroten...
Phenibut en een rechte rug en ijzersterke wil....zo kom ik er ook doorheen maar na verloop van tijd mis ik altijd weer iets. Na een paar maanden ga ik er meestal toch weer aan en dat gevecht wordt je ook zat.
T
TruitjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
GABA-B Bonanza zei:
Lukt je wel 0,5 Ml stabiele dosis is echt peanuts om te stoppen met heel kort Diazepam schema. Meeste mensen scheppen het nooit zo ver hoor met afbouwen!
Klik om te vergroten...
Dankje wel
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#17
Niet om advocaat van de duivel te spelen maar als een arts iets meldt en kinderbescherming grijpt in/komt langs, is dat dan niet terecht?
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#18
FredKroket zei:
Niet om advocaat van de duivel te spelen maar als een arts iets meldt en kinderbescherming grijpt in/komt langs, is dat dan niet terecht?
Klik om te vergroten...
Dat is heel erg subjectief, maar los van dat kun je niet van een ouder verwachten dat ze het afpakken van een kind op het spel zetten. Of zie je dat anders?

Overigens vind ik zelf dat er weleens erg scheef naar situaties wordt gekeken. Ze zullen al snel een vooroordeel hebben als jij verslaafd bent, terwijl dat in mijn ogen niet altijd nadelig hoeft te zijn voor een opvoeding
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#19
De Apotheker zei:
Ik Kick ghb niet das zonde als de dop er niet goed op zou zitten is het zo weg.
Klik om te vergroten...
Toch geen probleem dan lik je het gewoon van vloer af..
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#20
Geneesmiddel zei:
Of zie je dat anders?
Klik om te vergroten...
Ligt aan de ernst van de situatie. Iemand die verslaafd is aan roken zal niet zo snel in de problemen komen. Maar bij zoiets als GHB spelen er natuurlijk veel meer factoren mee.
Geneesmiddel zei:
Overigens vind ik zelf dat er weleens erg scheef naar situaties wordt gekeken.
Klik om te vergroten...
Ligt eraan van uit welke bril je dat bekijkt. Ik heb zelf (gelukkig) geen ervaring met Jeugdzorg maar ik vind het wel goed dat deze instantie bestaat, hoewel er wel het eea misgaat binnen dit instituut.

Geneesmiddel zei:
Ze zullen al snel een vooroordeel hebben als jij verslaafd bent, terwijl dat in mijn ogen niet altijd nadelig hoeft te zijn voor een opvoeding
Klik om te vergroten...
Mee eens. Verschilt wel heel erg per situatie.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."