#1
Een halve liter in 13 dagen gedronken ,gister me laatste beetje geprobeerd langzaam afgebouwd. Maar waarschijnlijk niet langzaam genoeg....
7 uur gister laatste opgemaakt om half 10 temazepam 20mg. Ingenomen geslapen tot 12 uur vannacht .toen nog maar een temazepam ingenomen en niet echt geslapen om 3 uur nog een temazepam en 4 shotjes wodka erbij... Vanaf toen heerlijk geslapen en. Nog een leuke droom gehad ook vamorgen opgestaan nergens last van 😅 toch maar 1 shotje wodka genomen omdat het kan ..... Voel me prima nu ..
7 uur gister laatste opgemaakt om half 10 temazepam 20mg. Ingenomen geslapen tot 12 uur vannacht .toen nog maar een temazepam ingenomen en niet echt geslapen om 3 uur nog een temazepam en 4 shotjes wodka erbij... Vanaf toen heerlijk geslapen en. Nog een leuke droom gehad ook vamorgen opgestaan nergens last van 😅 toch maar 1 shotje wodka genomen omdat het kan ..... Voel me prima nu ..