Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Een halve liter in 13 dagen gedronken ,gister me laatste beetje geprobeerd langzaam afgebouwd. Maar waarschijnlijk niet langzaam genoeg.... 7 uur gister laatste opgemaakt om half 10 temazepam 20mg. Ingenomen geslapen tot 12 uur vannacht .toen nog maar een temazepam ingenomen en niet echt geslapen om 3 uur nog een temazepam en 4 shotjes wodka erbij... Vanaf toen heerlijk geslapen en. Nog een leuke droom gehad ook vamorgen opgestaan nergens last van ๐ toch maar 1 shotje wodka genomen omdat het kan ..... Voel me prima nu .."
"Wat is wel de manier dan?? Heel veel duidelijker werd mij dat ook niet echt op dit forum ...dus moest toch zelf wat gaan bedenken ! Of nog halve liter halen maar dat lijkt me nou niet echt een betere optie dan wat ik heb gedaan?"
"Jumping Jack zei: Hi als iemand niet wakker word dan komt dat omdat diegene nog een downer heeft genomen. Zoals een Diazepam of alcohol. De tweede mogelijkheid is als iemand meer dan 15ml heeft genomen. Dan kan de coma zo diep zijn dat iemand niet meer goed functioneert. Met 5ml hoef je jezelf echt geen zorgen te maken. Dan word je zeker wakker. De dopamine rebound is zo zwaar dat je zeker wakker word. Daarom tril je ook zo. Geloof voor de rest niet alles wat je leest. Mensen hebben de neiging om dingen met GHB extra te overdrijven. Of ze komen met halve feiten, als zoiets gebeurd dan hebben zulke mensen vaak ernstige verslavings problemen met benzo's en vele andere middelen en dan loopt dat een keer verkeerd af. Hoe lang ben je al 24/7 bezig? Er zijn namelijk best wel makkelijke oplossingen om er vanaf te komen. Het is natuurlijk schikken als je in die rolatie zit van 24/7 en daarbij online de meest schikbarende dingen leest. Maar meestal is het niet zo dramatisch als het lijkt. Laat maar weten hoe lang je bezig bent en of je wat advies wilt om snel te stoppen. Klik om te vergroten... Graag je advies om snel te stoppen of me gebruik onder controle te houden?"
"Wanneer ben je lichaamijk afhankelijk dan volgends jou?? Dat het echt lichamelijk gevaarlijk word om zelf te stoppen? Na hoelang en hoeveel mil om de hoeveel uur ? Gebruik volgens jou? Ben heel benieuwd !!! Ik denk namelijk ( weet bijna wel zeker ) dat dat per persoon verschild!!!!๐ค Afhankelijk van je phigische gesteldheid!!!๐ง .......of zeg ik nou iets heel raars๐ง? P.S Zal nooit iemand aanraden om om zelf aft0ebouwen en te stoppen (puur omdat ik niet op me geweten wil hebben ) als iemand het niet lukt!!!! Bij twijfel en mogelijkheid om professioneelhulp te om te stoppen zeker doen .... Maar voor gene die geen professionele hulp kunnen. Permitteren en denkt genoeg verstand te hebben o. Zelf te kunnen stoppen.... LT JE NIET BAMG MAKEN DOOOR SOMMIGE VEHARHALRN !!!! JE GAAT NIET DOOD!!!!! maar je moet wel bikkel hard zijn voor je zelf om door de afkick heen te komen!!! Ook al voel je alsof je dood gaat...."
"Graagantw zei: Zou ook graag tips willen. ๐ฌ Klik om te vergroten... Ik ook"