#1
Zie zat langs komen op telegram
Heb ik ook gezien, maar moest je dan niet aantonen dat je een bedrijf had bijv en/of z'n officieel formulier invullen? Neem aan dat je van die industriële sites bedoelt?Excuses als ik hiermee de regels overtreed!! Mods mogen de post deleten op het moment dat dit wel het geval is.
GBL is nog steeds beschikbaar en gewoon door consumenten te bestellen in verschillende hoeveelheden in NL. Je moet het dan nog wel zelf converten naar GHB uiteraard waarbij met dit specifieke GBL product een paar extra stappen nodig zijn.
Ik heb het een hele poos geleden geprobeerd met de kleinste hoeveelheid wat ze aanbieden en aan de hand van wat info wat ik verkregen had via reddit zelf de conversion naar GHB gedaan. Dit was verassend goed gelukt. Daarna nooit meer echt tijd aan gespendeerd. Ben er zelf al een tijdje geleden mee gestopt. Ik neem nu af en toe Phenibut.
Niet gelijk met zijn allen in me DM's sliden als een hongerige hyena... ik heb geen zin in een BAN.
Je hebt het nu niet over die gel toch of wel?Nope. Het woordje GBL komt niet eens voor in de naam van het product. Je kunt gewoon als consument bestellen en wordt de volgende geleverd. Vanuit Nederland zelfs.
Heb ik ook gezien, maar moest je dan niet aantonen dat je een bedrijf had bijv en/of z'n officieel formulier invullen? Neem aan dat je van die industriële sites bedoelt?
Je hebt het nu niet over die gel toch of wel?
Top goed om opnieuw daar een goede ervaring over te lezen. Leuke prijs heeft dat ook.jawel
Dat is blauwe gel gbl die 96% is , vraag me af of dat wel zo handig is zeker als je veel gebruikt .Nope. Het woordje GBL komt niet eens voor in de naam van het product. Je kunt gewoon als consument bestellen en wordt de volgende geleverd. Vanuit Nederland zelfs.
klopt. De blauwe is de enige die ze in NL leveren. Volgens de klantenservice is de rest organische kleur en geurstoffen..Dat is blauwe gel gbl die 96% is , vraag me af of dat wel zo handig is zeker als je veel gebruikt .
Is het oke of wat denk jij?klopt. De blauwe is de enige die ze in NL leveren. Volgens de klantenservice is de rest organische kleur en geurstoffen..
hmmm, durf ik geen uitspraak over te doen. Heb er vanmiddag maar 250ml van besteld. Kijken of ik eventueel de rest stoffen eruit kan dampen ofso. damppunt van GBL is volgens mij behoorlijk hoog. Moet me nog even goed inlezen. Kan me namelijk niet voorstellen dat organische geur en kleurstoffen een hoger damppunt hebben..Is het oke of wat denk jij?
Wat ben jij een ongelooflijke dropLul.Zie zat langs komen op telegram
En dat houd in voor gebruik slechter etc?klopt. De blauwe is de enige die ze in NL leveren. Volgens de klantenservice is de rest organische kleur en geurstoffen..
Veel scammers .Wat ben jij een ongelooflijke dropLul.
Als het goed is wanneer je het kookt gaat de gel hoog zitten en kan je het verwijderen .hmmm, durf ik geen uitspraak over te doen. Heb er vanmiddag maar 250ml van besteld. Kijken of ik eventueel de rest stoffen eruit kan dampen ofso. damppunt van GBL is volgens mij behoorlijk hoog. Moet me nog even goed inlezen. Kan me namelijk niet voorstellen dat organische geur en kleurstoffen een hoger damppunt hebben..
Ja dat is de cellulose. Na de reactie drijft het naar boven en kun je het eruit filteren. Ik zelf was het meeste bang voor de lavendel geur, dat de smaak zou overheersen maar ik heb er geen enkele keer last van gehad. amper echt geproefd, je ruikt het meer dan dat je het proeft.Als het goed is wanneer je het kookt gaat de gel hoog zitten en kan je het verwijderen .
Maar hoe is het effect ?Ja dat is de cellulose. Na de reactie drijft het naar boven en kun je het eruit filteren. Ik zelf was het meeste bang voor de lavendel geur, dat de smaak zou overheersen maar ik heb er geen enkele keer last van gehad. amper echt geproefd, je ruikt het meer dan dat je het proeft.
Er staat indirect wel gbl op maar via een serie nummer half , als je die op zoekt op google zie je gelijk gbl .Nope. Het woordje GBL komt niet eens voor in de naam van het product. Je kunt gewoon als consument bestellen en wordt de volgende geleverd. Vanuit Nederland zelfs.
Jaa vanzelfsprekend het zelfde als al het andere GHB. De werkzame GHB molecuul zal niet zomaar veranderen in iets anders mits je de conversie goed doet. altijd met PH strips werken. Het enige waar je evne mee moet spelen is de dose, want ik had mijne veelte dun doordat ik iets meer water had gebruikt en had geen zin meer om het nog verder uit te koken dus was die iets wateriger, no biggie, speel je even met de dose tot je het gvonden heb.Maar hoe is het effect ?
Dit begint een beetje op het randje te liggen van wat is toegestaan omtrent de regels over extractie en bereiding van drugs. Laten we het hier dan ook bij houden. Anders moet ik het topic helaas sluiten.Ja dat is de cellulose. Na de reactie drijft het naar boven en kun je het eruit filteren. Ik zelf was het meeste bang voor de lavendel geur, dat de smaak zou overheersen maar ik heb er geen enkele keer last van gehad. amper echt geproefd, je ruikt het meer dan dat je het proeft.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."