Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKomt het nog weer terug?

Komt het nog weer terug?

62 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
G
GeelzuchterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zie zat langs komen op telegram
C
Chr0nicLid
01-01-2024, 00:00
#2
Excuses als ik hiermee de regels overtreed!! Mods mogen de post deleten op het moment dat dit wel het geval is.

GBL is nog steeds beschikbaar en gewoon door consumenten te bestellen in verschillende hoeveelheden in NL. Je moet het dan nog wel zelf converten naar GHB uiteraard waarbij met dit specifieke GBL product een paar extra stappen nodig zijn.
Ik heb het een hele poos geleden geprobeerd met de kleinste hoeveelheid wat ze aanbieden en aan de hand van wat info wat ik verkregen had via reddit zelf de conversion naar GHB gedaan. Dit was verassend goed gelukt. Daarna nooit meer echt tijd aan gespendeerd. Ben er zelf al een tijdje geleden mee gestopt. Ik neem nu af en toe Phenibut.

Niet gelijk met zijn allen in me DM's sliden als een hongerige hyena... ik heb geen zin in een BAN.
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Chr0nic zei:
Excuses als ik hiermee de regels overtreed!! Mods mogen de post deleten op het moment dat dit wel het geval is.

GBL is nog steeds beschikbaar en gewoon door consumenten te bestellen in verschillende hoeveelheden in NL. Je moet het dan nog wel zelf converten naar GHB uiteraard waarbij met dit specifieke GBL product een paar extra stappen nodig zijn.
Ik heb het een hele poos geleden geprobeerd met de kleinste hoeveelheid wat ze aanbieden en aan de hand van wat info wat ik verkregen had via reddit zelf de conversion naar GHB gedaan. Dit was verassend goed gelukt. Daarna nooit meer echt tijd aan gespendeerd. Ben er zelf al een tijdje geleden mee gestopt. Ik neem nu af en toe Phenibut.

Niet gelijk met zijn allen in me DM's sliden als een hongerige hyena... ik heb geen zin in een BAN.
Klik om te vergroten...
Heb ik ook gezien, maar moest je dan niet aantonen dat je een bedrijf had bijv en/of z'n officieel formulier invullen? Neem aan dat je van die industriële sites bedoelt?
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#4
Chr0nic zei:
Nope. Het woordje GBL komt niet eens voor in de naam van het product. Je kunt gewoon als consument bestellen en wordt de volgende geleverd. Vanuit Nederland zelfs.
Klik om te vergroten...
Je hebt het nu niet over die gel toch of wel?
C
Chr0nicLid
01-01-2024, 00:00
#5
Geneesmiddel zei:
Heb ik ook gezien, maar moest je dan niet aantonen dat je een bedrijf had bijv en/of z'n officieel formulier invullen? Neem aan dat je van die industriële sites bedoelt?
Klik om te vergroten...

Nope. Het woordje GBL komt niet eens voor in de naam van het product. Je kunt gewoon als consument bestellen en wordt de volgende geleverd. Vanuit Nederland zelfs.
C
Chr0nicLid
01-01-2024, 00:00
#6
Geneesmiddel zei:
Je hebt het nu niet over die gel toch of wel?
Klik om te vergroten...

jawel
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#7
Chr0nic zei:
jawel
Klik om te vergroten...
Top goed om opnieuw daar een goede ervaring over te lezen. Leuke prijs heeft dat ook.
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Chr0nic zei:
Nope. Het woordje GBL komt niet eens voor in de naam van het product. Je kunt gewoon als consument bestellen en wordt de volgende geleverd. Vanuit Nederland zelfs.
Klik om te vergroten...
Dat is blauwe gel gbl die 96% is , vraag me af of dat wel zo handig is zeker als je veel gebruikt .
C
Chr0nicLid
01-01-2024, 00:00
#9
Pleuny zei:
Dat is blauwe gel gbl die 96% is , vraag me af of dat wel zo handig is zeker als je veel gebruikt .
Klik om te vergroten...
klopt. De blauwe is de enige die ze in NL leveren. Volgens de klantenservice is de rest organische kleur en geurstoffen..
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Chr0nic zei:
klopt. De blauwe is de enige die ze in NL leveren. Volgens de klantenservice is de rest organische kleur en geurstoffen..
Klik om te vergroten...
Is het oke of wat denk jij?
C
Chr0nicLid
01-01-2024, 00:00
#11
Pleuny zei:
Is het oke of wat denk jij?
Klik om te vergroten...
hmmm, durf ik geen uitspraak over te doen. Heb er vanmiddag maar 250ml van besteld. Kijken of ik eventueel de rest stoffen eruit kan dampen ofso. damppunt van GBL is volgens mij behoorlijk hoog. Moet me nog even goed inlezen. Kan me namelijk niet voorstellen dat organische geur en kleurstoffen een hoger damppunt hebben..
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Geelzuchter zei:
Zie zat langs komen op telegram
Klik om te vergroten...
Wat ben jij een ongelooflijke dropLul.
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Chr0nic zei:
klopt. De blauwe is de enige die ze in NL leveren. Volgens de klantenservice is de rest organische kleur en geurstoffen..
Klik om te vergroten...
En dat houd in voor gebruik slechter etc?
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#14
De Apotheker zei:
Wat ben jij een ongelooflijke dropLul.
Klik om te vergroten...
Veel scammers .
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Chr0nic zei:
hmmm, durf ik geen uitspraak over te doen. Heb er vanmiddag maar 250ml van besteld. Kijken of ik eventueel de rest stoffen eruit kan dampen ofso. damppunt van GBL is volgens mij behoorlijk hoog. Moet me nog even goed inlezen. Kan me namelijk niet voorstellen dat organische geur en kleurstoffen een hoger damppunt hebben..
Klik om te vergroten...
Als het goed is wanneer je het kookt gaat de gel hoog zitten en kan je het verwijderen .
C
Chr0nicLid
01-01-2024, 00:00
#16
Pleuny zei:
Als het goed is wanneer je het kookt gaat de gel hoog zitten en kan je het verwijderen .
Klik om te vergroten...
Ja dat is de cellulose. Na de reactie drijft het naar boven en kun je het eruit filteren. Ik zelf was het meeste bang voor de lavendel geur, dat de smaak zou overheersen maar ik heb er geen enkele keer last van gehad. amper echt geproefd, je ruikt het meer dan dat je het proeft.
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Chr0nic zei:
Ja dat is de cellulose. Na de reactie drijft het naar boven en kun je het eruit filteren. Ik zelf was het meeste bang voor de lavendel geur, dat de smaak zou overheersen maar ik heb er geen enkele keer last van gehad. amper echt geproefd, je ruikt het meer dan dat je het proeft.
Klik om te vergroten...
Maar hoe is het effect ?
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Chr0nic zei:
Nope. Het woordje GBL komt niet eens voor in de naam van het product. Je kunt gewoon als consument bestellen en wordt de volgende geleverd. Vanuit Nederland zelfs.
Klik om te vergroten...
Er staat indirect wel gbl op maar via een serie nummer half , als je die op zoekt op google zie je gelijk gbl .
C
Chr0nicLid
01-01-2024, 00:00
#19
Pleuny zei:
Maar hoe is het effect ?
Klik om te vergroten...
Jaa vanzelfsprekend het zelfde als al het andere GHB. De werkzame GHB molecuul zal niet zomaar veranderen in iets anders mits je de conversie goed doet. altijd met PH strips werken. Het enige waar je evne mee moet spelen is de dose, want ik had mijne veelte dun doordat ik iets meer water had gebruikt en had geen zin meer om het nog verder uit te koken dus was die iets wateriger, no biggie, speel je even met de dose tot je het gvonden heb.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#20
Chr0nic zei:
Ja dat is de cellulose. Na de reactie drijft het naar boven en kun je het eruit filteren. Ik zelf was het meeste bang voor de lavendel geur, dat de smaak zou overheersen maar ik heb er geen enkele keer last van gehad. amper echt geproefd, je ruikt het meer dan dat je het proeft.
Klik om te vergroten...
Dit begint een beetje op het randje te liggen van wat is toegestaan omtrent de regels over extractie en bereiding van drugs. Laten we het hier dan ook bij houden. Anders moet ik het topic helaas sluiten.

Fijne avond!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."