Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaarmee GHB innemen?

Waarmee GHB innemen?

74 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dopemonster zei:
Staatsmongool
Klik om te vergroten...
Lekker inhoudelijk.
Ik heb je weer geraakt hé..
Prettige avond verder 😂
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Jumping Jack zei:
Lekker inhoudelijk.
Prettige avond verder 😂
Klik om te vergroten...
Sleutelpunt 1: jij kent mij niet. Voor geen centimeter. Sleutelpunt 2: jij bent het niet waard om inhoudelijk op in te gaan. Sleutelpunt 3 : joejoe, fijne avond🙋‍♂️

(Ps: verwijder ff je post met je drugslijstje icl prijzen)
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dopemonster zei:
jij kent mij niet. Voor geen centimeter. Sleutelpunt 2: jij bent het niet waard om inhoudelijk
Klik om te vergroten...
Als laatste dan.
Omdat je niet weet van ophouden.
Ik weet wat voor een gast jij bent en dat weet je..
Ik verwijs je door naar dit topic en neem het even goed op je 😏

Laterzz

https://drugsforum.nl/threads/morgenochtend-afbouwen-ghb.70797/
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#4
@Casrus dit ben jij 😂


P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#5
Citroenlimonadesiroop

AHI_43545239363238333037_5_LowRes_JPG.jpeg

Of van huismerk
L
LDYLLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hi allemaal,

Ik ben goed bekend met GHB. Ik gebruik het puur recreatief en niet vaak. Maar sinds een jaar loop ik tegen een probleem aan wat steeds erger lijkt te worden. Ik krijg het niet meer weg. Dit betekent dat ik het niet meer in kan nemen zonder te kokhalzen/overgeven. Ik heb al met van alles geprobeerd te mixen maar zodra ik het proef of de structuur voel is het raak. Zelfs als ik eraan denk moet ik soms kokhalzen.

Erg vervelend want ik heb er totaal geen negatieve associatie mee en ik wil het op onze avondjes juist heel graag innemen.

Hebben jullie misschien tips? Met wat kan ik het mixen zonder dat ik het proef/voel?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want hoewel ik altijd erg uitkijk naar de werking gaat het innemen me steeds meer tegenstaan en ik kan de “knop” niet gewoon omzetten. Als je een kwartier bezig bent om het naar binnen te krijgen is de sfeer wel een beetje verpest zeg maar haha.

Alvast bedankt! :)
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Fernandez/Cola

Sommige mensen doen het direct in hun mond goed mag weten waarom....
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#8
Snoozerboy🐱 zei:
Fernandez/Cola

Sommige mensen doen het direct in hun mond goed mag weten waarom....
Klik om te vergroten...
Omdat sommigen tijger zijn.

Snelste manier van intake man
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Purplext zei:
Omdat sommigen tijger zijn.

Snelste manier van intake man
Klik om te vergroten...

Tijgers? Stelletje viespeuken zijn het.
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#10
Snoozerboy🐱 zei:
Tijgers? Stelletje viespeuken zijn het.
Klik om te vergroten...

Ik ben dan een viespeuk.

Maar echt, in die limonade proef ik het echt helemaal niet meer
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Purplext zei:
Ik ben dan een viespeuk.

Maar echt, in die limonade proef ik het echt helemaal niet meer
Klik om te vergroten...
Wat een verassing....
L
LDYLLid
01-01-2024, 00:00
#12
Purplext zei:
Citroenlimonadesiroop

Bekijk bijlage 38190

Of van huismerk
Klik om te vergroten...

oke is het proberen waard! Thanks!
Merk je ook niks meer van de textuur? Dat stroperige? 😬
L
LDYLLid
01-01-2024, 00:00
#13
Snoozerboy🐱 zei:
Fernandez/Cola

Sommige mensen doen het direct in hun mond goed mag weten waarom....
Klik om te vergroten...

Dat werkt allebei helaas niet. Redbull, AA enzo ook niet 😞
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#14
Altijd energy of cola.

Fernandes is ook prima!
A
Atomic SamuraiLid
01-01-2024, 00:00
#15
LDYL zei:
Dat werkt allebei helaas niet. Redbull, AA enzo ook niet 😞
Klik om te vergroten...
Probeer het eens in citroensap met water en suiker. Je kunt net zo veel citroensap toevoegen als je wilt om de smaak te maskeren.
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#16
LDYL zei:
oke is het proberen waard! Thanks!
Merk je ook niks meer van de textuur? Dat stroperige? 😬
Klik om te vergroten...
Wat deze meneer hieronder ook zegt; desnoods pure siroop 👌🏻
Atomic Samurai zei:
Probeer het eens in citroensap met water en suiker. Je kunt net zo veel citroensap toevoegen als je wilt om de smaak te maskeren.
Klik om te vergroten...
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#17
Het moet sws koolzuur houdend zijn om de smaak maximaal te maskeren.
Ik gebruik meestal 3 dagen achter elkaar en drink dan 6 flessen Cola zero in die dagen.
Dat heb ik mezelf aangeleerd om Zero te drinken want 6 flessen frisdrank is behoorlijk veel in 3 dagen. Of ik drink Lemon&Lime light dat lijkt nog het meest op water en maskeert de smaak goed.
Normaal dink ik 3 liter water per dag.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Spyro zei:
Fernandes is ook prima!
Klik om te vergroten...
En we nemen de Antillianen erbij in!
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Casrus zei:
En we nemen de Antillianen erbij in!
Klik om te vergroten...
Ik moet mezelf tegenhouden om geen opmerking erbij te maken over kip en watermeloen…

Hierboven ergens staat Citroen. Dat maskeert toch goed? Kan er verder niet over meepraten want ik vind de smaak niet zo erg, gewoon chemisch zout.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Jumping Jack zei:
In Amsterdam zijner veel grote dealers die Marokkanen zijn.
Klik om te vergroten...

Hou op! Schei uit!

Af en toe ligt er een hoofd bij de Amstelveense Weg...

dan wordt er weer een televisie persoonlijkheid omgelegd... ze zijn er maar druk mee.

----------------------------------------------------------

Hou effe op jullie twee, voor je gebanned wordt!

Jack haal A.U.B. de prijzen weg. (Heb het toch al gekopieerd).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."