Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHeftige Trip kan zo omslaan...

Heftige Trip kan zo omslaan...

29 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jezus.. Dat is dus ook mijn angst voor trippen, jezelf verliezen en dat soort dingen. Jammer dat je niet wat uitgebreider erover schrijft, niet doen als je daar geen zin in hebt natuurlijk, maar over dat meisje, en was het zo erg geworden dat er een ambulance moest komen? Heftig...
M
Mike-L SLid
01-01-2024, 00:00
#2
kapitein-x zei:
@Mike: Die felgekleurde tekening waar het woord lsd precies in het midden staat, dat lijkt wel een mindmap. (Mindmappen is een methode om dingen de onthouden door ze te verwerken in een tekening) Nu ziet jouw tekening eruit alsof je slechts wilde onthouden dat je aan de lsd zat. :grin: Maar de structuur is precies dat van een mindmap.
Klik om te vergroten...

Ja ma ik heb hem getekend ter voorberijding op mn trip, deze heb ik Vrijdag nacht onder de Pep getekend, en heb me ingebeeld op de visuals die ik zou gaan krijgen..
En het mooiste was nog dat allesw echt tot zn recht kwam..!! :grin:
D
DanielLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je er volgende keer sneller uit wilt komen( uit je LSD trip), willen 2 energy drankjes( Red Bull/Bullit) nog wel eens helpen, moet je zeker eens proberen!
Speed ed zou ik niet nemen, omdat dat het effect erger kan maken, en je hartslag te snel kan laten gaan kloppen.
M
Mike-L SLid
01-01-2024, 00:00
#4
Daniel zei:
Als je er volgende keer sneller uit wilt komen( uit je LSD trip), willen 2 energy drankjes( Red Bull/Bullit) nog wel eens helpen, moet je zeker eens proberen!
Speed ed zou ik niet nemen, omdat dat het effect erger kan maken, en je hartslag te snel kan laten gaan kloppen.
Klik om te vergroten...

Ok dus een Caffeine shot kan wel wat helpen dus, had ook al gehoord dat valium je weer een beetje terug brengt..
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat is op zich een probleem van trippen met meerdere mensen. Als 1 iemand bad gaat, is de kans dat jij ook negatieve gevoelens gaat ervaren redelijk groot. Ik ervaarde dit ook toen ik samen met een vriend een hoge dosis paddo's nam en hij het allemaal te snel en te hard vond gaan en een beetje in paniek raakte. Maar aan de andere kant zijn andere mensen wel goed als jij zelf bad gaat, dus het is een beetje dubbelzijdig...

Had het meisje trouwens veel kennis over psychedelica? Ik zelf weiger om te trippen met mensen die weinig ervaring of kennis hebben. Als je wilt trippen moet je imho ook de moeite er voor doen om je goed voor te bereiden. Dan is de kans op dit soort problemen ook een stukje kleiner. Hoewel je natuurlijk nooit kan voorspellen hoe erg je mindfuck is als je iets neemt.
M
Mike-L SLid
01-01-2024, 00:00
#6
Had het meisje trouwens veel kennis over psychedelica? Ik zelf weiger om te trippen met mensen die weinig ervaring of kennis hebben. Als je wilt trippen moet je imho ook de moeite er voor doen om je goed voor te bereiden. Dan is de kans op dit soort problemen ook een stukje kleiner. Hoewel je natuurlijk nooit kan voorspellen hoe erg je mindfuck is als je iets neemt.
Klik om te vergroten...

Nee niet echt, ze had wel een paddo's gegeten.. Maar verder nooit in verdiept denk ik..

Ma wat jij zegt, ik trip hem ook niet meer met oneveraveren mensen.. Dan ben ik nog liever sitter.. Zo dat de gene ervaring opkan doen als ie dat wil, zodat we samen ooit nog een keer uit onze bol kunnen gaan..
M
Mike-L SLid
01-01-2024, 00:00
#7
Afgelopen weekend hadden we met vrienden afgesproken om lekker te gaan trippen op de acid..
Ik keek er echt naar uit ik had lekker dingen gekocht (banaantjes, varkenskopjes, echte bananen) en 2 zeer gruwelijke verdwaal tekeningen gemaakt vrijdagnacht..

We hadden afgesproken om met zn 4en een goede papertrip te nemen, we hadden het nou al een aantal keer ervaren. En erg positief!
Heb zelf ook nog nooit negatieve ervaringen met trippen gehad, ik vind het geweldig op zn tijd. Kan er erg van genieten..
Dus we hadden besloten om het niveau wat op te schroeven.. Er waren ook nog 2 vrienden bij gekomen, die wilden het ook wel een keer proberen. Zijn verder erg ervaren in verschillende middelen..

Ma goed ik had besloten om van te voren GHB te nemen om zo lekker over te vloeien in de LSD trip, wat een er prettige ervaring was..!!
We waren lekker aan het kloten met de Wii, en alles was geweldig.. Er werden grappen gemaakt, mn tekeningen kwamen tot hun recht en verschillende dingen aan de muur waren ook een hele belevenis..!!
We waren dingen aan het analiseren niet meer normaal, wat vind ik dat geweldig! En het gaat echt ver..

Iedereen was helemaal in zn element..!! Maar op een gegeven moment nam de LSD een vriendin van ons over, ze snapte nergens meer wat van en kwam in een negatieve cyclus terecht. Ze had het er over dat ze dood was en dat ze een overdosis had gehad.
En we moesten opschrijven wat primere levens behoeftes waren en het ging van kwaad tot erger. We hebben erg geprobeerd om te vertellen dat we met vrienden bij elkaar waren en dat niemand dood is, en dat het erg gezellig juist om met zn alle bij elkaar te zijn en dat dat belangrijk is voor het leven. Maar niks kwam door, was thee aan het zetten voor der maar toen wou ze koud water. Water gehaald, was ze weer dingen aan het opschrijven het ging maar door. Met rust proberen te laten, van alles...
Het beinvloede mijn gemoeds toestand heel erg, en toen merkte ik dat ik nog best onervaren was of juist niet..? Ik heb veel gelezen oven LSD voor ik het gebruikte ik denk dat zij zich daar ook beter in had moeten verdiepen, dan had ze zelf bewuster geweest wat er met haar had kunnen gebeuren.

Maar goed, ik kon het echt niet handelen op dat moment en ben samen met een maat van me weggegaan om zijn meisie op te halen van der werk, het heftigste was al over gelukkig dus konden redelijk voor de dag(nacht) komen.
Later kwam ik terug om mn tas te halen en toen was de sfeer helemaal omgedraaid, uit eindelijk is er een ambulance gebeld want het was niet meer te handelen..
Ik was er niet meer bij, ik voel me daar nog steeds best beroerd over.

Het was een erg heftige ervaring, in het begin echt geweldig! Ma dingen kunnen zo omslaan, het gaat nu gelukkig weer goed met die gene..
Trippen is geen speelgoed, wist ik al.. Ma dat is er nu helemaal ingedrukt..
Voorlopig ff geen trip meer voor mij, heb ff nodig om deze te verwerken.
Denk er al de hele week aan, aan de mooie dingen maar ook aan de minder/niet leuke dingen..
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Een ambu bellen in een lsd trip? Wat onhandig. Ze moeten je toch uit laten trippen en een 'tegengif' is er niet. Je had beter iemand gebeld die haar gerust had kunnen stellen of haar meenemen naar een, voor haar fijne plek, met wat muziek en wat fijns te drinken...

Jammer dat het zo gelopen is en dat je nu zelf ook niet zo heel fijn getript hebt...

X
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Iedereen die daar was kent ze heel goed, maar niemand kon meer tot haar door dringen. Schrok me rot van Os zn smsje joh! Gelukkig gaat t nu goed met dr :)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik snap wel dat je weg bent gegaan, het kan moeilijk zijn jezelf goed te houden als iemand in je omgeving bad gaat. Ik wilde zelf ook niks liever dan vluchten toen een tripgenoot op paddo's flauwviel, hoewel ik dat trouwens niet gedaan had. Maar begrijpelijk.
Maar jammer dat ze bad ging, ze wist er dus weinig over? Als ze erover had gelezen had ze kunnen weten dat je niet echt over kan doseren van orale dosissen, en dat je rond de 5.000 keer de gebruikelijke dosis waarschijnlijk wel overleeft. En zie maar eens rijk genoeg te zijn om dat uberhaubt te hebben, maargoed, laat weer zien hoe veel beetje educatie kan helpen in dat soort zaken.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#11
Drientje zei:
Een ambu bellen in een lsd trip? Wat onhandig. Ze moeten je toch uit laten trippen en een 'tegengif' is er niet. Je had beter iemand gebeld die haar gerust had kunnen stellen of haar meenemen naar een, voor haar fijne plek, met wat muziek en wat fijns te drinken...

Jammer dat het zo gelopen is en dat je nu zelf ook niet zo heel fijn getript hebt...

X
Klik om te vergroten...
ouwe geloof me, ik was er ook bij en het was echt wel nodig...

Broeder, dat rondje lopen was echt goed voor ons allebei...
p
peace frogLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mischien is dit een mooi voorbeeldje dat je voor elke drugs die je wilt proberen mentaal klaar moet zijn (hier bij lsd dus)
ik dacht dat het dat meisje haar eerste keer was, anders klopt het niet wat ik zeg.

In mijn ogen hadden jullie dat meisje beter muschrooms gegeven, dan zouden jullie zowiezo even hard trippen (haar eerste keer)

en ik heb ergens gelezen (kan niet kloppen)
dat je als iemand een bad trip heeft, het kan helpen als je hem/haar iets concreets geeft, zodat ze égt kan voelen dan alles normaal was.

Ik heb is een soortgelijke situatie meegemaakt en ik kan je dus wel zeggen dat je via praten niet veel kan uithalen.

proove me wrong please

groeten
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#13
tsja dan moet je maar wel net paddo's in huis hebben he :wink:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#14
azgaza zei:
Wel jammer voor haar truowens dat haar trip zo liep. Waarom was die ambulance eigenlijk echt nodig?
Klik om te vergroten...
ja..

we kregen dr echt niet meer rustig geloof mij...
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wel jammer voor haar truowens dat haar trip zo liep. Waarom was die ambulance eigenlijk echt nodig?
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#16
azgaza zei:
SperSIZEboon zei:
azgaza zei:
Wel jammer voor haar truowens dat haar trip zo liep. Waarom was die ambulance eigenlijk echt nodig?
Klik om te vergroten...
ja..

we kregen dr echt niet meer rustig geloof mij...
Klik om te vergroten...

Voor een volgende keer dat iemand bad gaat: benzo's. Benzo's kalmeren bad trips meer dan andere middelen. Als je ze niet hebt.. tja dan is het lastig.
Klik om te vergroten...

we hadden het al met speed geprobeerd...

geloof wel dat er iemand Diazepam bij zich had..
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
SperSIZEboon zei:
azgaza zei:
Wel jammer voor haar truowens dat haar trip zo liep. Waarom was die ambulance eigenlijk echt nodig?
Klik om te vergroten...
ja..

we kregen dr echt niet meer rustig geloof mij...
Klik om te vergroten...

Voor een volgende keer dat iemand bad gaat: benzo's. Benzo's kalmeren bad trips meer dan andere middelen. Als je ze niet hebt.. tja dan is het lastig.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Volgens mij helpt speed niet echt om iemand rustig te krijgen... En ja ik was er niet bij dus kan ik ook niet zeggen dat de ambulance niet nodig wa. Het leek mij gewoon dat dat juist beangstigender voor haar zou zijn omdat ze nog tripte.

Jammer voor haar, nu mist ze de essentie van een echte mooie trip en zal ze waarschijnlijk ook niet zo gauw meer doen...

X
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#19
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#20
als je al anderhalf / 2 uur bezig bent om dr rustig te krijgen en het lukt maar niet..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."