Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZware hallucinatie met lachgas samen met keta en lsd.

Zware hallucinatie met lachgas samen met keta en lsd.

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
H
HTIDLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mooi report.

Ik denk dat mensen die veel getript hebben/van de kaart geweest zijn beter met dementie om kunnen gaan dan mensen die dat niet gewend zijn :P
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Afgelopen weekend heb ik getript op lsd. Het was op een erg tof Goafeestje in Leiden. Ik heb het erg naar mijn zin gehad en ik wilde dan ook nog lang niet naar huis toen het afgelopen was.
Gelukkig werd er met wat mensen van de organisatie bij iemand ge-afterd. Ik had 10 slagroom patronen meegenomen samen met een gram keta die ik het weekend ervoor gekocht had...

Na een hele fijne dag van na trippen en heerlijke discussies met de anderen, wou ik om 19 uur toch wel weer naar huis. Ik had de hele dag al een paar x lachgas gehad en ik had niet echt hallucinaties ofzo. Wel 1 x dat ik rare, koude kriebels op mijn lippen voelde maar dat was echt alles.

Ik zou de trein van 20.48 nemen en er was nog 1 patroon over. Toen iedereen in de keuken was nam ik de laatste patroon.

De hallucinatie:

Ik zag rode, groene en gele energieën die soort van kinderlijk op me over kwamen. Ze wilden plezier met me maken en ik hoorde ze lachen. ik wilde met ze meedoen en ook die energie worden!!! Het voelde fijn en comfortabel. Toen vaagden de energieën langzaam weg en ik hoorde heel vaag stemmen. Die stemmen zeiden zoiets van: 'Hier moeten we toch wel werk van maken, want dit kan toch niet zo. Kijk nou hoe ze erbij zit...'

De hallucinatie was daarna langzaam aan het afnemen en langzaam kwam ik weer terug in de kamer. De stemmen vervormden in gemompel uit de keuken.

Tijdens de hallucinatie was ik me bewust dat ik erg oud was geworden en ik besefte me dat 'ik' al die tijd ook gewoon 'ik' was...
Na nog wat nadenken wist ik het ineens!! Ik was even in de toekomst geweest!!!

Ik was een oude bejaarde dame die aan het dementeren was. De stemmen waren stemmen van familieleden of mijn kinderen die hun onvrede uitspraken over mijn verzorging en mijn toestand. Het was niet alleen een gevoel, het was ook echt zo.

Mijn idee over dementie is sindsdien behoorlijk veranderd. Dementie is niet vervelend voor de persoon die dementeerd! Het is een voorproefje van het hiernamaals, en dat was in mijn visie absoluut niet vervelend.

Nog nooit had ik zo'n heftig visioen met lachgas gehad en ik wijt dit dan ook aan de combinatie LSD, keta, en N2O en vermoeidheid.

Ik zeg absoluut niet dat mijn hallucinatie de waarheid is, het voelde alleen wel heel erg zo. Ik heb onderweg naar huis, er veel over nagedacht, over hoe het Universum werkt en hoe ik daar binnen in pas, wat mijn taak is en hoe ik het misschien een beetje positief naar mijn hand zou kunnen zetten.

Na veel tegenslagen en negative gevoelens van de afgelopen tijd, heb ik onderweg naar de trein dan ook een klein positief lichtpuntje gekregen! Het is binnen het report niet relevant, en hoef het voorval naar de trein niet te omschrijven maar het had te maken met iets wat al lang in mijn hoofd zeurt en nu waarschijnlijk opgelost is.
Het feit dat dit gebeurde net nadat ik deze heftige hallucinatie had en dat ik nadacht over hoe het Universum werkt, was voor mij geen toeval, meer een bevestiging dat mijn gedachtegang klopte.

In ieder geval was ik heel erg verbaasd.... nee niet verbaasd meer verwonderd dat dit mij zo duidelijk geworden was in een paar seconden tijd.

Rest mij alleen nog te zeggen dat ik erg veel respect gekregen heb voor lachgas. Eerst was het alleen maar leuk door de vervormingen van het geluid enzo, maar nu ik zo duidelijk een visioen gehad heb zal ik het zeker voorzichtig gaan benaderen...

Dank je wel voor het lezen!

X
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wow, nice ervaring!! Heeft één van je grootouders dementie gehad? Het zou best wel eens kunnen hoor dat je de toekomst hebt gezien. Ik sta vandaag de dag nergens meer van te kijken nadat ik Mesc en DMT heb leren kennen.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zou niet weten wie van mijn grootouders dementie heeft gehad. Ze zijn op één na allemaal gestorven toen ik nog erg jong was, en ik nog niet stil stond bij het begrip dementie.
In ieder geval voelde ik me tijdens de visual erg normaal en ook voelde het comfortabel en vertrouwd aan.
Ben er eigenlijk nog een beetje ondersteboven van :mrgreen: :grin:

X
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wow dat klinkt heel intens, ik zou niet snel geloven dat het de toekomst is, maar interessant is het zéker!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Toekomst weet ik niet, maar ik vind het een fijne gedachte dat mensen die dementeren een soort voorproefje krijgen van wat er gebeurt als ze doodgaan. Het leek mij dat demente mensen altijd zo afwezig zijn omdat wat ze zien ze helemaal opslokt. Als ik dat de hele dag zou zien zou ik ook afwezig zijn ja.... haha. Dat was echt een prettig iets. Niet dat ik voelde hoe het was om die energie te zijn, ik wilde dat wel heel graag, meespelen met ze, en ook die energie zijn. Het waren een soort druppels die overvloeiden inelkaar, heel speciaal...


X
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#7
Haha vage shit! Ik lees wel vaker van mensen die ineens teringhard gaan op lachgas. Een vriend van me ziet nu steeds al zijn eerdere lachgas trips voorbij komen bij iedere nieuwe lachgastrip, steeds gaat hij dus allemaal gevoelens van anderen en plekken langs die hij OEB had beleeft op eerdere N2O-trips. :mrgreen: Maja gast is ook wel overgevoelig voor dope hehe
K
KNIFTIGEKARELTJELid
01-01-2024, 00:00
#8
Die lachgas trips hoelang duren die bij jullie ongeveer , als ik een ballonnetje neem vanuit zo'n slagroomspuitbus met patronen en juist inhalleer dus iademen en uitademen in de ballon tot je in principe niks meer kan eruitziet als een mongool en kwijl langs je bek loopt bij wijze van spreke. dan gaat het echt vet heftig alle geluid supernsel op me af zie ik dikke sterretjes enzo maar echt hallucineren niet en het duurt maar een halve minuut ofzo denk ook niet dat het echt heel veel langer moet duren want ik vind het erg heftig en denk niet dat je 5 minuten of langer volhoud ofzo .
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dit duurde ook niet langer dan een halve minuut ofzo. Maar het was echt heel heftig, ik had ook niet eerder zo'n heftige ervaring gehad met lachgas. Ik denk dat het door de combinatie kwam...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."