#1
Mooi report.
Ik denk dat mensen die veel getript hebben/van de kaart geweest zijn beter met dementie om kunnen gaan dan mensen die dat niet gewend zijn :P
Ik denk dat mensen die veel getript hebben/van de kaart geweest zijn beter met dementie om kunnen gaan dan mensen die dat niet gewend zijn :P