#1
ja vind ik ook DMT is echt .. geen drugs..
het is een zelfverrijkings middel waarje Diepe Diepe respect voor moet hebben..
en een joint is niet de goede instelling
het is een zelfverrijkings middel waarje Diepe Diepe respect voor moet hebben..
en een joint is niet de goede instelling

Super , toch?
nog maar is uitproberen, maar nuchter voelde het een beetje fout, of iig niet echt waarvoor ik DMT rook. Ik rookte het en dacht: nou oke, ik voel me nu wel heel relaxed maar dit is gewoon net drugs :P