Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDMT-ontmaagding

DMT-ontmaagding

19 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#1
lijkt mij ook wel een leuke drugs om uit te proberen.
jammer dat de trip zo kort is.
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#2
is dmt een prettigere ervaring dan salvia?
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#3
^ Zonder twijfel.
S
ShroomfanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gisteren
ongeveer 50 mg.
duur: ongeveer 8 minuten.

Gisteren eindelijk voor de eerste keer DMT gerookt in een glazen pijpje. Zo'n pijpje met een bol op het einde met een gaatje in vanboven. Gewoon vanonder met een stormaansteker smelten en de dampen inademen.
Omdat het de eerste keer was , heb ik maar 1 keer een stevige haal binnengehouden.Ogen dicht....En 'Kaboem!!' daar was het. Ik voelde een enorme energie op de volledige voorkant van mijn lichaam.De eerste halve minuut dacht ik van 'Waar ben ik aan begonnen'. Maar heb niet tegengestribbeld en het gewoon laten gebeuren. Toen werd het erg fijn.
Ik zat in een erg klein kamertje en op een muur werden een ruitachtig patroon getoond onderverdeeld in allemaal kleine stukjes , tegeltjes.
Toen lag ik in een soort van nauwe buis , een beetje als in een zonnebank. Ik zag niemand maar voelde wel iets of iemand op me uitademen.
Daarna voelde ik alsof alle energie uit mijn lichaam werd gehaald en daarna beter gemaakt werd teruggestoken. Het voelde zo goed en ik zei 'Dank U!'
Ik hoorde de klok in de echte wereld aan de muur tikken en de tikken werden trager en trager.

Dit was het zo een beetje. Volgende keer ga ik uiteraard proberen om meer damp in te ademen en langer in te houden. Dan zou het uiteraard sterker moeten zijn. Nu was het wat slapjes maar erg leuk! Volgende keer zal ik zeker geen bang hebben zoals ik voor de eerste teug damp wel had.

En als je het mij vraagt valt die damp echt wel mee. Als niet-roker had ik geen problemen met hoesten ofzo. Is ook niet echt smerig. Het heeft een bijzondere geur. Als je het mij vraagt ruikt het naar een mengeling van gesmolten plastic en rotte tanden ofzo. (Vraag me niet hoe ik dat weet , maar je weet wel hoe het ruikt als iemand in je gezicht ademt met een bek vol ongezonde tanden) :wink:

Tips en commentaar welkom!
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Mooi reportje, ik ga 't binnenkort toch ook maar zeker weer 'ns goed proberen. Haha, de smaak zoals je omschrijft kan ik me invinden, maar je zegt dat je die niet smerig vindt? :grin:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gefeliciteerd!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zou je die kamer wat beter kunnen omschrijven? De muren met ruitachtige patronen klinkt namelijk heel erg bekend en doet me erg denken aan mijn eerste keer.
S
ShroomfanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Daar heb ik niet echt op gelet. Het licht dat er door scheen was hoofdzakelijk groen in ieder geval.
R
RegenKoningLid
01-01-2024, 00:00
#9
LoL@ Rotte tanden en gesmolten plastic! :wink:

Je weet het erg aanlokkelijk te stellen..

Klinkt wel als een leuke kennismaking verder.. Ik heb het zelf nooit gedaan, maar blijf het wel echt zo wonderlijk vinden dat mensen dus allemaal een soortgelijke ervaring hebben (glazen ruimten, mechanische structuren en de machine elven)..
S
ShroomfanLid
01-01-2024, 00:00
#10
ExceptionalInsight zei:
Zou je die kamer wat beter kunnen omschrijven? De muren met ruitachtige patronen klinkt namelijk heel erg bekend en doet me erg denken aan mijn eerste keer.
Klik om te vergroten...
Ik heb er verder niet echt rondgekeken. Ik heb me op die patronen geconcentreerd en er proberen door te breken. Het waren lichte muren in ieder geval. En er schenen ook overal lichtjes door de muren heen. Beter kan ik het niet omschrijven.
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Pobeer het anders eens in een puurpijpje krijg je meer binnen in 1 hit.
S
ShroomfanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dumpy zei:
Pobeer het anders eens in een puurpijpje krijg je meer binnen in 1 hit.
Klik om te vergroten...

Ja , moet ik inderdaad doen. Heb je me al eerder verteld. Laagje as - dmt - as. Is de rook dan anders? Want dan komt het vuur rechtstreeks in aanraking met de dmt , niet? In tegenstelling tot een glazen pijpje.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#13
leuk tripje!,
ik wil ook wel eens meemaken hoe het is om in andere dementies te reizen enzo!!
lijkt me super bijzonder!
S
ShroomfanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dumpy zei:
Pobeer het anders eens in een puurpijpje krijg je meer binnen in 1 hit.
Klik om te vergroten...

Dumpy : Kan je eens kijken op deze link en me zeggen dewelke ik het beste kan aanschaffen?
http://azarius.nl/headshop/pipes/metal_pipes/
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Shroomfan zei:
Dumpy zei:
Pobeer het anders eens in een puurpijpje krijg je meer binnen in 1 hit.
Klik om te vergroten...

Dumpy : Kan je eens kijken op deze link en me zeggen dewelke ik het beste kan aanschaffen?
http://azarius.nl/headshop/pipes/metal_pipes/
Klik om te vergroten...

Bestel er 2 van metalen pijp 1, schroef die aan elkaar en je hebt een goede pijp. Vergeet niet ijzeren filters erbij te bestellen :wink:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#16
Shroomfan zei:
ExceptionalInsight zei:
Zou je die kamer wat beter kunnen omschrijven? De muren met ruitachtige patronen klinkt namelijk heel erg bekend en doet me erg denken aan mijn eerste keer.
Klik om te vergroten...
Ik heb er verder niet echt rondgekeken. Ik heb me op die patronen geconcentreerd en er proberen door te breken. Het waren lichte muren in ieder geval. En er schenen ook overal lichtjes door de muren heen. Beter kan ik het niet omschrijven.
Klik om te vergroten...
Typisch.. dat klinkt heel erg als de kamer waar ik in geweest ben, waren het gekleurde raampjes waar die lichten door schenen?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Vrijdag is mijn ontmaagding... ik kijk er erg naar uit ook omdat ik nu weer een nieuw DF lid ga ontmoeten!!! Tof en ik schrijf denk ik wel een report, als ik de woorden kan vinden om het te omschrijven!!

X
S
ShroomfanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Super! Ik kijk uit naar je report. Veel plezier en je hoeft echt niet te stressen.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#19
Shroomfan zei:
Daar heb ik niet echt op gelet. Het licht dat er door scheen was hoofdzakelijk groen in ieder geval.
Klik om te vergroten...
Hm oke, misschien zat jij een paar deuren verder want bij mij waren ze alle kleuren die je maar kunt bedenken :þ
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Gefeli met je DMT ontmaagding! Dat er nog maar vele boeiende trips mogen volgen!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."