#1
Klinkt als een tekort aan zuurstof in je hersenen waardoor je tijdelijk out bent gegaan.

Mortallis zei:Klinkt als een tekort aan zuurstof in je hersenen waardoor je tijdelijk out bent gegaan.
Geen zuurstof + enorm schadelijke stoffen.Battieh zei:Mortallis zei:Klinkt als een tekort aan zuurstof in je hersenen waardoor je tijdelijk out bent gegaan.
Ja, daar had ik al eerder gedacht, alleen na hoogstens 10 seconden aan een balon te hijsen. Lijkt me sterk dat je dan te weinig zuurstof binnen krijgt
Battieh zei:Mortallis zei:Klinkt als een tekort aan zuurstof in je hersenen waardoor je tijdelijk out bent gegaan.
Ja, daar had ik al eerder gedacht, alleen na hoogstens 10 seconden aan een balon te hijsen. Lijkt me sterk dat je dan te weinig zuurstof binnen krijgt
Debris zei:Geen zuurstof + enorm schadelijke stoffen.Battieh zei:Mortallis zei:Klinkt als een tekort aan zuurstof in je hersenen waardoor je tijdelijk out bent gegaan.
Ja, daar had ik al eerder gedacht, alleen na hoogstens 10 seconden aan een balon te hijsen. Lijkt me sterk dat je dan te weinig zuurstof binnen krijgt
Dat spul is véél schadelijker dan de rest van de drugs dat rond gaat.
Zoek eens rond op 't forum, daar staan alle antwoorden!
Ja, ik weet 't ben aan 't bitchen vandaag. 't Zal de afkick wel zijn.
Spanje? Belgie, Nederland,... Overal, niks speciaals.Battieh zei:Ja,lachgas is inderdaad rotzooi, ik ben ook niet van plan om het vaker te gaan gebruiken. Het lijkt allemaal zo onschuldig, omdat ze het gewoon in discotheken in Spanje verkopen.
Debris zei:Ja, ik weet 't ben aan 't bitchen vandaag. 't Zal de afkick wel zijn.
Debris zei:Spanje? Belgie, Nederland,... Overal, niks speciaals.Battieh zei:Ja,lachgas is inderdaad rotzooi, ik ben ook niet van plan om het vaker te gaan gebruiken. Het lijkt allemaal zo onschuldig, omdat ze het gewoon in discotheken in Spanje verkopen.
Een ballon af en toe op de mdma of lsd is leuk. Maar verder moet je dat niet doen.
BTW, Lachgas + ketamine, slechte combo. Heb er al eens ene zien slecht gaan daarop.
Lachgas + Ketamine vond ik juist een zieke combo, ik zat de hele avond al aan de keta, er was zo'n 450 mg doorheen gegaan. Bij de laatste lijn moest ik kotsen van de smaak maar toen ik in mn bed lag kwam was er nog een ballon over, die space die volgde was echtDebris zei:Spanje? Belgie, Nederland,... Overal, niks speciaals.Battieh zei:Ja,lachgas is inderdaad rotzooi, ik ben ook niet van plan om het vaker te gaan gebruiken. Het lijkt allemaal zo onschuldig, omdat ze het gewoon in discotheken in Spanje verkopen.
Een ballon af en toe op de mdma of lsd is leuk. Maar verder moet je dat niet doen.
BTW, Lachgas + ketamine, slechte combo. Heb er al eens ene zien slecht gaan daarop.
True! True! Wil alleen maar zeggen dat je nogaltijd moet nadenken bij je acties. Zo onschuldig is 't nietDrientje zei:Lsd, keta en lachgas is juist dan wel weer prettig.
Roep niet te gauw dat een combo slecht is omdat je iemand slecht erop hebt zien gaan. Iedereen is anders.
Debris zei:True! True! Wil alleen maar zeggen dat je nogaltijd moet nadenken bij je acties. Zo onschuldig is 't nietDrientje zei:Lsd, keta en lachgas is juist dan wel weer prettig.
Roep niet te gauw dat een combo slecht is omdat je iemand slecht erop hebt zien gaan. Iedereen is anders..
Nee, je hebt volkomen gelijk. Je doet 't tenslotte allemaal zelf he.Drientje zei:Dat moet toch altijd? Of ben ik dan weer het naïeve en onschuldige meisje die altijd van zichzelf uitgaat? :P![]()
Ik was een beetje sarcastisch hoor! Ik begreep je wel, zat een beetje te bitchen... even dikke vrienden he?Debris zei:Nee, je hebt volkomen gelijk. Je doet 't tenslotte allemaal zelf he.Drientje zei:Dat moet toch altijd? Of ben ik dan weer het naïeve en onschuldige meisje die altijd van zichzelf uitgaat? :P![]()
Ik heb 't gewoon verkeerd verwoord. Maar je begrijpt nu wat ik bedoel.
Drientje zei:Ik was een beetje sarcastisch hoor! Ik begreep je wel, zat een beetje te bitchen... even dikke vrienden he?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."