Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGhost, paddo trip Thai, wauw

Ghost, paddo trip Thai, wauw

33 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
N
NapsterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Welhallodaar zei:
het staat hier

http://www.elephantos.com/product_info. ... ts_id=1149
http://i153.photobucket.com/albums/s204 ... -25/Mr.jpg
Klik om te vergroten...

Hoeft het nog niet te kloppen...

Ik had ook thaise gegeten en dat was 30 of 35 gram:wink:
Dat is dan een heel portie dus dan had hij ongeveer een halve gegeten.
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#2
Valentijntje zei:
Zo, dat report is beter als wat er eerst stond! :beer:

De visuals van paddo's blijven me altijd boeien, en je hebt het mooi uitgelegd, het is altijd zo magisch dat je zintuigen zo verfijnd kunnen zijn, zeker onder paddo's. Elke geur, kleur en smaak onderscheid je tot in de kleinste detais en het is allemaal zo prachtig en mooi!

Voor het nemen van LSD kan ik je eigenlijk niet veel over waarschuwen of vertellen, het ligt puur aan jezelf of je er klaar voor bent, zoek de kennis die je nodig hebt en trip-ze :wave:

En paddo's zijn puur natuur, smaakt natuurlijk niet lekker maargoed... heeft altijd wel wat om die verse paddestoeltjes naar binnen te werken :P

Peace
Klik om te vergroten...


ja erg vaag dat die zintuigen zo aangescherpt worden, ik zou echt niet kunnen beschrijven hoe zo iets komt, maja blijft leuk en interresant om op verkenning uit te gaan(bijvoorbeeld rond-dwalen als een mongool in een tuin ofzo).

ik had met mijzelf afgesproken niet achter de lsd aan te gaan maar het te laten komen naar mij, zegt een maat zondag tegen mij, ik heb acid wil je samen mij dat doen?

dus ik denk dat dit mijn kans is, hierover volgt een uitgebreid tripreport!
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#3
klinkt als een geslaagde eerste ervaring, welcome :grin:
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#4
gNuxx zei:
klinkt als een geslaagde eerste ervaring, welcome :grin:
Klik om te vergroten...

was het ook zeker, bedankt voor het lezen :)

ik voel me zeker ook welkom, en ben blij dat mijn spirit trippen aan kan.
M
MioLandraLid
01-01-2024, 00:00
#5
De tip...

Gebruik paddo's met een minimale interval van 3 maanden.
Dit omdat het lichaam bij gebruik anti stoffen produceerd waardoor gebruik voor de bovengestelde periode niet het gewenste resultaat opleverd.

Neem de paddo's op een nuchtere maag.
Zoniet kan men misselijk of slaperig worden en zal de drugs minder effectief werken.

Blijf binnen in een veilige en bekende omgeving, dit geldt ook voor de mensen om je heen.
Buiten blootgesteld worden aan onverwachte gebeurtenissen is een risico die zeker door de onervaren tripper gemeden moet worden.
C
CekoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Cool report, heb meteen zin om ook te trippen :stoned:

Was dit nou je eerste keer? Goed dat je je niet gestoord hebt aan je medetrippers. Die zijn gewoon te snel opnieuw gegaan. Mooie dingen heb je meegemaakt zo te lezen, ik heb zelf nog nooit die Thaise genomen maar eigenlijk moet ik ze snel eens gaan halen (voor 1 dec in ieder geval... :()
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#7
oke mensen na een paar uurtjes bijkomen komt nu het report

datum: dinsdag
wat: Thai paddo 18 gram
waar: huisje, tuintje, buiten op straat :P
hoelaat: 12,00 inname 17,00 uit getript
zitters: leg ik later uit (in begin 3, daarna 0)
mood: mijn eerste TRIP!!!!, zin in, super exited, bang.
maag inhoud: vergete te ontbijten dus het eerste wat erin kwam waren paddos :P

het begon om 10 uur, ik had me verslapen en was bang dat ik de afgesproken trein zou missen, ik belde Bla, en hij kon ook niet de afgesproken tijd na komen (kwam voor mij mooi uit), ik ben C nog even en hij vertelde dat hij zijn portomonee kwijt was en die eerst moest halen bij M.

nou mooi mazzel en we spreken (zo snel mogelijk werd de nieuwe tijd) af bij het station, ongeveer om 11 uur waren we in amsterdam en gingen de paddos halen, we hadden besloten dat dit Thai paddos zouden worden met name door het advies van de shop vertegenwoordiger.

om ongeveer kwart voor 12 aangekomen bij mijn huis deden we eerst even een peukie en gingen de paddos verdelen. om 12 uur begon ik met eten (rauw) en de smaak bevalt mij zeer paddos smaken echt super eerlijk gezegt, vond dit wel grappig want de rest zat te mekkeren over de smaak alleen Bla vond het wel meevallen.

12,30 ik begin de eerste effecten te merken, alles is danserig zoals ik het beschreef, maar de rest merkt nog niets (zij hadden al een paddo trip genomen op zondag), ik vond het allemaal wel erg mooi en wou even gaan wandelen, ik voel me super maar loop alsof ik heel erg dronken ben maja zo zijn de buren me wel gewent dus die kijken nerges voor op.

rond 1 uur vertelden de rest dat ze helemaal neits merken ( her waren nu meer trip zitters naar mijn gevoel ) en ik vond dat maar vaag want ik tripte em de pan uit, overal zag ik patronen en raare beelden kwamen uit mijn korrel verf muur, het leek alsof alles vloeibaar was en wanneer ik erges mijn vinger op deed (een muur bijv) vervormde dit, wat mij erg opviel was dat ik helemaal niet moest lachen, maar juist erg gefacineerd raakte van al het moois, ik besluit even naar boven te gaan om buddha bar te luisteren en even te mediteren hier viel mij iets ernstigs op dat wanneer ik mijn ogen sluite alleen maar zwart zag en zodra ik mijn ogen open had WOOOOOOOW achtig effect had, maakt niet uit ik loop liever op straat met mijn ogen open.

Bla en m hadden steeds ruzie (zou dit komen door de paddo?) mede omdat ze allebei niets merkte, ook C merkte helemaal niets, ze gaven allebei wel aan dat ze de tijd erg vaag vonden, helaas hadden we geen geld voor wiet dus konden het niet interresanter maken dan het al was voor hun (en ook ik wou ook wel dieper trippen en lustte wel een jointje), maja boeie ik vond het voorlopig allemaal wel mooi genoeg zoals het nu was.
ik voelde mij alsof ik in erg verband was met mijn omgeving en zag in de muren en objecten raare vormen ontstaan en het leek of alles ademde en voor mij aan het dansen was, ik betrapte mezelf er ook op te gaan klappen na een tijdje maar dat maakt verder niet uit :P ), de rest ging naarhuis om te gaan slapen (Ze vonde deze dag jammer en besloten er een eind aan te maken).
ik was dus alleen en kon is even lekker gaan trippen, ik was wel steeds de afstandsbediening kwijt en zat deze te zoeken en overal waar ik keek zag ik prachtige patronen, in onze kamer staat een beeld van een eenoftander beroemd persoon en die leek wel te praten ofzo, ik zei kerel ik versta geen shit van wat je zegt sorry man, erg vaag allemaal.

constant had ik het gevoel dat alles maar niet klopte en het zo niet kon zijn, maar waarom nam ik de dingen wel zo waar dan?, ik denk door de drugs maar dat een stelletje schimmels zo een gigantische impact konden hebben kon ik gewoon niet bevatte,
even een peukie doen, huppa op blote voeten door de straten lopen met een peukie heerlijk :hearteyes: :hearteyes: elke stap die ik deed leek het wel of de grond meevormden na mijn voet en of het net als bij het strand nog even een voetafdruk achter liep, schitterend.

het is nu ongeveer 4 uur en de trip begint af te nemen, nu begin ik heerlijk te mediteren en kom tot grote ideen, met name leer ik veel over mijzelf, dat ik ver van mijn ouders afsta en behoorlijk wat drugs gebruik de laatste tijd, ook voel ik mij super en als herboren elk hapje eten
leek het wel alsof ik de smaak niet meer herkende zoals voor de trip.

al met al een geslaagde trip, mijn maten en ik hebben besloten zoiets weer te gaan doen maar dan met een grotere pauze ertussen, het lijkt wel of het menselijk lichaam een soort immuniteit ontwikkeld en deze pas na 3 of meer dagen weg is weet iemand hier meer over?????

bedankt voor het lezen, ik hoop dat u genoten heeft.
Peace, Love, Freedom and stay high :stoned:
ghost
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: ghost, paddo trip live

Misschien kun je een beetje beschrijven hoe je je voelt, hier hebben we niets aan, zo'n report. Wat heb je op en welke hoeveelheid, in welke setting etc.

Kan me toch niet geheel aan de indruk onttrekken dat je op deze manier ernstig aan dacht aan het vragen bent...

X
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: ghost, paddo trip live

Many have tried, many have failed.. live reports werken niet :þ
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: ghost, paddo trip live

Drientje zei:
Misschien kun je een beetje beschrijven hoe je je voelt, hier hebben we niets aan, zo'n report. Wat heb je op en welke hoeveelheid, in welke setting etc.

Kan me toch niet geheel aan de indruk onttrekken dat je op deze manier ernstig aan dacht aan het vragen bent...

X
Klik om te vergroten...

nee spijt me :P

ik typte dit midde in mijn trip:P
uhm vanavond maak ik een report:P nogmaals sorry, eerst even ter aarde komen:P
E
EwieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: ghost, paddo trip live

ExceptionalInsight zei:
Many have tried, many have failed.. live reports werken niet :þ
Klik om te vergroten...

Inderdaad :grin: eigenlijk moest er een aparaat zijn dat je gedachtes 'opneemt' op die momenten, maar helaas.. En in hardop praten heb ik geen zin in dan.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: ghost, paddo trip live

Ewie zei:
ExceptionalInsight zei:
Many have tried, many have failed.. live reports werken niet :þ
Klik om te vergroten...

Inderdaad :grin: eigenlijk moest er een aparaat zijn dat je gedachtes 'opneemt' op die momenten, maar helaas.. En in hardop praten heb ik geen zin in dan.
Klik om te vergroten...

dat zou vet zijn!! dat je alles wat je ziet in je trip opneemt op dvd :grin:
dan heb je wel meesterlijke films!! :hearteyes: :hearteyes:
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#13
mensen nu dan het echte daadwerkelijk report.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#14
joow,, vet reportje man :wink:
mooi dat het een geslaagt reportje was.. ennuuuh..
owjah,, dat imuumsysteem waar je het over had dat klopt,, je lichaam maakt een anti stofje aan als je hebt getript en dan moetje ff wachten jah,, het liefst een paar maandjes ofzo,, moet je maar opzoeken als je er wat meer over wilt weten,, of boekjes er over lezen:wink: heb ik ook gedaan :wink: je leert er veel van :mrgreen: :stoned:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
Kijk, dat is beter! Het klinkt als een mooie ervaring, zoals een eerste keer hoort te zijn. Tolerantie qua paddo's daalt vrij snel weer, ik schat het op een weekje ongeveer.. maar ik wil je natuurlijk niet aanmoedigen om elke week te trippen (;
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Vet reportje, klinkt als een leuke kennismaking met paddo's :)
Vond je het niet minder dat je vrienden er tussen uit naaide terwijl jij hem nog zat te trippen?
Peace!
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#17
Bartyo zei:
Vet reportje, klinkt als een leuke kennismaking met paddo's :)
Vond je het niet minder dat je vrienden er tussen uit naaide terwijl jij hem nog zat te trippen?
Peace!
Klik om te vergroten...

nee vond ik neit erg, ze zaten alle 3 niet lekker in hun vel, en de ze hebben de laatste tijd veel kopzorgen.
voordat ze vertrokken vroegen ze ook of het goed was en ik geen belegeiding nodig had
ik zei nee, en toen ze weg waren begon mijn avontuur pas echt :) ik heb echt genoten.
ook belde ze nog ff om te vrage hoe het ging ! ik neem ze niets kwalijk.

bedankt voor het lezen, :)
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Klinkt als een prachtige ervaring!!! Ik herken dat wel, dat als mensen je alleen laten je er alleen maar dieper van kan gaan trippen. Alleen met je gedachten zonder de afleiding die andere energieën met zich meebrengen!

Fijn dat je een mooie trip hebt gehad! Blijf wel respect houden voor de paddo en denk nou niet dat je in een keer alles aan kan. Ik had mijn allereerste trips ook prachtige trips maar later was de set en setting niet goed en ging het een keer goed mis!

Veel tripplezier nog toegewenst!

X
S
ShroomfanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Leuke eerste ervaring voor je , lijkt me.
Goed dat je na een tijdje alleen was , zodat je vrienden de rest van je trip niet konden verpesten. :mrgreen: Door de tolerantie werkte het bij hen waarschijnlijk niet zo kort na die zondag , zoals je zei.
Ik heb mijn lesje ook geleerd en trip nu ook liever alleen. Samen trippen kan leuk zijn , maar kan ook veel verpesten.
Wanneer is je volgende trip? :wink:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik zat er dus ook over na te denken om lsd of paddos voor de eerste x alleen te doen,, omdat ik een redelijk stille tripper ben.. ik zit lekker in mn eige wereldje,, maar omdat ik nog nooit egt goed en mooi heb getript ben ik daar niet 100% zeker van,, maargoed,, een medetripper kan opzich denk ik ook geen kwaad,, tenzij diegene een badtrip krijgt.. dan zou ik denkik ook gelijk bad gaan,. . maargoed.. ik weet niet hoe ik zou zijn onder de paddo's of lsd.. ik ga het zeker nog genoeg doen in mn leven omdat ik er zo gefascineerd door ben!!.. maargoed.. ik ga maar weer eens kappen met dat slappe gelul..

ga je in het vervolg vaker trippen??
denk aan: paddos, lsd, ketamine, dxm, dmt, salvia.. enzzz.. !!
:wink: :wink:
:mrgreen:
:wave:
:hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."