Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTripReport Snelheid , Supergezellig kan ook All1

TripReport Snelheid , Supergezellig kan ook All1

15 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
haha ben halverwege afgehaakt maar het klonk als een leuke nacht :tearsofjoy:
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lol, geniaal.

Jij hebt vast geen lettertjes meer op je letterplankje. Helemaal weggevaagd!
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#3
PsychoGanz zei:
om een topavond te hebben heb je blijkbaar geen heel feest eromheen voor nodig
Klik om te vergroten...

Nee, maar wel drugs blijkbaar... :wink:
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik kan niet slapen.......... :angry: :sunglasses: :grin:
P
PsychoGanzLid
01-01-2024, 00:00
#5
heb ik ook wel eens last van :P
P
PsychoGanzLid
01-01-2024, 00:00
#6
hahah dankje :P en het leukste is nog dat ik nog wakker ben ,, verdomme:P planning in de war , ben nu leip me huis aan het schilderen :grin: en over dat lange verhaal, tjah je moet toch een soort van bezigheidstherapie hebbe:P :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Pfffffff.....

Man! Wat een verhaal. Maar klinkt alsof je een leuke nacht gehad hebt! Was wel geinig om te lezen.! :)
En je schrijft goed voor een "simpele monteur met VMBO" :wink:
P
PsychoGanzLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zondag, 21:45uur,

Aanvulling,

Ik heb een bescheiden aanvulling gemaakt omdat er nog een nacht achter aan gekomen is zonder tussenkomst van slaap.
ik heb inmiddels wel 1 uur slaap gehad en wel vanmiddag.

Ik heb ook ruw berekend hoeveel uur ik wakker was etc. , nog wel redelijk interresant en wel grappig om te weten.

opgestaan : Vrijdag ochtend +/-06:00uur
begonnen : Vrijdag avond +/-20:00uur
rust/slaap : Zondag middag +/-01:00uur
gestopt : Zondag middag +/-17:30uur
slapen : Zondag avond +/-23:00uur

aantal wakker uren : Vrijdag 06:00 - Zondag 23:00(01:00 aftrek) = 64:00 uren.(totaal)
aantal Pep uren : Vrijdag 20:00 - zondag 17:30(1:00 aftrek:) = 44:30 uren.(Pep gebruik)
aantal rust uren : Zondag 13:00 - Zondag 14:00 - = 00:01 uren.
overige uren(1) : Vrijdag 06:00 - vrijdag 20:00 - = 14:00 uren.
overige uren(2) : Zondag 17:30 - Zondag 23:00 - = 05:30 uren.
Overige uren(3) : Vrijdag 06:00 - Zondag 23:00 - = 19:30 uren.(totaal overig)

Het aantal geschatte uren onder invloed : Vrijdag 20:30 - Zaterdag 09:00 / Zaterdag 13:30 - Zondag 24:00 = 23:00 uren.

heb dit weekend +/- 2 gram gebruikt bij een redelijk tot gezonde staat van mijn lichaam.
lichaam : +/-70KG en 175CM.

Conditie lichaam naar gevoel :
Ik zit er nu bij als een zombie maar heb nog wel wat energie over.(25% resterend?)
mijn lichaam geeft al met enige tekenen aan dat het rust nodig heeft, en hier volgen enkele bijwerkingen etc.
- verkleurde handen
- vermoeide oogleden / wallen onder de ogen
- uitgedroogde huid
- uitgeputte spieren
- gekrompen piemel
- spierpijn in kaken
- zachte/andere stem
- waarnemen van lichtelijke hallucinaties door vermoeidheid
- dof/slecht gehoor
- geen/weinig emoties tonen

geestelijk zijn er dingen zoals geen zin in ook maar iets hebben en het extreem traag en zo weinig mogelijk verplaatsten van het lichaam.
kan er zo af en toe voor zorgen dat ik snel geirriteerd raak.

Einde van mijn vage weekend :wave: :wave:

nu het zwaarste nog..

Bij komen :tearsofjoy: :rock:
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik dacht even dat je een bekende was aan je verhaal te horen, maar dat haakte af toen je zei dat je monteur was (initialen klopten ook precies.... VAAG)
maar klinkt wel leuk, maar wel doelloos, als ik aan de pep ga, wil ik dat echt op speciale momenten doen
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik verbaas mezelf dat ik dit helemaal heb gelezen, maar ik heb wel een idee dat het een beetje inzicht geeft in hoe het voelt om speed te snuiven achter een computer, dus op dat punt is het nog wel een leuk reportje om te lezen.
P
PsychoGanzLid
01-01-2024, 00:00
#11
azgaza zei:
Ik verbaas mezelf dat ik dit helemaal heb gelezen,...
Klik om te vergroten...

hahah k verbaas mij er ook over dat er nog best veel lui zijn die het gelezen hebben :tearsofjoy:
maare whoohoo weer WEEKEND!!
:rock: :rock: :rock: :rockband: :rockband: :rockband:
P
PsychoGanzLid
01-01-2024, 00:00
#12
Goedemorgen Debielen, tuig, junkies en misschien hier en daar wat "normale mensen die zich gewoon ff interreseren in mijn grappig vage nachtje"(lijkt me sterk)

Hier is mijn 2e topic van vannacht, die 1e was kant en klare onzin en de 2e dacht ik ; laat ik er maar een rapportje achteraan gooien nu ik weer ietswat nuchter ben.
En nu het natuurlijk nog vers is voor ik de helft vergeet.
Ik kom er ook een beetje achter nu dat ik al best wel moet nadenken en de helft al vergeet dus zullen wat dingen missen.
Ik leg in dit rapport hopelijk zo duidelijk mogelijk en behoorlijk uitgebreid hoe mijn nacht was met een nacht aan de "snelle".
redelijk sterke en vers van de pers.
ik weet wel waar ik over praat want heb redelijk wat ervaring met deze chemische kut poeder. Mijn doel is voornamelijk gewoon tijdsverdrijf en de drang om te blijven typen. En misschien als je niet helemaal 100% bent of gewoon debiel ofzo dat ik je er ook nog mee kan vermaken. moet je wel van lezen houden want er staan nogal wat letters. Ik verklaar mijzelf achteraf voor gek maar mensen doen wel raardere dingen van drugs.
De ene word paranoïa, de ander springt van een dak af met de achterliggende gedachte dat ie kan vliegen of gewoon omdat ie levensmoe is en ik heb gewoon lol en doe vaag. Zo doet ieder zijn eigen ding als ie lijp is.Als je weinig ervaring hebt met Pep dan is het je wel duidelijk na dit verhaal wat het ongeveer met je doet al is de werking vaak op iedereen anders.
Ik hoop dat je geniet van de spelfouten en het verhaal...
nog 1 ding voor het lezen , doe mij een lol en voer geen spellingscontrole uit.

+/- 20:00uur,

In de planning voor vanavond ligt een lekker rustig avondje, Beginnen met een lekker jointje om het weekend in te komen.
Aaah Fuck It, we doen gewoon een klein beetje "Snelle Jelle", Maar we* houden het wel bescheiden vanavond want zaterdag avond komen er wat lui langs en word het oo al feest. :rock:
En ja hoor daar gaat de eerste lading...
TRING TRING
:confused:
Iemand aan de deur?? Wie kan dat wezen, Zo hard staat de muziek niet dus lijkt me sterk dat het buren zijn.
toch maar even kijken en tot mijn grote schrik staan de ouders van mijn vriendin(waar ik mee samen woon) voor de deur...
Das even schrikken, en nu dan?? Ze komen binnen en alles ligt open en bloot op tafel!
Najah hopen op het beste, snel voor ze uitlopen, mijn glaasje met rotzooi pakken, snel onder de bank schuiven en net doen alsof ik mijn koptelefoon pakte naast de bank. :flushed:
Oops dat scheelde maar een haartje, Waarscheinlijk geen neushaartje want die waren al weg gebrand. :)
En gelukkig gingen ze kort erna maar weer weg, en net op tijd ook want ik moest mijn gelul al inhouden omdat er werkingen optraden. :openmouth:

+/- 22:00uur,

Zo we zijn lekker aan de avond begonnen, Ik had rond half 9 een biertje erbij gepakt die nu nog 3/4 vol zit en we zijn inmiddels naar schatting 0,3 gram verder.
Begint best lekker zeg maar.
tussen 21:15 en 21:45 kwam mijn vriendin thuis uit haar werk en die zuchtte maar eens om wat zij aantrof.(mij :tearsofjoy: )
Als goede daad ben ik maar naar beneden gerent naar de schuur om haar fiets erin te stallen.
Ach ja energie genoeg, ik kan die 5 trappen heust wel zonder moeite naar boven rennen.
En zoals ik dat bij mezelf dacht lukte het ook zonder zucht, ik ging van die inspanning na de hele tijd bankhangen wel zowat out toen ik weer in de woonkamer was maaarrrr dat vergeten we gewoon even. :tearsofjoy:
Ik had eigenlijk net mijn vriendin misgelopen smiddags toen ik vrij was en zij even later aan het werk moest omdat iemand het nodig vond mij met de auto van de scooter te scheppen.(aanrijding voor de mensen die het nog niet helemaal snappen) En nu is ze helaas ook nog hardstikke moe waardoor ik haar maar even moet in stoppen. Ik had al redelijke praatkick opgelopen op msn dus nu maar even met haar op bed liggen, beetje praten lief doen en knuffelen en al die dingen die vrouwen en stiekem ik ook wel hardstikke leuk vinden. :hearteyes:
Nadat we bijgepraat hadden liet ik haar lekker van haar nachtrust genieten en die van mijzelf weer lekker om zeep helpen. :P
En zo zette ik mijn gelul maar weer voort met vrijwel iedereen op msn, al hebben ze geen idee hoe ik allemaal op die onzin kom, maar ze snapten mij denk ik en daar gaat het tenslotte om.
En door de praatkick die ik dus had(goh echt?) kwam M opeens methet woord PepTalk, En zodoende is er weer een woord verschenen wat prima in de dikke vandalen past. :)
Naarmate de tijd langzaam(opmerkelijk is dat het niet eens snel maar langzaam) verstreek kwam ik steeds in dieper gaande gesprekken en begon steeds meer Lariekoek uit te kramen.
Maar ja wat maakt het uit als ik maar lol heb en het gezellig heb, ook al ben ik alleen met de visje en de vrouw die op bed ligt omdat ze moe is. :)
Zo gingen we maar weer een mooi tijdje door, leuk toch op deze manier tijd verklooien.

(we gaan ff een stukje door, want ik wil direct door naar; )

+/- 01:30

Ik vind dat het ook even tijd is voor een tussentijds raportje over mijn staat;

- Lichamelijk vermoeid : Nog totaal niet.
- Geestelijk vermoeid : Bij lange na niet
- Verlangen naar rust : Rust? energie zat dacht ik zo. :grin:
- Honger : Nee, ik teer op de snelheid
- Dorst : Natuurlijk niet, maar moet gewoon drinken.
- Verveelt : Heb nog zeer interresante gesprekken dus; NEE
- Gehalte pep +/- : ongeveer 0,75 gram?genoeg voor vaag gedoe dat is 1 ding wat zeker is.





Kijk nu begint het op te schieten, paar uurtjes verstreken en de schatting ligt op zoon 3/4 gr.
Ik voel mij op dit moment behoorlijk goed en negatief denken zit er echt niet meer bij, behoorlijk happy zeg maar.
Na keer of 300 naar de WC geweest te zijn kwam ik tot de conclusie dat mijn piemeltje al diep weg gekropen was en er meer vocht uitging dan erin ging.
Alle reden om maar eens een verhaaltje te typen over drugs piemeltjes. :tearsofjoy:
God hoe kom je er toch weer op gestoord gansje.
(check hem op http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=4&t=19977)
Nou daar kan ik de "SlapLullen bokaal" wel mee winnen. :tearsofjoy: Al zeg ik het zelf. :)
Maar goed en wel, de rest wat nog op msn was en ik nog niet weg had gejaagd met mijn iriterende gepraat zag de lol er geloof ik wel van in denk ik.. :rolleyes:
IK WEL IN IEDERGEVAL! :smilingimp:

Zo we gaan weer ff skippen....

+/- 03:45,

Ja de tijd verstrijkt aal sneller en sneller, En dat komt waarscheinlijk door M die eerst een beetje down was door problemen met haar vriend etc.(niet belangrijk voor jullie)maar na een beetje opvrolijken weer hele leuke gesprekken mee heb..
Nogsteeds ook gewoon he, zij moet volgende dag 2uur werken en ik heb allerlij klusjes in huis in de planning.(schilderen enzo , een soort van gebeunhaas weer dus)
Maar die gedachte bederft de pret nogsteeds zonder break niet , en nogsteeds nogsteeds..
Praten blablablablabla keep on talking about nothing. :tearsofjoy:
En even later besluit M maar eens in haar nestje te kruipen en afscheid te nemen na de lange gesprekken, al kwam ze redelijk moeilijk weg omdat ik maar bleef blablablabla-en zonder stop.
Ja mensen ik heb er goed op los geramd op het toetsenbord zoals jullie nu waarscheinlijk wel begrijpen, Deze gek kon wel eens een centimeter van zijn vingers versleten hebben.
Maar geeft niet, ik had toch al van die korte patat vingers..
Maar goed mijn praatkick ging dus goed voort en voort, ik kon echt niet meer stoppen met dat getik tik tik, tot op een bepaald tijdstip dat je eigenlijk moet gaan twijfelen waar je nou eigenlijk mee bezig bent.
Maar boeien, De rem is goed stuk. :tearsofjoy:

+/- 05:00

Lekker vroeg jah..
Even denken, Oh hoef maar kort te denken(als je het al denken kan noemen, verstandig denken zeker niet in ieder geval) of ik kwam op het idee om de XBOX360 weer eens tot leven te wekken uit zijn korte slaapje. :smoke:
En welk spel gaan we eens spelen? hmz.. DUHU ; "Call of Duty -World At War" natuurlijk, das niet zo moeilijk kiezen ghehe. :grin:
Ja mensen ik hou wel van een brute afslachting zo nu en dan, even lekker je agressie uiten op wat "Nazi-Zombies"..
Ja dat lees je goed want ik ga het onderdeel "Nazi-Zombies spelen", gewoon lekker los gaan op een stelletje dooie ss-ers, kun je je nou iets leukers voorstellen? Ik niet! :smilingimp:
Een beetje gamer hierzo die snapt wel wat er leuk aan is.. Alleen maar lopende dooien en chaos in een kleine ruimt..
Nou even genoeg tik tik tik gedaan, neem ff pauze van de laptop en ga kijken hoe ik lijp bezig ben...

+/- 05:30,

Start The Sickness I Like So Much And Shoot Some Dead Guys There Heads Off :smilingimp: :tearsofjoy:

Zo een beetje gevloek en getier.. Dat hoort er uiteraard bij. :P
Yeah level 1, I made it... I don't Think So, Fucking Noob... we moeten dit in zoon debiele bui minstens kunnen volhouden tot, nou laten we eens voor level 20 gaan ofzo..
Fock dat we gaan gewoon zo hoog mogelijk komen natuurlijk.. Ik ga vanzelf dood en dan kap ik er mee, gewoon even 1 potje voor de fun en niet voor prestatie. :wink:
Mijn concentratie blijkt in dit eerste opzicht niks mis mee te wezen als ik dat zo bekijk, nu maar hopen dat ik de magicbox heb mee zitten en ik voor de rest ook een beetje mozzel heb. :rock:
De eerste Levels gaan wel lekker makkelijk, maar jah wat wil je ook.. het is het begin die we altijd lekker nuttig gebruiken om wat van die dooie moffen te treiteren. :smilingimp: :grin:
Ongeveer op de helft van wat ik denk ik ga volhouden(level 7) ben ik er inmiddels achter dat geluk eventjes niet bestaat in dit potje.. Krijg verdomme:angry:#$!K*T alleen maar weer tering wapens uit "de kist"...
Ik schat mijn kansen op 50% overleven tot Level 14 en verwacht dat ik al eerder sterf door 1 of andere stomme fout van mij. Het enigste wat positief is is dat ik redelijk op een veilige plek sta(boven) en dat ik ook redelijke wapens heb om nog een paar rondes door te komen.(Thompson submachinegun & Trenchgun.)
Damn zit op Level 8 en dat werd mijn dood al bijna, die stelletje Psycho's worden snel en mijn kogels gaan als warme broodjes over de toonbank, het lood vliegt al behoorlijk in het rond en de afslachingen worden massaler en ik word daardoor vrolijker.
Iemand die zoon extraatje toevoegd aan dit spel heeft al een vrij zieke geest is mijn mening , maar degene die het echt gruwelijk vet vinden en die het proberen om het nog zieker te maken dan het al is .. ja die mensen zijn ook wel vrij ziek.(Ja ik bedoel mezelf, als je dat al wel dacht heb je dat goed gedacht :grin: )
Maar sommige mensen worden nou eenmaal geboren met een liefde voor dood en verderf, en die mensen moeten ook vermaakt worden.
En jahooorrrr, komen die gekken opeens met groepen tegelijk binnen rennen.
Ik lig al op de grond een beetje dood te wezen voor ik het eigenlijk door heb en het op een lopen kan zetten. Die verdomde wapens ook altijd met hun herladen-als-het-even-niet-uitkomt-want-ik-heb-het-best-druk-met-het-afslachten.
Maar zoals ik zei; 1 potje de Psycho uithangen en ff weer wat agressie kwijtraken en dan weer uit dat ding.. hatsikideeee weg dermeeee. :)

Nou dan komen we bijna aan het einde, DENK IK.
want ik rook nog een peuk, ik maak nog een eind rapportje weer over de staat van mijn lichaam en ruim nog een beetje snel op hoewel ik eigenlijk nouwelijks zooi heb gemaakt omdat ik nouwelijks van mijn plek ben gekomen. Vrijwel alleen om wat te drinken of voor de WC.. oh jah en heb nog wel uit verveling de keuken tussendoor opgeruimd, uit liefde brood voor mijn vriendin gesmeerd omdat die morgen.. uh..lol.. straks alweer aan die arbeit moet. en eb nog even de wasdroger leeggehaalt omdat ze dat mij vroeg en ik het eigenlijk ook wel aanbood.
Deze nacht is iets anders als gepland, ik was eigenlijk van plan rond een uur of 3 op bed te liggen de reden komt zo wel. :tearsofjoy:

Eind raportje over de status van mijn inmiddels wel iets lichtelijk-vertyfte-lichaam. :smoke:

- Lichamelijk vermoeid : Waarscheinlijk wel wat, denk ik.. redelijk logisch ook wel...
- Geestelijk vermoeid : Nee daar is wel meer voor nodig..
- Verlangen naar rust : Niet echt maar moet waarscheinlijk nog een nacht. :)
- Honger : Nope, heb echt geen zin in voedsel.
- Dorst : Aan mijn lichaam te zien wel, maar nee heb niet echt dorst.
- Verveelt : Heb mezelf constant bezig gehouden, dus nee nog steeds niet.
- Gehalte pep +/- : +/- 1gr. want vanavond weer een nacht. :tearsofjoy:
- lijpheid nu : zakt redelijk weg, heb nog een sterk gevoel dat ik behoorlijk wakker uit mijn ogen kijk, heb nog voldoende energie wel om nog even te kunnen en ik begin aan het eind van de nacht nog lichtelijk te knarsen met mijn tanden.

-veranderingen van nuchter na lijp : Als ik gebruik word ik zoals je waarscheinlijk gemerkt hebt(zo niet dan ben je nog lijper of gewoon zo dom als het achtereind van een koe) krijg ik van pep een behoorlijke praatkick, ik ga altijd heel veel onzin lullen. Ik word er ook vaak heel sociaal van en voor mijn vriendin word ik altijd veel liever en geef der meer aandacht... zegt ze :wink:
Mijn concentratie veranderde weinig zoals ik wel met het spelen van dat spel merkte en ik heb mijzelf op het praten na wel goed onder controle kunnen houden.
Ik heb wel te weinig gedronken, dat is aan mijn handen te zien omdat die altijd heel blauw worden als ik te weinig vocht binnen krijg.
Over het roken; normaal rook ik een pakje Pall Mall 30-box op in een lijpe nacht , nu eigenlijk totaal niet.. heb gewoon normaal gerookt. (+/- 1sigaret per uur)
verder wat anders is; normaal blow ik naast het gebruik van "Snelle" maar heb ik dit x geen behoefte aan gehad omdat het de vorige x ook totaal geen effect op mij had. Maar okee dat is normaal bij het gebruik van pep, bij mij tenminste.
Dit is verder de 1e x dat ik leip achter de pc zit, Het typen ging wel gewoon goed hoewel ik optijd op de avond +/- 1 uur nouwelijk leestekens en hoofdletters gebruikte en in dit verslag wel moeite deed om het zo netjes mogelijk te typen.(voor zover dat gelukt is tenminste, ben er tevreden over denk ik.. maar de kritiek komt vanmiddag wel :wink: )
Ik vind dat ik deze TripReport behoorlijk uitgebreid heb gemaakt en hoop dat ik alle detaills duidelijk heb overgebracht en de lezers(idioten met teveel tijd) alles een beetje snapten.
Omdat ik eigenlijk nog heel even geen zin heb in mijn bed zet ik de tv nog heel even op Private Spice in de hoop dat mijn piemeltje weer zijn normale gedaante aan neemt. :tearsofjoy:

+/- 06:30,

Nou als ik alles zo bij elkaar bekijk en ik zie hoe lang dit kut verslag ongeveer is heb ik wel weer een mooi vaag nachtje gehad dacht ik zo..
Ik heb weinig last gehad van bijwerkingen zoals ; tandenknarsen, veel lawaai maken, misselijkheid, hoofdpijn of andere ongein..
De enige minpunten waren ; dat het eigenlijk niet de bedoeling was de hele nacht door te gaan, majah gebeurd is gebeurd dus doen we niks meer aan en de enigste bijwerking wat tot nu toe iedereen om mij heen gehad heeft bij deze "Snelheid" is een lichtgevoel in mijn hoofd, duizeligheid en dat leidde door een korte redelijke inspanning bijna tot flauwvallen.
En als je mijn eerste topic op dit forum hebt gelezen had ik ook de grappige bijwerking dat mijn rookworst veranderde in een cocktailworstje. :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
Ik weet niet wat jij gaat doen, maar eerlijk gezegt denk ik nu; wat kan mij dat aan mijn kont roesten wat je nu nog gaat doen maar ik rook nog ff een peuk en rond mijn TripReport zometeen wel af stelletje nieuwschierigen. :) Wat ik mij nog wel afvraag is of er ook nog echt mensen zijn die dit hele kut verhaal gaan lezen... zet maar bij de reacties neer of je dat serieus hebt gedaan. :P
Ik denk trouwens ook dat deze TripReport langer is dan het langste Boekverslag nog op de middelbare school.. valt niks niet egen van een simpele lijpe gek die vmbo heeft gedaan en nu maar een simpele monteur is he? :tearsofjoy: :rock:

*zoals je gemerkt heb gebruikte ik vaak het woord "we" terwijl ik ook verteld heb dat ik alleen was. Ik was ook daadwerkelijk alleen hier in de kamer maar ben constant op msn in gesprek geweest wat no ergens over begon maar eindigde in de grootste onzin tot het op gegeven moment nergens meer over ging en het daarna toch weer serieuzer werd en ik weer een beetje te vatten was, dat komt hoogstwaarscheinlijk omdat mijn vaagheid langzaam aan het verdwijnen was vanaf +/- 3uur?? Denk ik, maar kan in mijn rapport ook anders aangegeven staan. Ik vind het wel prima hoor kan niet alles onthouden. :) jezus ga jezelf maar weer vermaken ofzo , ik denk dat ik nu toch werkelijk eindelijk helemaal compleet gestoord en zat van al dat getik en geram ben. heb de hele gdovergeten nacht zitte typen..
Dit is voor de mensen die graag snel een conclusie trekken; ik heb geen probleem in een vorm van verslaving met computers. kwam puur door de drugs :tearsofjoy: :tearsofjoy:
ik hoop trouwens niet dat jullie net zo lang over het lezen doen als ik deed over het typen.. anders kan ik jullie ook wel wat "Snelheid" aanraden. :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Doe wat nuttigs ofzo en ga net zo een nuttige reactie typen als mijn verhaal nuttig voor jullie was. Of doe wat voor de maatschappij en promoot deze rotzooi :wink:


Ik bereid mij geestelijk voor om zometeen echt te stoppen hoor met tikken.....


Bijna :wave: :wave:
:wave:

:wave:
:wave: nu ben ik er echt zat van hoor
:wave: :wave: :wave:


En daar hebben we een

******EDIT******

Zondag, 21:45uur,

Aanvulling,

Ik heb een bescheiden aanvulling gemaakt omdat er nog een nacht achter aan gekomen is zonder tussenkomst van slaap.
ik heb inmiddels wel 1 uur slaap gehad en wel vanmiddag.

Ik heb ook ruw berekend hoeveel uur ik wakker was etc. , nog wel redelijk interresant en wel grappig om te weten.

opgestaan : Vrijdag ochtend +/-06:00uur
begonnen : Vrijdag avond +/-20:00uur
rust/slaap : Zondag middag +/-01:00uur
gestopt : Zondag middag +/-17:30uur
slapen : Zondag avond +/-23:00uur

aantal wakker uren : Vrijdag 06:00 - Zondag 23:00(01:00 aftrek) = 64:00 uren.(totaal)
aantal Pep uren : Vrijdag 20:00 - zondag 17:30(1:00 aftrek:) = 44:30 uren.(Pep gebruik)
aantal rust uren : Zondag 13:00 - Zondag 14:00 - = 00:01 uren.
overige uren(1) : Vrijdag 06:00 - vrijdag 20:00 - = 14:00 uren.
overige uren(2) : Zondag 17:30 - Zondag 23:00 - = 05:30 uren.
Overige uren(3) : Vrijdag 06:00 - Zondag 23:00 - = 19:30 uren.(totaal overig)

Het aantal geschatte uren onder invloed : Vrijdag 20:30 - Zaterdag 09:00 / Zaterdag 13:30 - Zondag 24:00 = 23:00 uren.

heb dit weekend +/- 2 gram gebruikt bij een redelijk tot gezonde staat van mijn lichaam.
lichaam : +/-70KG en 175CM.

Conditie lichaam naar gevoel :
Ik zit er nu bij als een zombie maar heb nog wel wat energie over.(25% resterend?)
mijn lichaam geeft al met enige tekenen aan dat het rust nodig heeft, en hier volgen enkele bijwerkingen etc.
- verkleurde handen
- vermoeide oogleden / wallen onder de ogen
- uitgedroogde huid
- uitgeputte spieren
- gekrompen piemel
- spierpijn in kaken
- zachte/andere stem
- waarnemen van lichtelijke hallucinaties door vermoeidheid
- dof/slecht gehoor
- geen/weinig emoties tonen

geestelijk zijn er dingen zoals geen zin in ook maar iets hebben en het extreem traag en zo weinig mogelijk verplaatsten van het lichaam.
kan er zo af en toe voor zorgen dat ik snel geirriteerd raak.

Einde van mijn vage weekend

nu het zwaarste nog..


Maandag 05:59,











Stilte,




06:00 WEKKER!!!

****ERROR****ERROR****ERROR****ERROR****ERROR****ERROR****

haha balen :tearsofjoy:
a
altamiroLid
01-01-2024, 00:00
#13
Jij hebt zekers genoten :grin:
a
altamiroLid
01-01-2024, 00:00
#14
Holy shit, ik weet dat dit topic dood is, maar dat maakt niet uit.

Ik neem mijn woorden uit mijn vorige bovenstaande post volledig terug, mijn oog schatte de hoeveelheden hoger in dan ze werkelijk waren. Maakt gelukkig niet uit, iedereen heeft wel es van die buien waarin ie stoer moet doen .. Ontken het nou maar niet, jij zit ook aangesloten op het internet :wink:

Ik ben net thuis, voel me nu effe mwoh .. Niet kut, weet toch dat het de pep is dus is niet zo erg .. Als je de bron van de pijn kent is de pijn veel draaglijker, niet? Het gaat nu een stuk sneller, dat wel. als ik in dit geval niet zou weten hoe dit zou komen .. Wow .. Imagine: Ik kom uit n upper class kakgezin en jij geeft me pep en zegt dat het dextro is (En ik zou goed naïef moeten zijn) Gelooooof me, ik had je hele gezicht al onder gescheten in alle 265 kleuren van mijn oude Gameboy Colorscherm van angst man, mn hoofd gaaaat joh, echt .. gruwelijk afschuwelijk grotegriebels vetjes hard .. Puur genieten/ Maar als ik niet zou weten wat het is .. Frickin' scary mon'!

Ik ben vrijdagavond rond een uur of 6-7 op het werk begonnen met een kleine bommetje en mini lijntje (0.15g per lijn/bommetje aprox).Was rond een uur of 11 thuis. Niet geslapen, lekker gegamed etc. Zaterdag om 12 uur 'smiddags een aardig lijntje en een bommetje gelegd vlak voor dat ik naar mn werk vertrok. (samen 0.3g aprox). Toen zaterdagavond op het werk 2 lijntjes gelegd en 2 bommetjes genomen ( die vier samen +/- 0.4g aprox). Na het werk even gedouched en alleen een mooi bommetje gelegd (0.2g aprox). M'n eerste sealtje leeg, en dat klopte wel zo'n beetje aangezien ik twee hele mooie grammen had gekregen (+/- 1.2g per sealtje).

So far so good, ik was echt aan het genieten van de mooie kant van goeie amfetamine. Alles op het werk liep gesmeerd en soepeltjes, ik voelde me warm van binnen en liep met een heerlijke grijns op m'n smoel rond. Gezien de kleine lijntjes en het hoge aantal bommetjes had ik niet echt piekmomenten, maar een constant roesje, lekker te doseren en puur genieten. Thuis heel gezellig met m´n ouders gekletst over vrij veel en vrij weinig, was leuk. (Weten jullie goedkope huurwoningen?:wink: Ook nog effe lekker alleen op mn kamer naar muziek geluisterd .. Dance is zo gruwelijk met een lekkere subwoofer en een pep-roesje. Ook een album van de Audio bulleys dat ik onlangs ontdekt heb genaamd Ego Wars beviel me goed. Oh oh! En niet te vergeten Dance Department van Radio538, heb de podcasts n all, relaxte shit jonge :grin:

Haha, ik voel me gewoon echt effe beter van het terugdenken aan het goed voelen om het op te schrijven. Mischien moet ik maar gewoon effe beslissen om mezelf nog gruwelijker te voelen? :grin: (Gruwelijker in de positieve zin van het woord .. Beter, etc .. Sommige mensen begrijpen dat niet altijd schijnt :\\)

Rond een uur of elf naar een coffeeshop gegaan met een paar vrienden. Daar een lekkere haze joint gedraaid, bakkie thee drbij en effe genoten. Begon eigenlijk wel een beetje slaperig te worden... Hier klopte iets niet...

Toen even voor twaalven 'snachts een haastige bom gelegd .. Zo stom bezig. M'n hazejointje hakte dr iets harder in dan ik had verwacht, en toen ik op de klok keek klopte dat voor mijn gevoel ook wel zo'n beetje, de speed was uitgewerkt .. 'dacht' ik. ("TUURLIJK JONGE! Had je dat niet gemerkt dan?! Ben je stom? Geloof je het zelf?") Ik mijzelf deze illusie aanpratende besloot ik nog even snel een bommetje op het toilet te bouwen. Hierna zou ik met diezelfde vrienden ergens een gezellige tent met een beetje goeie muziek opzoeken, het liefst ook zonder kapotgezopen ruziemakende pokkemocholen (Kan je lang zoeken trouwens...)

Op een toilet, met haast. Need I say more..? M'n eerste sealtje was al een tijdje 'in gebruik' door mij, dus de pep was een beetje gehusseld/crushed en grotendeels tot normale proporties gereduceerd, wat doseren enorm vergemakkelijkte. Het 2e sealtje wat ik hier openmaakte voor dit 'snelle' (flauw..) bommetje had helemaal netjes strak dichtgevouwen in zo'n klein wietzakje gezeten. De speed was nog één geheel met wat brokstukken erbij. Ik heb soms heldere momenten, maar dit was er klaarblijkelijk geen. Ik heb vol goede moed effe zo'n vette brok pep gepakt en in een vloeitje gesodelazerd. Ik schat dat dit ergens tussen de 0.45 en de 0.6 gram lag. Ik weet nu nog niet wat me bezielde, maar het vloetje heb ik zowat dichtgepropt, ik ben blij dat ie in one piece in me buikje terecht is gekomen.

Maar goed, zoals ik al zei, ik neem m'n woorden terug. Dit is ziek. Eerst dacht ik even dat ik gewoon enorm .. flauw zou worden .. Lamlendig, slaperig, net geen evenwicht, etc. Dus ik ging even naar buiten frisse neus halen. En toen begon mijn maag mij duidelijk te maken dat ie niet gediend was van een witte januari. Ik had kokneigingen, maar die onderdrukte ik een beetje. Bij nader inzien niet zo handig, maar op dat moment legde ik de link tussen een brok amfetamine in mijn maag en kokneigingen niet (iedereen heeft zo z'n simpele momenten). Ik denk dat ik er beter mee was geweest als ik gekotst had .. Al was er weinig te kotsen, heb sinds ergens eergisternacht niet meer gegeten ofzo.

Ik ging / ga gewoon zoooo, echt absurd. Ik heb net ontdekt dat ik complete pure fooking controle heb over al mn emoties, ik zit op het moment helemaal warm en vrolijk te typen.. Ik bedoel maar :grin:

Het is alleen verdomd frustrerend dat mijn hoofd veel en vele malen sneller denkt dan dat ik type. Ik type niet langzaam ofzo, ik vind het ook echt niet vervelend (al had je dat misschien al door). Het is alleen zo moeilijk om constant zinnen in zinnen te bouwen met haakjes en punctuatie enzovoort. Mijn hoofd heeft te veel ideeën en te weinig geheugen, ik kan niets opslaan, ik moet en zal het nu op papier zetten. Maar gelukkig is deze tick eigenlijk alleen maar leuk (Für mich). Ik heb hiervoor een keer een boekje van 26 bladzijde geschreven. Volgens mij heeft nog niemand die gelezen (houden zo) maar zelfs als iedereen op de wereld em gelezen had en kut zou vinden .. Doet me niets :grin: Ik vind het na 2 jaar en tig keer lezen op de een of andere manier nog steeds leuk om het nog eens te bekijken enzo .. Vreemde tick.

Sorry voor deze dwaling, mijn .. trip ofzoiets continues, kwam net slechtvoelend, loom (echt vreemd met speed, echt) de coffeeshop uit en heb de beslissing genomen niet te kotsen.

Daarna een hele tijd op m'n hurken in de vrieskou gezeten, maar de kou deed me eigenlijk zo goed als niets. Was veel te druk bezig met op dingen concentreren, alles zien en uiteindelijk maar plaatjes kijken en mobiel opwaarderen uitpluizen op mijn mobiel

Waarom...?

Als m'n ogen dichtzaten had ik geen grenzen meer, geen snelheidsrestricties. Bij LSD vind ik het geweldig als ik mezelf er heerlijk met een lichte dwang warm in voel vallen, dan wil je dat je grenzen 'wooooosh', finito zijn. Maar met speed zit dat voor mij toch net iets anders. Als ik mijn ogen dichtdoe dan race ik als de wiedeweerga van gedachte/onderwerp naar andere dingen. Allerlij wazige shit komt met een snelheid van 180 beelden per seconden door m'n harses sjeezen. Hey .. Geloof me, als jij daar ook last van hebt dan begrijp je dat ik mn ogen openhield en uiteindelijk zelfs mijn mobieltje als extra afleiding pakte.

Uiteindelijk mezelf bijeengeraapt en richting huis gelopen. Daar op mn kamer gecrashed en afleiding gaan zoeken. Zit deze gebeurtenis nu hier op te schrijven. Het is wel een bizarre ervaring om in 1x zoveel speed binnen te krijgen via je maag. Toen ik achter de pc ging zitten herrinerde ik me opeens mijn vorige post op dit forum, die ik hier had gezet kort nadat ik kennis had gemaakt met de bommetjes.

Ik blies vooraf toch echt iets te hoog van de toren, (Zie post van Altamiro hierboven) was er van verzekerd dat die bommetjes helemaal -het- zouden zijn en dat je er eigenlijk niet mee de mist in zou kunnen fietsen. And as usual with all kinds of things, I was wrong. Hierbij komt dat ik mijn inschattingsvermogen met zo'n 99% accurater heb gemaakt met een kleine prof zakweegscbaal die vanaf de 0.01 als betrouwbaar beschouwd mag worden. Tot mijn plezier gezien dat mijn schatting van mijn eigen gebruik zwaar overdreven was (Heerlijk soms, een onwetende en totaal .. op niets gestoelde visie, al moet ik nu alsnog even een pep-pauze hebben)

Dit weekend van Vrijdag avond op het werk (M'n eerste dosis genot was rond een uurtje of 6 denk ik) tot Zaterdag- op Zondagnacht even voor twaalven, waar ik in 1 keer minstens 0.45 gram naar binnen heb gekinkeld. In totaal 1.7 gram. Ik weeg 56 kilo. Ben ergens tussen de 176 en de 179 ofzo. Tenger gebouwd, al wel eerdere ervaringen met amfetamine. Besides this shit een vrij gezonde levenstijl (Fiets, benenwagen, ik werk, eet gezond door ouders, beetje gemakzuchtig) Tis waarschijnlijk niets voor de meeste mensen onder ons, maar ik gooi het sowieso effe een tijdje niet meer in zulke hoeveelheden naar binnen. Althans, wel deze hoeveelheden, alleen die achterlijke dichtgeknutselde laatste bom gewoon in 3en gedeelt ofzo, met rustig 1.5 a 2 uur dr tussen.

Ik merk nu opeens dat het grootste gedeelte van de piek van mijn vette bom voorbij lijkt te zijn. Ik kan het me haast niet voorstellen aangezien het nu 2:15 AM is, 2 uur later. Ik voel me in ieder geval vrij plotseling een stuk beter ... in een minuut of 2 ofzo.

Maar goed, ik denk dat ik dit beter op de "deel ervaringen" dinges sectie kan zetten ofzo, zalk nog wel even bekijken. Wilde het hier nog even neerzetten omdat ik hiervoor zo'n achterlijke ongestoelde grootpraat reply had neergezet. Dr is wel een kans dat ik dit nog es doe, het heftige heeft voor mij toch zeker wel aantrekkingskracht. Eerst even een speedloze periode van een maand of twee inlassen, de afgelopen weken is het alleen maar van kwaad naar erger gegaan. Op je werk gebruiken terwijl je jezelf voorhoud dat het recreationeel is. Daar moet het maar even mee afgelopen zijn.

P.S. Ik moet eerlijk zeggen dat ik je dit NIET aan kan raden. Ik denk dat een groot gedeelte van de mensen die ik mij kan voorstellen dit een onprettige ervaring vinden.

One more thing. Pep is echt gruwelijk smerig gif, bietje voorzichtig :>

P.P.S. Sorry, moest nog ff kwijt dat t echt relaxed was om te schrijven gewoon, zekersteweten. Hoop ook zeker dat ik er mensen mee geinformeerd, geinterresseerd of gewoon lekker vermaakt heb.

EDIT: Heb weten te ontdekken hoeveel pep er nou echt bij benadering in die smerig lekkere laatste bom ging .. brrrrr. Heb net even gewogen, van het tweede sealtje is er op het moment nog maar 0.62 gram over. Aangezien de grammen die ik krijg echt altijd 1.2+ zijn heeft er in dat duivelse doem bommetje 0.58 gram .. Ik ben maar een klein ventje, geen wonder dat ik me zo voel.

EDIT: Ben in totaal anderhalf uur bezig geweest met schrijven, toen 2 uur met editen. Het is nu half 4 op de bewust zondag ochtend. Ben een beetje trillerig, voel me verder wel fijn, beetje zoals wanneer je verliefd bent ofzo .. gek warm, glimlach wil niet van je kop, het diep uitademen gaat een beetje hortend, je denkt constant aan 1 persoon. :hearteyes: Hahahahaha geweldig man, ik merk gewoon dat ik mezelf inleef in wat ik type, heerlijk :)

-Zeik me alsjeblieft alleen constructief af .. ofzo. Ik heb serieus keihard mn best gedaan om het zo toeganklijk mogelijk neer te zetten, en heel lang bezig geweest met punctuatie en haakjes verwijderen / zinsbouw veranderen. Ik ga nu best snel .. maar daardoor heb ik meerdere onderwerpen in mijn hoofd en mengen die zich met de zinnen die ik opschrijf. Als ik dit niet 'vertaald' zou hebben had je dr geen zak van gesnapt.

-Geen opgestoken vingertjes. Ik ben me er terdege van bewust hoe deze stof werkt, wat hij je aandoet (zowel lichamelijk als geestelijk) en wat voor mij de + en de - punten zijn. Nu een tijdje een pauze en hij kan weer hoor! :)

Rustig aan mensen!
P
PsychoGanzLid
01-01-2024, 00:00
#15
HaHa nee man dit was ook best speciaal :tearsofjoy: :rock: en het gaat er niet om waar of met wie je bent maar om hoe je je vermaakt. om een topavond te hebben heb je blijkbaar geen heel feest eromheen voor nodig :smoke:



:rockband: :rockband: :rockband:
t
trippykeesLid
01-01-2024, 00:00
#16
spietkor

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."