Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspaddo's gebruikt 2007

paddo's gebruikt 2007

15 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
MokerLid
01-01-2024, 00:00
#1
:tearsofjoy: met 2,5 portie paddo`s achter het stuur wat een loser!
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#2
En toen ze na drie kwartier kwamen waren die 2.5 bakjes paddo's alweer uitgewerkt?
d
david1002Lid
01-01-2024, 00:00
#3
hey mensen

wil graag mijn ervaring delen met paddo's :)
ik Woonde in 2007 nog in een appartement in eindhove. 2 matties van mij kwamen chille bij mij thuis. We hadden vantevoren al besproken dat we ze zouden eten maar een jonge begon alweer te twijfelen. Uiteindelijk hadde we 5 plastic bakjes mexicaanse paddo's gekocht . Deze waren de sterkste garandeerden ze ons. Ze waren trouwens wel 12 euro per bakje. Eenmaal bij mij thuis aangekomen begin ik ze alvast te eten en 1 vriend wou niet dus at ik ongeveer 2 en halve bakje leeg, ong 30 stuks denk. wij dus hele tijd wachten op die halucinereende effect maar er gebeurde ng steeds niks na een uur. Dus wij dan maar met de AUTO! naar de coffeshop om assie te halen. Op een gegeven moment rede we ongeveer 70 (ik achter stuur) zie ik op een gegeven moment CLOWNS over de weg rennen vlak voor mijn auto. Hierna wenkte ik uit en botste tegen een lantaarnpaal. Vlak hierna springt mijn vriend die ook het effect voelde uit de auto en rent keihard weg.. schade aan auto was 3000 euro.. Ben gelukkig all risk verzekerd en politie is er niet achtergekomen dat ik onder invloed was want ze arriveerden pas 3 kwartier na het ongeval.. :P

ciao
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Niet erg trip report waardig, vind je wel?
R
RupsolLid
01-01-2024, 00:00
#5
zo zo 2 en een half is een hele boel of niet.. -.-

:wave:
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hard voor je, moest je maar niet wachten op de hallicunaties maar gewoon thuis moeten blijven trippen.

Eigen schuld dikke bult :wave:
B
BifiWorstLid
01-01-2024, 00:00
#7
HA HA :P :P , wel kut voor je auto... :)
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Uit het niets opeens clowns over de weg zien rennen klinkt inderdaad ongeloofwaardig ja. Je zal het eerst echt wel op voelen komen. Ik stem op bullshit :grin:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#9
BifiWorst zei:
HA HA :P :P , wel kut voor je auto... :)
Klik om te vergroten...
2enhalf bakje paddo's en nog kunnen rijden of uberhaupt IETS kunnen ondernemen? Ga weg joh, tiss leuk dat je het zelf geloofd maar ik geloof er geen fuck van als je het niet erg vind :P
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
David, je bent een ontzettende mongool en ik vind het jammer dat je niets ernstigs is overkomen om eerlijk te zijn, want volgens mij heb je er nog niet veel van geleerd.
Je had je vrienden ook dood kunnen rijden, zou fijn zijn geweest voor de nabestaanden niet?

Mensen als jij zouden niets eens drugs mogen gebruiken naar mijn mening.
En clowns zien rennen over de weg met paddo's ?
Dat heb ik alleen nog maar gehoord in neppe horror verhalen over paddo's.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#11
1. Matties ??? :rolleyes: gebruik eens normale woorden
2. Mexicaanse: de sterkste, not in this life
3. Clowns zien lopen, sure buddy.

'nuff said... :wave:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik stem voor Bullshit report van de maand April.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#13
Drientje zei:
Ik stem voor Bullshit report van de maand April.
Klik om te vergroten...

+1
l
lespaulLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik reageer zo goed als nooit op trip reports... maar bij deze vond ik het toch even nodig om te zeggen dat ik nog nooit zon bulshit report heb gelezen.

2.5 bakje paddo's poe poe... ik zou volgens mij niet eens meer in staat zijn om te praten, laat staan om auto rijden.

dus van mij de vraag: uit welke duim je dit gezogen hebt???
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#15
Uit beiden... zoveel BS kan er niet uit 1 duim komen.
T
TalecLid
01-01-2024, 00:00
#16
KoxBox zei:
Uit beiden... zoveel BS kan er niet uit 1 duim komen.
Klik om te vergroten...
:grin: +2

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."