Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2c-E; De les van het zinloze Aether en het Nebelungenwoud

2c-E; De les van het zinloze Aether en het Nebelungenwoud

25 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#1
Misschien een domme vraag, maar hoe heb jij precies afgemeten dat het 23 mg was? Heb je daar een speciale weegschaal voor? want ik heb nu truffels maar ik heb geen weegschaal waarmee ik 12 gram kan meten (want ik wil 12 gram eten)
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik hoop inderdaad dat ik het weer een keertje vind, maar het lijkt in mijn geval van de aardbodem verdwenen..

En qua dat trippen met vader + kenissen, ik was in die periode sowieso heel.. raar, van mezelf al, en ze hadden een paar wijntjes op, dus dat viel best mee.
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik denk niet dat die jongen van plan was om 100 mg 2ce te nemen in 1 keer :tongueout:. Hij kan het wel verdelen in dosissen van 20 mg he. Een vriend van me vind 15 mg voor hem een goede dosis en 20 mg is voor hem al te veel..
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vaste klant zei:
Misschien een domme vraag, maar hoe heb jij precies afgemeten dat het 23 mg was? Heb je daar een speciale weegschaal voor? want ik heb nu truffels maar ik heb geen weegschaal waarmee ik 12 gram kan meten (want ik wil 12 gram eten)
Klik om te vergroten...

Je kan een tot een milligram nauwkeurige weegschaal gebruiken, die kun online bestellen.
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja ik wil nou ook weer niet 40 euro ofzo neerleggen om zo nu en dan zo te meten. :(
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sja, je moet er iets voor over hebben he. Voor truffels kan je toch een keukenweegschaal gebruiken die op de gram afweegt. Voor 2c-e ga je toch al wat geld moeten neerleggen voor een weegschaal die tot op de mg afweegt.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Of je gebruikt de zoekfunctie i.p.v de thread te derailen met weegschaalvragen die zo'n 1000 keer zijn beantwoordt.
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hoe is de 2c-e je mentaal eigenlijk gevallen. Bij 2c-b en 2c-c vond ik mezelf nog vrij helder en kon ik me nog wel normaal gedragen.Ik dacht dat dit zo bij alle 2c's was, maar wat je hier beschrijft klinkt wel als heftige shit eigenlijk..
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Soma zei:
Hoe is de 2c-e je mentaal eigenlijk gevallen. Bij 2c-b en 2c-c vond ik mezelf nog vrij helder en kon ik me nog wel normaal gedragen.Ik dacht dat dit zo bij alle 2c's was, maar wat je hier beschrijft klinkt wel als heftige shit eigenlijk..
Klik om te vergroten...

Ja deze keer redelijk sterk dus (vooral het "gesprek" met de "geest van de psychedelica"), andere keren was 2c-e mentaal niks aan, alleen visueel sterk. Opzich is volgens erowid dit ook best een hoge dosis.

Opzich was ik me er in de laatste instantie wel bewust van dat de "geest" eigenlijk gewoon een aspect van m'n persoonlijkheid/onderbewustzijn/gedachtestroom was, maar dat is bij mij met de entiteiten van DMT/Salvia evengoed, dus ik weet niet of dat argument veel zegt.
T
TechnofanaatLid
01-01-2024, 00:00
#10
leuk rapport man! Ik herken zelf veel dingen die ik met 2ce ook ervaren heb. Dat je de tijd zo enorm anders ervaart en dat je hele magische ervaringen beleefd. Jij had bv dat je bij het meer stond en dat je het verleden meemaakte, zoiets zach ik in mijn omgeving, ik zacht overal oude tekens en symbolen, heel bijzonder om mee te maken.

Ik ben normaliteit totaal niet met de geschiedenis bezig. Ik vraag me dan ook altijd af waar zulk soort dingen inneens vandaan komen. Ik denk zelf dat het komt door je genen die alle informatie meedragen van het verleden, veel logischer kan ik het niet maken, ik heb echt dingen gezien die ik nog nooit eerder in heel mijn leven gezien heb.

Knap dat je jezelf er zo goed doorheen gesleept hebt, 23mg 2ce is niet niks. Ben wel een beetje jaloers op je trip, het klinkt als een wijze les voor jou. Tof!
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Technofanaat zei:
leuk rapport man! Ik herken zelf veel dingen die ik met 2ce ook ervaren heb. Dat je de tijd zo enorm anders ervaart en dat je hele magische ervaringen beleefd. Jij had bv dat je bij het meer stond en dat je het verleden meemaakte, zoiets zach ik in mijn omgeving, ik zacht overal oude tekens en symbolen, heel bijzonder om mee te maken.

Ik ben normaliteit totaal niet met de geschiedenis bezig. Ik vraag me dan ook altijd af waar zulk soort dingen inneens vandaan komen. Ik denk zelf dat het komt door je genen die alle informatie meedragen van het verleden, veel logischer kan ik het niet maken, ik heb echt dingen gezien die ik nog nooit eerder in heel mijn leven gezien heb.

Knap dat je jezelf er zo goed doorheen gesleept hebt, 23mg 2ce is niet niks. Ben wel een beetje jaloers op je trip, het klinkt als een wijze les voor jou. Tof!
Klik om te vergroten...

Was het ook, het heeft me tot nu toe weerhouden om "random zonder reden" maar tripmiddelen te nemen. Om een of andere reden werken psychedelische drugs op mij redelijk "verslavend". Ik zou zo elke dag LSD kunnen nemen als het geen tollerantie opbouwde; Ik voel me vaak nog weken na een trip veel minder verward, angstig en paranoide. Ook ben ik na een extreem heftige LSDtrip van m'n negatief-depressieve kant gekomen.

Ik zou er bijv. een half jaar geleden totaal geen problemen mee hebben om "even voor de zekerheid" een halve bak paddo's naar binnen te werken voor ik naar school ging. Met andere middelen heb ik dat totaal niet; Bijv. speed, ik ben er 2 dagen ziek na geweest door de kater, en als iemand het me dan weer aanbiedt van "ja, voel je je weer beter, kan je door" of zoiets dergelijks denk ik alleen maar aan hoe ik me erna ga voelen, en word ik al misselijk bij de gedachte.

Ik wil erg graag nog een keer 2c-e (20-25 mg) nemen, waarschijnlijk niet in de nabije toekomst (tot 21 juni doe ik even geen drugs, 21 juni is Solstice, voor dan heb ik Mescaline in de planning staan.)
D
DarkBeatzLid
01-01-2024, 00:00
#12
Lekker lekker, ik kan normaal gezien binnenkort een 100mg 2C-E indoen en kijk er al naar uit het te proberen. Jouw tripreport laat me niet minder zin krijgen :grin:
(tot 21 juni doe ik even geen drugs, 21 juni is Solstice, voor dan heb ik Mescaline in de planning staan.)
Klik om te vergroten...

Examens? :grin:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#13
DarkBeatz zei:
Lekker lekker, ik kan normaal gezien binnenkort een 100mg 2C-E indoen en kijk er al naar uit het te proberen. Jouw tripreport laat me niet minder zin krijgen :grin:
(tot 21 juni doe ik even geen drugs, 21 juni is Solstice, voor dan heb ik Mescaline in de planning staan.)
Klik om te vergroten...

Examens? :grin:
Klik om te vergroten...

Nee hoor, examens kan ik evengoed doen met af en toe wat tripjes.. Gezondheidsredenen.

En 100 mg 2c-e, ik zou het je niet aanraden m.b.t de bodyload, het verneukt je lichaam gewoon in zulke dosissen heb ik het idee, wordt neurotoxisch.. Ik zou niet boven de 35-40 mg 2c-e gaan wat betreft fysieke veiligheid (nu heb ik het niet over de intensiteit van de trip).
T
TechnofanaatLid
01-01-2024, 00:00
#14
100mg is echt gekkenwerk idd, 24mg was voor mij al behoorlijk heftig, zo heftig dat ik soms niet meer kon praten. Doe het niet, mogelijk slecht voor je en je gaat een veels te heftige trip ervaren!
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Technofanaat zei:
100mg is echt gekkenwerk idd, 24mg was voor mij al behoorlijk heftig, zo heftig dat ik soms niet meer kon praten. Doe het niet, mogelijk slecht voor je en je gaat een veels te heftige trip ervaren!
Klik om te vergroten...

Als je extreem hoge dosissen tripmiddelen gaat doen, gebruik psilocybine of LSD, die zijn lichamelijk veilig, vreet een vel lsd op :). 5000 ug lsd is nog prima te doen fysiek.
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#16
Angramar Temenos zei:
Technofanaat zei:
100mg is echt gekkenwerk idd, 24mg was voor mij al behoorlijk heftig, zo heftig dat ik soms niet meer kon praten. Doe het niet, mogelijk slecht voor je en je gaat een veels te heftige trip ervaren!
Klik om te vergroten...

Als je extreem hoge dosissen tripmiddelen gaat doen, gebruik psilocybine of LSD, die zijn lichamelijk veilig, vreet een vel lsd op :). 5000 ug lsd is nog prima te doen fysiek.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: Fysiek wel ja.. Geestelijk is het wat zwaarder denk ik. :grin:

Tof tripreport gast en je hebt een hele rijke fantasie wereld volgens mij :P
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#17
Soma zei:
Ik denk niet dat die jongen van plan was om 100 mg 2ce te nemen in 1 keer :tongueout:. Hij kan het wel verdelen in dosissen van 20 mg he. Een vriend van me vind 15 mg voor hem een goede dosis en 20 mg is voor hem al te veel..
Klik om te vergroten...

Hmm, dat kan ik me wel voorstellen, van 20 ga je wel echt een stuk harder.. Hoe hoger de dosis hoe sterker, en dat is niet lineair, 25 is bijna 3 keer zo heftig als 20 hoor ik.. Merk het zelf ook, 20 vind ik ruim zo'n 3 keer heftiger dan 10..
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#18
Leuk reportje :)
C
CurunirLid
01-01-2024, 00:00
#19
Vet hoor. En de locaties zijn in ieder geval zeer herkenbaar :wink:

Man, in dat park en bij dat vijvertje heb ik supervaak gespeeld als kind als we uit wandelen gingen :stoned:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mooi report zeg, goed omschreven allemaal!

Het lijkt me heerlijk om te dwalen door een woud uit Scandinavische mythen of sagen... (Ik ben dan ook een paar honderd jaar te laat geboren, misschien dan 2c-e de manier is om terug te gaan :grin:)! Zo te lezen heb je wel behoorlijk heftig getript, en dat verbaast me op zich wel, want ik heb meerdere keren gelezen dat 2c-e niet erg heftig is, veel minder dan bijvoorbeeld 2c-i. Ach ja, het is allemaal een kwestie van dosering.. Prachtig dat je echt een gesprek met jezelf hebt gehad. Heb zelf alleen 2cb gebruikt, en heb daarbij geen hele erge mindfuck gehad, had niet echt het idee alsof ik in een andere wereld terecht kwam. Misschien is dit toch wel een ideetje, als ik er aan kan komen.. :)
Nog even een vraagje: wanneer vind je iets nutteloos trippen, en wanneer is trippen zinvol? Want jij vond dat je die avond zinloos tripte, maar je hebt toch iets belangrijks geleerd, dus is het toch niet nutteloos te noemen. Ik denk dat trippen altijd zinvol is, als je bedenkt dat je meer over jezelf te weten kan komen :) ben benieuwd hoe je op deze gedachten bent gekomen!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."