#1
Misschien een domme vraag, maar hoe heb jij precies afgemeten dat het 23 mg was? Heb je daar een speciale weegschaal voor? want ik heb nu truffels maar ik heb geen weegschaal waarmee ik 12 gram kan meten (want ik wil 12 gram eten)
Vaste klant zei:Misschien een domme vraag, maar hoe heb jij precies afgemeten dat het 23 mg was? Heb je daar een speciale weegschaal voor? want ik heb nu truffels maar ik heb geen weegschaal waarmee ik 12 gram kan meten (want ik wil 12 gram eten)
Soma zei:Hoe is de 2c-e je mentaal eigenlijk gevallen. Bij 2c-b en 2c-c vond ik mezelf nog vrij helder en kon ik me nog wel normaal gedragen.Ik dacht dat dit zo bij alle 2c's was, maar wat je hier beschrijft klinkt wel als heftige shit eigenlijk..
Technofanaat zei:leuk rapport man! Ik herken zelf veel dingen die ik met 2ce ook ervaren heb. Dat je de tijd zo enorm anders ervaart en dat je hele magische ervaringen beleefd. Jij had bv dat je bij het meer stond en dat je het verleden meemaakte, zoiets zach ik in mijn omgeving, ik zacht overal oude tekens en symbolen, heel bijzonder om mee te maken.
Ik ben normaliteit totaal niet met de geschiedenis bezig. Ik vraag me dan ook altijd af waar zulk soort dingen inneens vandaan komen. Ik denk zelf dat het komt door je genen die alle informatie meedragen van het verleden, veel logischer kan ik het niet maken, ik heb echt dingen gezien die ik nog nooit eerder in heel mijn leven gezien heb.
Knap dat je jezelf er zo goed doorheen gesleept hebt, 23mg 2ce is niet niks. Ben wel een beetje jaloers op je trip, het klinkt als een wijze les voor jou. Tof!
(tot 21 juni doe ik even geen drugs, 21 juni is Solstice, voor dan heb ik Mescaline in de planning staan.)
DarkBeatz zei:Lekker lekker, ik kan normaal gezien binnenkort een 100mg 2C-E indoen en kijk er al naar uit het te proberen. Jouw tripreport laat me niet minder zin krijgen
(tot 21 juni doe ik even geen drugs, 21 juni is Solstice, voor dan heb ik Mescaline in de planning staan.)
Examens?![]()
Technofanaat zei:100mg is echt gekkenwerk idd, 24mg was voor mij al behoorlijk heftig, zo heftig dat ik soms niet meer kon praten. Doe het niet, mogelijk slecht voor je en je gaat een veels te heftige trip ervaren!
Angramar Temenos zei:Technofanaat zei:100mg is echt gekkenwerk idd, 24mg was voor mij al behoorlijk heftig, zo heftig dat ik soms niet meer kon praten. Doe het niet, mogelijk slecht voor je en je gaat een veels te heftige trip ervaren!
Als je extreem hoge dosissen tripmiddelen gaat doen, gebruik psilocybine of LSD, die zijn lichamelijk veilig, vreet een vel lsd op. 5000 ug lsd is nog prima te doen fysiek.
Soma zei:Ik denk niet dat die jongen van plan was om 100 mg 2ce te nemen in 1 keer. Hij kan het wel verdelen in dosissen van 20 mg he. Een vriend van me vind 15 mg voor hem een goede dosis en 20 mg is voor hem al te veel..

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."