Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2c-E; De les van het zinloze Aether en het Nebelungenwoud

2c-E; De les van het zinloze Aether en het Nebelungenwoud

25 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vaste klant zei:
Misschien een domme vraag, maar hoe heb jij precies afgemeten dat het 23 mg was? Heb je daar een speciale weegschaal voor? want ik heb nu truffels maar ik heb geen weegschaal waarmee ik 12 gram kan meten (want ik wil 12 gram eten)
Klik om te vergroten...

Je kan een tot een milligram nauwkeurige weegschaal gebruiken, die kun online bestellen.
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja ik wil nou ook weer niet 40 euro ofzo neerleggen om zo nu en dan zo te meten. :(
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sja, je moet er iets voor over hebben he. Voor truffels kan je toch een keukenweegschaal gebruiken die op de gram afweegt. Voor 2c-e ga je toch al wat geld moeten neerleggen voor een weegschaal die tot op de mg afweegt.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Of je gebruikt de zoekfunctie i.p.v de thread te derailen met weegschaalvragen die zo'n 1000 keer zijn beantwoordt.
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoe is de 2c-e je mentaal eigenlijk gevallen. Bij 2c-b en 2c-c vond ik mezelf nog vrij helder en kon ik me nog wel normaal gedragen.Ik dacht dat dit zo bij alle 2c's was, maar wat je hier beschrijft klinkt wel als heftige shit eigenlijk..
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Soma zei:
Hoe is de 2c-e je mentaal eigenlijk gevallen. Bij 2c-b en 2c-c vond ik mezelf nog vrij helder en kon ik me nog wel normaal gedragen.Ik dacht dat dit zo bij alle 2c's was, maar wat je hier beschrijft klinkt wel als heftige shit eigenlijk..
Klik om te vergroten...

Ja deze keer redelijk sterk dus (vooral het "gesprek" met de "geest van de psychedelica"), andere keren was 2c-e mentaal niks aan, alleen visueel sterk. Opzich is volgens erowid dit ook best een hoge dosis.

Opzich was ik me er in de laatste instantie wel bewust van dat de "geest" eigenlijk gewoon een aspect van m'n persoonlijkheid/onderbewustzijn/gedachtestroom was, maar dat is bij mij met de entiteiten van DMT/Salvia evengoed, dus ik weet niet of dat argument veel zegt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."