Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHmm dat was niet zo’n slim idee dan..

Hmm dat was niet zo’n slim idee dan..

27 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Had je zo'n ervaring nodig om te beseffen dat je niet met paddo's op moet autorijden? :grin: En inderdaad, ik had ook lekker de auto thuis geparkeerd en dan naar het huis van die vriend gelopen..
A
Areyouexperienced?Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Uiteindelijk nog een leuke trip dan toch :) Zo zie je maar: place, time en setting zijn zeer belangrijk bij paddo's. Maar ook het beginnen en afsluiten in groep is belangrijk vind ik zelf. Napraten over je ervaringen etc... Heel gezellig moment meestal.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
leerzaam ja ...

bijna alle regels overtreden, beetje rondrijden en in de sloot belanden had het echt af gemaakt.

:tearsofjoy:
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#4
vet report, en wel herkenbaar die eenzaamheid gemixt met niet logisch kunnen nadenken tijdens paddo's
D
De HerriehippieLid
01-01-2024, 00:00
#5
maiskorrel zei:
Heb je ook niet geleerd niet meer van die "grappen" uit te halen waar de ander alleen maar para van wordt? :P
Klik om te vergroten...
erg goede inderdaad!
Mooi om te lezen dat je er op het einde tóch nog even van hebt kunnen genieten :)
C
Coldie1986Lid
01-01-2024, 00:00
#6
iraqio zei:
Soma zei:
Ze ging toch naar huis om te slapen?
Klik om te vergroten...
hoe die t brengt is dat hij haar het plan vertelde en haar een beetje wegjaagte :P

mja k kan t ook fout hebbe :stoned: 'k heb 't nu ook helemaal gelezen en snap nog 1 ding niet: waarom zette die vriend je 't huis uit? al trippend?
Klik om te vergroten...

Ik heb haar niet weggejaagd haha. Ze ging uit zichzelf naar huis om lekker te slapen, zonder last te hebben van mijn gesnurk :openmouth:

Hij zette mij het huis uit, omdat hij over een paar uur moest gaan skiën met zijn vriendin. Wilde nog even wat slaap mee pakken. Na m'n leuke grap moest ik ook zelf maar kijken hoe ik thuis kwam. Ze hebben me wel terug gepakt trouwens!
Na een dubbele portie truffels ging ik over m'n nek door de f*cking zure smaak. Raakte hierdoor in een negatieve spiraal en had er geen zin meer in. Komen twee maten naar me toe. "Dit is jouw probleem.. Dit moet je even helemaal alleen oplossen.." Whaha ik kon wel door de grond zakken, snapte er niets meer van. Even later ging het weer wat beter en zeiden ze: "ja dat krijg je van die leuke grapjes van je!"

achja daar heb je vrienden voor :grin:
S
SvstonedLid
01-01-2024, 00:00
#7
1 enkele reden om het niet te doen om een zeker moment is al genoeg voor mij :tongueout:
Amai, dat jullie het toch nog deden met bijna niks van tijd om ff te rusten moest je willen rusten, ik zou zot komen!

Ja niet zo'n slim idee maar dat had je nu dus al door :tongueout:
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ze ging toch naar huis om te slapen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."