Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCANDYFLIP!?

CANDYFLIP!?

11 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#1
Candyflip.. (LSD + MDMA)

Het was ZO geweldig..
Alle plaatjes kwamen tot leven, zelfs grote muurschilderingen van vlinders en gras en bloemen, kwamen tot leven, er kwam wind

langs,

En toen kwam echt 1 van de ziekste dingen,
we gingen dit filmpje kijken: http://www.youtube.com/watch?v=vogf41WVNfE&fmt=18

De plaatjes kwamen tot leven, ik kon NIET geloven dat het geen filmpje was.
Het zijn trouwens ECHT plaatjes die je op lsd moet zien, misschien hou je niet van de muziek, maar t werd allemaal zo episch. De

draak kwam tot leven, de ridder met t zwaard ook, het eerste plaatje zag ik gewoon boten voorbij gaan, wind zien gaan, en in t

midden een paar van die wijze ''superbeings'', die telepatisch tegen me praatte.

Ik heb regenboog geproefd, alles was ''regenboog''.. regenboog kleuren overheerste alles, een vriendin van me straalde licht uit,

ze zag er echt zo wijs uit enzo..

Na 5-6 uur lsd trippen nam ik me Penta (Mdma + speed pil, vrij sterke). Toen dacht ik van: nou zal de lsd wel weg gaan, maar

uiteindelijk kwam ik alsnog in een candyflip (of iets daarvan in de buurt!). Ik was niet helemaal meer overheerst door de visuals

en hallicunaties, maar t was er nog wel, terwijl ik klaarwakker was, ik was helemaal bewust van de dingen die ik zag, het was ZOOOO

mooi..

Het was echt de mooiste ervaring uit me leven, ik had de meest mooie en filosofische gesprekken, soms wist ik al wat mensen gingen

zeggen, soms hele rare deja vu's, ik voelde me ook een soort spiritueel.

Dan nog een vraagje,
een vriend liet me wat filmpjes zien van een aantal kerels die mdma op hadde, en liet me op hun letten als ze zeg maar wegtripte

even, dat ze HELE enge gezichten trokken, en toen probeerde ik t zelf, en toen bleef t soms een beetje hangen en deed ik het zonder

het bewust te zijn. Heel enge gezichten trok ik, alsof ik me hoofd uit elkaar wilde trekken volgens sommige. Ik voelde me steeds

beter nadat ik dat deed, toen stopte ik ermee, en bleef t weg.

Maar kortom: HET WAS SUUUUPERAMAZING!!!!
Ik ga het zeker vaker doen :wink:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wanneer nam je de MDMA en wanneer LSD? Eerst LSD, dan 5 uur later MDMA? Of daartussen ook nog MDMA?
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#3
Na die 5-6 uur trippen, terwijl ik gehoord heb dat je de mdma eerder moet nemen.. best raar, maar de LSD zegel was ook wel HEEL heftig moet ik zeggen..
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#4
probeer je verhaal wat beter te schrijven, maak er echt een verhaal van en niet wat losse citaten van wat je hebt gezien.
Bouw het op, begin bij je inname (of iets daarvoor) en eindig met het einde (of wat er daarna is gebeurt).
Zo krijg je hele leuke verhalen die mensen graag lezen
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja kan inderdaad wat beter

Niettemin klinkt als een geweldige ervaring

Jammer dat ik geen LSD durf te nemen
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#6
klinkt gezellig
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik vind het origineel beschreven, het hoeft niet altijd een verhaal te zijn voor mij.
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#8
Klinkt tof kerel, maar je had het me al min of meer zo op MSN verteld :P Gaan we ook nog zeker een keer samen doen :grin:
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb liever een verhaal wat je op jou manier hebt geschreven, dan iets wat je maar schrijft omdat mensen het leuk vinden om te lezen. Klinkt echt als een superervaring trouwens :)
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#10
Yeah well,

Het was geschreven ong direct na me trip,

Dus vond het zelf niet nodig het geordend te doen.
Had het direct van kladblok naar forum geplakt.
Vandaar de gekke regelvolgorde.

Bedankt voor je reactie :stoned:
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dat van dat je al wist wat de andere ging zeggen heb ik ook gehad ja.

Is wel vreselijk bizar. (Mindfuck?)

OT Lijkt mij een leuke candyflip :)
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jaa,

Het was een deja vu, maar dan kreeg ik hem voordat alles gebeurde, dus kon voorspellen wat er was. Soms denk ik wel is; Is it all hallicunations?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."