#1
ja gekke shit he ben wel benieuwd naar de wetenschappelijke verklaring achter het tafelgebeuren :P
vitafitfit zei:Nasica zei:Klinkt als 2c-b
verder leuk report.
Ik heb ff op google gekeken en inderdaad; hoe ik het ervaren heb is precies zoals de omschrijving van 2c-bMaar volgens de gene waar van ik het heb gekocht was het echt alleen mdma wat er in zit en was t bij t jellinek ofzo?? getest.
Nasica zei:Klinkt als 2c-b![]()
tonymacerony zei:Ik heb ook een beetje zitten lezen overal enzo en waarschijnlijk heb je pillen gehad met mccp erin
tonymacerony zei:Wat je schrijft over het ouder gezicht enzo van je vriend heb ik ook mee gemaakt precies lange kin enzo echt freaky. weet hoe rot je je hebt gevoelt :P bij mij zat het hoofd van een vriend op het lichaam van een andere vriend enzo. en doordat ik wel meteen ben gaan slapen heb ik heel erg zitte space in me droom. Ik heb ook een beetje zitten lezen overal enzo en waarschijnlijk heb je pillen gehad met mccp erin, teminste dat was mijn conclussie. en ik had ook het idee het nooit meer te doen , maar ooit komt er een dag dat je wel weer zin krijgt![]()
Nasica zei:vitafitfit zei:Nasica zei:Klinkt als 2c-b
verder leuk report.
Ik heb ff op google gekeken en inderdaad; hoe ik het ervaren heb is precies zoals de omschrijving van 2c-bMaar volgens de gene waar van ik het heb gekocht was het echt alleen mdma wat er in zit en was t bij t jellinek ofzo?? getest.
Waaw. een unieke kans om 2c-b te verkennen als dat het daadwerkelijk was. En even over getest spul kopen.... hoe lief de puppy ogen van je dealer ook zeggen dat het allemaal goed en getest spul is, moet je niets geloven totdat je zelf heb getest. Weet wat je tot jezelf neemt![]()
btw ... zit atm zelf ook ff aan de mdmawat is het weer heerlijk. als deze reactie wat vaag is. forgive me.
groet, Nasica
Nathaniel zei:Nasica zei:Maargoed, hier ging het allemaal niet om. Ik vind namelijk dat je een heel goed,mooi reportje hebt geschreven![]()
hahah gisteravond dus al weer kriebels gehad? Wat ik een keer heb gedaan is met een vriend alles op geschreve wat we ff voelde of zagen , volgende dag kapot gelachen! vanavond wordt het ook weer is tijd voor mij om te doen al weer 2 maanden geledenvitafitfit zei:Nathaniel zei:Nasica zei:Maargoed, hier ging het allemaal niet om. Ik vind namelijk dat je een heel goed,mooi reportje hebt geschreven![]()
Dankjewel!
Wel tof al die reacties over dat de report goed is geschreven, ik wil later graag boeken schrijven namelijk :P
tonymacerony zei:hahah gisteravond dus al weer kriebels gehad? Wat ik een keer heb gedaan is met een vriend alles op geschreve wat we ff voelde of zagen , volgende dag kapot gelachen! vanavond wordt het ook weer is tijd voor mij om te doen al weer 2 maanden geleden
Nathaniel zei:Nasica zei:Klinkt als 2c-b![]()
Ik heb "Overal enzo" er nog eens op nageslagen en ik denk toch dat je gewoon heftige mda visuals hebt gehad. Het lichaam zet een bepaald gehalte MDMA om in MDA, als het MDA gehalte een bepaald punt bereikt ga je hallucineren. Lees vaak over biertafels,zonnebrillen en dranghekken die mensen dan zien. Gezien de dosis die je hebt gebruikt waar je al snel gevoelig voor bleek is dit goed mogelijk.

Indotje zei:Hahaha ik herken mezelf in je.. Het doet me denken aan een tijdje terug. Echt geweldig, het is leuk om te lezen dat je een leuke avond hebt gehad! Mijn vriend zat ook de hele tijd met z'n been te shaken, elk moment dacht ik dat hij in elkaar zou zakken.
Ik had toevallig ook tijdens een xtc trip een vogel die opeens paars bleek te zijn.. Wel weird om het zo in je post terug te lezen. En die straatlantaarns indd.
sjaak herremans zei:ja gekke shit he ben wel benieuwd naar de wetenschappelijke verklaring achter het tafelgebeuren :P
sjaak herremans zei:Speak English Mr Scientist!
![]()
Maar meen het toch wel iets serieuzer, want dat je bijvoorbeeld gezichten of mensen ziet kan ik nog begrijpen, je hersenen proberen het plaatje compleet te maken met het bekende. Maar waarom een focking tafel ?:P Is het een onbewust verlangen naar Ikea????![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."