Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTrip report xtc/mdma pillen

Trip report xtc/mdma pillen

29 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#1
ja gekke shit he ben wel benieuwd naar de wetenschappelijke verklaring achter het tafelgebeuren :P
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#2
vitafitfit zei:
Nasica zei:
Klinkt als 2c-b :)

verder leuk report.
Klik om te vergroten...

Ik heb ff op google gekeken en inderdaad; hoe ik het ervaren heb is precies zoals de omschrijving van 2c-b :openmouth: Maar volgens de gene waar van ik het heb gekocht was het echt alleen mdma wat er in zit en was t bij t jellinek ofzo?? getest.
Klik om te vergroten...


Waaw. een unieke kans om 2c-b te verkennen als dat het daadwerkelijk was. En even over getest spul kopen.... hoe lief de puppy ogen van je dealer ook zeggen dat het allemaal goed en getest spul is, moet je niets geloven totdat je zelf heb getest. Weet wat je tot jezelf neemt :grin:

btw ... zit atm zelf ook ff aan de mdma :) wat is het weer heerlijk. als deze reactie wat vaag is. forgive me.

groet, Nasica
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nasica zei:
Klinkt als 2c-b :)
Klik om te vergroten...

Als ik een dealer tegenkom die stiekem 2c-b verkoopt als dat het xtc zou zijn (tegen X prijzen dus ook) koop ik zn hele toko op. :grin:
Sorry maar echt heel erg onwaarschijnlijk dat het 2c-b was.
Vind zelf het tripreport ook absoluut niet overkomen als 2c-b, maar ik moet zeggen ik heb geen eigen ervaring ermee dus ga puur uit van 2c-b tripreports in vergelijking met deze.

tonymacerony zei:
Ik heb ook een beetje zitten lezen overal enzo en waarschijnlijk heb je pillen gehad met mccp erin
Klik om te vergroten...

Je bedoelt mcPP :wink: (details,schmetails maar toch)

Ik heb "Overal enzo" er nog eens op nageslagen en ik denk toch dat je gewoon heftige mda visuals hebt gehad. Het lichaam zet een bepaald gehalte MDMA om in MDA, als het MDA gehalte een bepaald punt bereikt ga je hallucineren. Lees vaak over biertafels,zonnebrillen en dranghekken die mensen dan zien. Gezien de dosis die je hebt gebruikt waar je al snel gevoelig voor bleek is dit goed mogelijk.


Maargoed, hier ging het allemaal niet om. Ik vind namelijk dat je een heel goed,mooi reportje hebt geschreven :)
s
spacekeesjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik las pas ook iets dat als je Serotonine gehalte hoger word dan je dopamine gehalte (hoop dat ik t allemaal goed schrijf), dat je dan gaat halucineren, zo werken padestoelen ook.. aangezien MDMA je sero flink boost kan ik wel begrijpen dat je met zoon dosis kan hallucineren..

K weet verder niet heel veel van hoe dat zit met dopamine en serotonine verhouding, ik weet verder ook niet precies in hoeverre MDMA invloed heeft op je dopamine gehalte, maar mischien dat dat er wat mee temaken heeft :P
v
vitafitfitLid
01-01-2024, 00:00
#5
tonymacerony zei:
Wat je schrijft over het ouder gezicht enzo van je vriend heb ik ook mee gemaakt precies lange kin enzo echt freaky. weet hoe rot je je hebt gevoelt :P bij mij zat het hoofd van een vriend op het lichaam van een andere vriend enzo. en doordat ik wel meteen ben gaan slapen heb ik heel erg zitte space in me droom. Ik heb ook een beetje zitten lezen overal enzo en waarschijnlijk heb je pillen gehad met mccp erin, teminste dat was mijn conclussie. en ik had ook het idee het nooit meer te doen , maar ooit komt er een dag dat je wel weer zin krijgt :stoned:
Klik om te vergroten...

aai dat lijkt me ook echt eng wat jij hebt gezien zeg!
Hoe ging je droom precies dan?
Haha, gisteravond had ik toch weer zin in, maar heb 't toch maar niet gedaan.
v
vitafitfitLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nasica zei:
vitafitfit zei:
Nasica zei:
Klinkt als 2c-b :)

verder leuk report.
Klik om te vergroten...

Ik heb ff op google gekeken en inderdaad; hoe ik het ervaren heb is precies zoals de omschrijving van 2c-b :openmouth: Maar volgens de gene waar van ik het heb gekocht was het echt alleen mdma wat er in zit en was t bij t jellinek ofzo?? getest.
Klik om te vergroten...


Waaw. een unieke kans om 2c-b te verkennen als dat het daadwerkelijk was. En even over getest spul kopen.... hoe lief de puppy ogen van je dealer ook zeggen dat het allemaal goed en getest spul is, moet je niets geloven totdat je zelf heb getest. Weet wat je tot jezelf neemt :grin:

btw ... zit atm zelf ook ff aan de mdma :) wat is het weer heerlijk. als deze reactie wat vaag is. forgive me.

groet, Nasica
Klik om te vergroten...

Jij hebt zeker een leuke avond gehad :grin:
Wat je zegt is wel waar (dealers zijn vaak niet te vetrouwen) maar ik heb ze van iemand die geen echte dealer is. Hij geeft/verkoopt ze alleen aan vrienden.
v
vitafitfitLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nathaniel zei:
Nasica zei:
Maargoed, hier ging het allemaal niet om. Ik vind namelijk dat je een heel goed,mooi reportje hebt geschreven :)
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...


Dankjewel!

Wel tof al die reacties over dat de report goed is geschreven, ik wil later graag boeken schrijven namelijk :P
t
tonymaceronyLid
01-01-2024, 00:00
#8
vitafitfit zei:
Nathaniel zei:
Nasica zei:
Maargoed, hier ging het allemaal niet om. Ik vind namelijk dat je een heel goed,mooi reportje hebt geschreven :)
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...


Dankjewel!

Wel tof al die reacties over dat de report goed is geschreven, ik wil later graag boeken schrijven namelijk :P
Klik om te vergroten...
hahah gisteravond dus al weer kriebels gehad? Wat ik een keer heb gedaan is met een vriend alles op geschreve wat we ff voelde of zagen , volgende dag kapot gelachen! vanavond wordt het ook weer is tijd voor mij om te doen al weer 2 maanden geleden
v
vitafitfitLid
01-01-2024, 00:00
#9
tonymacerony zei:
hahah gisteravond dus al weer kriebels gehad? Wat ik een keer heb gedaan is met een vriend alles op geschreve wat we ff voelde of zagen , volgende dag kapot gelachen! vanavond wordt het ook weer is tijd voor mij om te doen al weer 2 maanden geleden
Klik om te vergroten...

haha dat is ook leuk, ga je t dan hier plaatsen? :grin:
F
FlierefluiterLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nathaniel zei:
Nasica zei:
Klinkt als 2c-b :)
Klik om te vergroten...

Ik heb "Overal enzo" er nog eens op nageslagen en ik denk toch dat je gewoon heftige mda visuals hebt gehad. Het lichaam zet een bepaald gehalte MDMA om in MDA, als het MDA gehalte een bepaald punt bereikt ga je hallucineren. Lees vaak over biertafels,zonnebrillen en dranghekken die mensen dan zien. Gezien de dosis die je hebt gebruikt waar je al snel gevoelig voor bleek is dit goed mogelijk.
Klik om te vergroten...

Dat is correctemende! Heb meerdere keren meegemaakt dat ik op een feestje was en dat ik uit de weg ging voor (sta)tafels, stoelen, of verhogingen in de zaal die er, toen ik beter keek, niet waren. Ook het 'brillen zien' heb ik wel eens meegemaakt.
Maar zo sterk hallucineren als zij het omschrijft heb ik nooit meegemaakt met mdma. Hooguit wat lichte veranderingen of toevoegingen aan wat ik zag maar niet compleet uit het niets komende dingen!
2-cb heb ik ook wel eens gehad maar dat is meer dat alles beweegt, pulseert en op je af komt. Niet echt uit het niets ontstaande dingen. (ik moet hierbij zeggen dat dit mijn ervaring is dus mss hebben andere mensen een andere ervaring met 2-cb).
:smoke:
I
IndotjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hahaha ik herken mezelf in je.. Het doet me denken aan een tijdje terug. Echt geweldig, het is leuk om te lezen dat je een leuke avond hebt gehad! Mijn vriend zat ook de hele tijd met z'n been te shaken, elk moment dacht ik dat hij in elkaar zou zakken.
Ik had toevallig ook tijdens een xtc trip een vogel die opeens paars bleek te zijn.. Wel weird om het zo in je post terug te lezen. En die straatlantaarns indd.
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb ong 2 maanden geleden ook 3 blauwe best wel dikke hartjes genomen, dosis die mij was verteld was ook rond de 130mg, misg dezelfde?
Was wel heeele chille avond, meeste van mn vrienden ook best wel hallucineren, ik iets minder.

Je ervaring klinkt niet echt als een bad trip? Misschien dat je dat gevoel kreeg omdat je vriend bezord was? Maargoed of het nou een badtrip was of niet kan alleen jij bepalen natuurlijk.
Wel vervelend van die nachtmerries, dat hoor ik ook wel vaker van mensen, nachtmerries en angstig dagen na gebruik.

Nou, in ieder geval wel een speciale laatste xtc ervaring!
v
vitafitfitLid
01-01-2024, 00:00
#13
Indotje zei:
Hahaha ik herken mezelf in je.. Het doet me denken aan een tijdje terug. Echt geweldig, het is leuk om te lezen dat je een leuke avond hebt gehad! Mijn vriend zat ook de hele tijd met z'n been te shaken, elk moment dacht ik dat hij in elkaar zou zakken.
Ik had toevallig ook tijdens een xtc trip een vogel die opeens paars bleek te zijn.. Wel weird om het zo in je post terug te lezen. En die straatlantaarns indd.
Klik om te vergroten...

haha wat toevallig van die vogel zeg!
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb ook wel eens gehad dat ik er van overtuigd was dat er midden op de dansvloer een tafel stond waar iemand opzat, maar die tafel stond er helemaal niet toen ik nog eens keek. :tearsofjoy:
F
FlierefluiterLid
01-01-2024, 00:00
#15
"I see dead tables!" :openmouth:
v
vitafitfitLid
01-01-2024, 00:00
#16
Flierefluiter zei:
"I see dead tables!" :openmouth:
Klik om te vergroten...


hahahahhhahahahaha :grin:
F
FlierefluiterLid
01-01-2024, 00:00
#17
sjaak herremans zei:
ja gekke shit he ben wel benieuwd naar de wetenschappelijke verklaring achter het tafelgebeuren :P
Klik om te vergroten...

Ik heb de wetenschappelijke verklaring al opgezocht.
Het is het volgende:

Drugsgebruikers + drugs = vage dingen zien!
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#18
Speak English Mr Scientist!



Maar meen het toch wel iets serieuzer, want dat je bijvoorbeeld gezichten of mensen ziet kan ik nog begrijpen, je hersenen proberen het plaatje compleet te maken met het bekende. Maar waarom een focking tafel ?:P Is het een onbewust verlangen naar Ikea???? :confused:
v
vitafitfitLid
01-01-2024, 00:00
#19
sjaak herremans zei:
Speak English Mr Scientist!



Maar meen het toch wel iets serieuzer, want dat je bijvoorbeeld gezichten of mensen ziet kan ik nog begrijpen, je hersenen proberen het plaatje compleet te maken met het bekende. Maar waarom een focking tafel ?:P Is het een onbewust verlangen naar Ikea???? :confused:
Klik om te vergroten...

hmm.. dingen zien hoeft toch niet persee een verlangen te zijn?
Ik bedoel; ik heb geen verlangen om beren en spinnen te zien, en al helemaal niet het verlangen dat mijn vriend een verband gezicht heeft ofzo.
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#20
zal eerlijk zeggen dat ik je report niet tot in de puntjes had gelezen :flushed: duik er wel even in :P

zo gelezen :P

maar zoals jij het beschrijft lijkt het me ook niet echt een leuke trip geweest, klinkt meer als bad gaan op paddo's ofzo :openmouth:
ga nu maffen kom mischien morgen wel met een zinnig reply :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."