Hey mensen ben weer uitgerust tijd voor terugkijken met een reportje
Wie:
- Gijs
- Ik
Wat:
- Pasta
- vitamine C
- xtc (Rode duifjes, ~130mg)
- Water
Rode duifes ~130mg, vitamine C - 50mg, Kaartjes voor de show
Waar:
- Beursgebouw eindhoven, great zany show
18:00
Gijs op het station opgehaald, naar huis van m'n moeder gegaan en een bord pasta gegeten op verzoek van mij. Om energie te houden voor de rest van de avond en iets te eten dat niet te zwaar op de mag ligt, aangezien ik geen zin had om te

.
23:00
Vitamine C ingenomen, tegen de "vrije radicalen" die vrijkomen met xtc en dus de schade een beetje te beperken. Aangelopen naar de stad. En onderweg 1 pilletje genomen met water en door gelopen naar het beursgebouw.
23:30
We komen aan bij het beursgebouw, worden gefouilleerd en lopen naar binnen, aangezien het m'n eerste echte "grote feest" was eerst maar eens wat rondjes gelopen. Zooi in kluisjes gedaan, muntjes gekocht en vakantievrienden opgezocht die er ook zouden zijn. Verder nog mensen spotten die eventueel ook aan de pillen zijn, zonnebrillen en flesjes water genoeg.
24:00
Hij begint rustig te komen, geen harde inslag zoals ik had verwacht ging allemaal vrij geleidelijk in tegenstelling wat ik verwacht had. Toen echt heel veel rondjes gelopen, lekker gehakt, nog beetje zitten spacen boven bij de kluisjes. Helaas ging dit niet helemaal lekker, omdat bij Gijs de pil later insloeg. Hij zat eerst vol energie en was net een enthousiaste puppie terwijl ik echt zin had om ff lekker mn ogen dicht te doen en te spacen. Echt vage beelden gezien die ik me niet goed meer kan herinneren. Het was iig vooral cartoon, tekenstijl met allemaal effen gekleurde vakken. Daarna weer ff lekker dansen
01:30
Kijk even op mn mobiel en dingen beginnen zich al redelijk uit te lopen, krijg het opzich best wel warm en het love gevoel word steeds meer, ga even rustig boven zitte afkoelen en water drinken. Toen weer naar beneden en dansen, had ik het idee dat ik over de piek heen was en eht gevoel minder begon te worden, maar nog steeds heel duidelijk merkbaar en had zin in 2 uur want dan stond de volgende pil gepland.
2:00
Slobber de volgende pil naar binnen die een halfuur later duidelijk merkbaar word. Voor het eerst echt gevoel van tintelingen in m'n vingers en lichten begonnen nog erger uit te lopen en nog verder van de wereld heerlijk love gevoel, veel gedanst, gelult, gezeten, rondjes gelopen de rest van de avond tot een uur of 5 toen het effect duidelijk minder merkbaar werd.
quote van mezelf rond een uur of 3: "Pfff wat is dit lekker zeg"
Wat me wel opviel hier was dat iedereen super vriendelijk was in m'n ogen (DÔH ongeveer iedereen was aan de pillen, naar mijn idee 70-90%v/d mensen).
Ik voelde me voor het eerst niet aangekeken omdat ik xtc ophad en had er ook geen last van dat er uitsmijters naar je stonden te kijken. Dit was echt een prettige ervaring en voor mij meer reden om naar de wat grotere en duurdere feesten te gaan.
heerlijk uit mn dak, wat houd ik toch van lasershows
5:00
Begon eigenlijk vrij vermoeid te raken en zat te twijfelen of ik naar huis wilde gaan, echter werd ik de hele tijd afgeleid door de muziek en wilde ik toch blijven, omdat ik me realiseerde als ik naar huis zou gaan er geen fijne bass meer zou zijn. Ik voelde me toch nog wel redelijk spacy en was toen nog even naar beneden naar de dansvloer gegaan en nog ff lekker een anderhalf uur uit mn plaat gegaan door mezelf te dwingen te dansen, omdat ik zag dat de rest van de mensen het ook fijn hadden, die danste. Wat ik ook nog super vet vond was rook die door de lasers kwam, van mensen die binnen aan het roken waren, zag er echt vet uit. Overigens was mn pakje in no time leeg wat ik wel verwacht had.
Geweldig stukje van de zanyshow, nog heerlijk uit m'n dak gegaan op t einde
[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/dhlrXFv6aWI&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/dhlrXFv6aWI&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]
6:30
Gijs zei eigenlijk al een uur geleden, "ik heb het zwaar" hij had 's nachts niet zo goed geslapen en was dus moe. Ik vroeg of hij naar huis wilde, maar hij wilde nog wel even blijven. Om 6:30 besloten we echter om naar huis te gaan.
6:45
Dus jas opgehaald, borg van het kluisje terug gekregen, naar buiten gelopen en "de verstopte piet" opgehaald en heerlijk opgerookt. Ik vond de smaak niet echt super en had op dat moment liever een sigaretje gehad. Echter een kwartiertje later voelde ik me vrij "stoned" worden of in ieder geval ik kreeg een zwaar gevoel terug in m'n hoofd. Gijs en ik lulde nog wat maar bij elke zin die ik zei ging ik achteraf denken, wat zei ik ook al weer en was ik het vergeten. De joint gaf een beetje het MDMA gevoel terug, maar het voelde toch nog als halve stoned-heid aan, alleen werd ik niet moe. Meer het zware gevoel in je hoofd.
7:30
Eindelijk de veilige haven bereikt, thuis. Glas water gepakt en 2 pakjes liga-koekjes, naar boven gelopen en gaan pissen(halve kracht) voor het eerst hallucinaties gehad van XTC, het leek alsof er een soort stroom over de wc bril liep. Eerst was het geel, toen keek ik beter en was het weg daarna mezelf nog een keer gecheckt door te kijken en werd het blauw of groen, kan het me niet goed meer herinneren. Lachte even, omdat ik eindelijk ook ervan heb gehallucineerd en ging tevreden naar bed.
In bed gaan liggen en heb denk nog een kwartier of zo liggen spacen en ervan genoten. Ik werd rond een uur of 1 wakker en moest zeiken als een kameel (niet zo hard maar wel zoveel). Merkte wel dat het nog steeds moeilijk ging (kwam er op halve kracht eruit, net als de rest van de avond). Weer in bed gaan liggen en weer gaan slapen tot een uur of 4. Eindelijk m'n koekje naar binnen gewerkt met stuk of 40-50 vitamine c pilletjes A 50mg per stuk, water opgedronken en geslapen tot 6.
18:00
Was nog vrij lam, had geen last meer van m'n benen of rug wat ik een paar uur eerder wel had toen ik wakker werd. Nog wel een vrij "strak" gevoel rond m'n ogen en voelde me moe. Opzich geen slecht gevoel (eigenlijk nog nooit gehad na XTC). Voelde me alleen moe verder niet depri of wat dan ook. Klein beetje hoofdpijn, maar was niet echt erg ofzo gewoon beetje een zwaar gevoel.
Nog wat gegeten die avond, smaakte redelijk en was opzich ook wel naar binnen te werken, alhoewel ik wel nog een beetje moeite moest doen.
2 dagen erna
Voel me nog steeds een beetje lam, kan komen omdat ik niet geweldig heb geslapen bij m'n vriendin en nog niet heel actief ben geweest de hele dag op 2x 30min fietsen na. Nog steeds beetje vermoeid gevoel bij mn ogen, voel me verder prima.
Eindconclusie pil:
+ heerlijke pil (wat ik vernomen heb clean, alleen mdma verder alleen bindmiddel)
*
+ kwam lekker opzetten, niet echt een inslagpunt gemerkt ofzo.
+ heerlijk love gevoel
- miste wel een beetje een energieboost (wat bij vorige pillen misschien wel aan pep, cafeïne of wat dan ook kan liggen)
Cijfer: 9,5 fijnste tot nu toe
Eindconclusie feest:
+ Wel vet decor en goede muziek
+ relaxte mensen en sfeer
- prijs van entrée(45 euro) en drinken (5 euro voor flesje water, was te verwachten maar toch)
Cijfer: 8
Samenvatting:
Fijne pillen, fijne muziek, geweldige avond
*Vriendin waarvan ik ze kocht, pillreports uiteindelijk ook wel het idee dat het echt waar is na ervaring.