Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsdxm (robo)

dxm (robo)

27 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
n
nightmareCinemaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Stylus zei:
Ik denk dat DXM het 'leukste' middel is wat ik gebruikt heb, en als je in mijn onderschrift kijkt kan je zien dat dat er toch wel wat zijn..
Klik om te vergroten...

Wat voor een dosis heb je gehad als ik vragen mag? :)
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je echt DXM wilt ervaren moet je 20-30 capsules nemen, crushen en in drinken doen en dan opdrinken..

Echt een kutsmaak, maar het is echt heel hard trippen..

Heb altijd gigantische wiskundige/robotachtige visuals, hoop OBE's.
n
nightmareCinemaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nibiru zei:
Als je echt DXM wilt ervaren moet je 20-30 capsules nemen, crushen en in drinken doen en dan opdrinken..

Echt een kutsmaak, maar het is echt heel hard trippen..

Heb altijd gigantische wiskundige/robotachtige visuals, hoop OBE's.
Klik om te vergroten...
hm klinkt wel als veel :P ik denk dat ik maar eens 20 bewaar voor na mijn examens ^^
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#4
nightmareCinema zei:
Nibiru zei:
Als je echt DXM wilt ervaren moet je 20-30 capsules nemen, crushen en in drinken doen en dan opdrinken..

Echt een kutsmaak, maar het is echt heel hard trippen..

Heb altijd gigantische wiskundige/robotachtige visuals, hoop OBE's.
Klik om te vergroten...
hm klinkt wel als veel :P ik denk dat ik maar eens 20 bewaar voor na mijn examens ^^
Klik om te vergroten...

Lees je wel eerst fatsoenlijk in, er zijn mensen die bijvoorbeeld het enzym missen dat DXM afbeekt. Als je dan 20 capsules neemt ben je dood. Lees je dus eerst goed in en begin niet gelijk met 20 capsules. De eerste keer moet je testen of je het enzym wel of niet hebt.

Veel plezier :wink:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nibiru zei:
Als je echt DXM wilt ervaren moet je 20-30 capsules nemen, crushen en in drinken doen en dan opdrinken..

Echt een kutsmaak, maar het is echt heel hard trippen..

Heb altijd gigantische wiskundige/robotachtige visuals, hoop OBE's.
Klik om te vergroten...

Ligt er maar aan wat jij "echt" dxm vind, 1 doosje vind ik genoeg op een lege maag met wat grapefruit sap ofzo.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
KoxBox zei:
Met dat intraveneus zou ik toch wel opletten, ik ben gewoon helemaal tegen spuiten.
Klik om te vergroten...
Keta spuit je niet vaak Intraveneus maar Intramusculair.Verschil van ongeveer 10 minuten.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#7
Drientje zei:
KoxBox zei:
Met dat intraveneus zou ik toch wel opletten, ik ben gewoon helemaal tegen spuiten.
Klik om te vergroten...
Keta spuit je niet vaak Intraveneus maar Intramusculair.Verschil van ongeveer 10 minuten.
Klik om te vergroten...

Spuiten = spuiten. Not my cup of tea...
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#8
KoxBox zei:
Drientje zei:
KoxBox zei:
Met dat intraveneus zou ik toch wel opletten, ik ben gewoon helemaal tegen spuiten.
Klik om te vergroten...
Keta spuit je niet vaak Intraveneus maar Intramusculair.Verschil van ongeveer 10 minuten.
Klik om te vergroten...

Spuiten = spuiten. Not my cup of tea...
Klik om te vergroten...

Je kunt beter intramusculair spuiten met ketamine, bij intraveneus heb je niet genoeg tijd om de naald uit de ader te trekken en dat kan voor zeer onaangename ongelukken zorgen.

Dus spuiten is niet altijd gelijk aan spuiten :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."