Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMini xtc reportje xd

Mini xtc reportje xd

12 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
R
Rawrr.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik wil alleen even snel mijn laatste keer xtc omschrijven,
omdat het... uhm... beetje anders voelde dan ik gewend ben.
Ik ben heel dom bezig geweest laatste anderhalve maand ofzo want
ik had in april dus voor het eerst een halvje gedaan en toen
ging ik soort van onbewust 4 x om de 2 weken een halvje nemen :P
maar nu wacht ik ECHT sowieso 2 maanden xD
maar in ieder geval de laatste keer, kwam mn vriendin vreed
droog na een vermoeiende dag school, ik heb zin in pilletjes
en ik heb nog over *hint, hint*
dus snel in de wc, lekker die gore smaak goed in mn mond voelen
ondertussen gingen we lopen naar de ah..
eenmaal in de ah vond ik opeens alles kk raaaaarrr
maar ik kon nog wel beetje normaal doen
maar toen ik bij de kassa kwam sjeeeeeezuuuussss
ik snapte er opeens echt HELEMAAL niks meer van
en zo keek ik ook echt x'3
echt ik was niet gelukkig, niet ongelukkig
alles was gewoon echt zooooo raar
ik keek alles echt met totale verbijstering aan.
Ik weet echt niet wat me overviel xD
toen gingen we buiten op een stoeprandje zitten en toen
ging het al wat beter, maar toen zag ik opeens auto's
en mijn hersennen konden die echt ff niet bevatten ofzoo
ik echt zo tegen mn vriendin: omgomgomg kijk dat! *wijzend naar de auto*
zij had ook best wel zo een reactie van huuhhhh wat raaaaaaaaarrr :confused:
na een tidje praten, werd ik wel een beetje melig
vooral door van die rare wezens die wel is langsliepen, mensen genaamd x'D
gingen we op een gegeven moment door zoo een parkje lopen
belde opeens helemaal uit het niets zo een jongen 'maarten' mn vriendin op helemaal huilend:
hij: met met met, maaarteeenn wheeeeee
ik wil je nooit meer spreken!!
zij: okee?
hij: blablablabla wheeeee blablabla mn vriendin wheeee (konden het niet verstaan door al dat gesnotter x'3)
zij: uhhh okee?
hij: ik wil je nooit meer zien! wheeeeeeeee
zij: okee doeiiii

maar dat was toen echt TE droog, we konden echt niet ophouden met lachen xD
het was echt een te droog moment en een te droge manier :P


Maarjah wat ik dus niet snap, is dat het zo anders werkte, want het waren rode duifjes die ik al een keer eerder had gebruikt en waar ik toen wel best het geluksgevoel kreeg zegmaar,,
zou mn serotonine nu al op kunnen zijn? xd

xx<3
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heel vaag ja , kom er haast niet uit met lezen

En je kunt indd beter even wachten en je serotonine weer op peil brengen
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je was zeker onder invloed toen je dit report schreeft ? :P

Jou serotonine zal nog niet op zijn maar men raad aan toch ruim 6 weken tussen elk gebruik van MDMA in te houden. Zo geef je je lichaam de kans om te recupereren.
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het beste effect krijg je toch met maximaal 2 á 3 keer per jaar MDMA. Meestal bewaar ik 2 trips voor festivals, en 1 intieme trip met de vriendin thuis.

Heb je de duifjes laten testen ?

Verder wel geinig om te lezen, lijkt me iid dat je nog onder invloedt was van iets.
k
kennehLid
01-01-2024, 00:00
#5
lijkt me ook niet echt mdmda :P
wel grappig reportje :grin:
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
misschien kwam het door de staat waarin je verkeerde toen je ze innam.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vaag.
Ow
en deze kan naar " XTC " verplaatst worden.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#8
Winehouse zei:
Vaag.
Ow
en deze kan naar " XTC " verplaatst worden.
Klik om te vergroten...
Waarom? Het is toch een report...
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#9
Rawrr. zei:
en toen ging ik soort van onbewust 4 x om de 2 weken een halvje nemen :P
Klik om te vergroten...
Je deed je ogen dicht en opeens zat er een pil in je mond?
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#10
Best wel sneaky pillen.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
KoxBox zei:
Best wel sneaky pillen.
Klik om te vergroten...
Stoute pillen!!!
R
Rawrr.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
haha was t maar zo x'3
maar ik bedoelde dat ik het niet door had,
maar ik achteraf besef dat er wel maar 2 weekjes tussen bleken te zitten telkens..
snappie??
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#13
Chaotisch, kan me er echt totaal niks bij voorstellen dat je je zo voelt van X. Het is dat je zegt dat je rooie duifjes had, anders had ik durven zweren dat jij geen MDMA pillen hebt gehad!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."