#1
Vervelen tijdens het trippen? Dude...
That's like, impossible!
Feit, dit ervaar ik ook. Bij paddenstoelen daarentegen... Bij LSD zit jij aan het stuur, maar bij paddo's ben je maar de co-piloot.Drientje zei:LSD vind ik juist heel stuurbaar, als ik aan iets denk wat mij op een negatieve manier prikkelt denk ik gewoon aan iets anders.
KoxBox zei:Feit, dit ervaar ik ook. Bij paddenstoelen daarentegen... Bij LSD zit jij aan het stuur, maar bij paddo's ben je maar de co-piloot.Drientje zei:LSD vind ik juist heel stuurbaar, als ik aan iets denk wat mij op een negatieve manier prikkelt denk ik gewoon aan iets anders.
beasy zei:Best wel grappig uitleg na je verhaal gelezen te hebben, je zegt dat je je trip kan sturen en toch ga je bad?![]()
Als ik één ding heb geleerd over LSD dan is het net dat je er totaal geen controle over hebt, en dat je gedachten jou sturen en dat je je niet moet laten overnemen door die gedachtes.
Je wou "het bereiken" vind ik zo absurd. Sry hoor maar wat wil je dan?
beasy zei:Die proberen relativeren door gewoon tegen mijn eigen te zeggen dat het door de LSD komt en dat die gedachtes even rap weggaan dan ze komen.
Peace
Arthur King zei:Sowieso zullen er vast nog wel sterke zegels gemaakt worden, hoe komt het eigenlijk dat de zegels van vroeger sterker waren (jaren '60)?spacelord zei:Heb het zelf niet meegemaakt maar de persoon bij wie ik mijn zegels haal, gebruikt Panoramix zelf. Ben ze ook al op een goa tegegekomen, maar meer dan van horen zeggen weet ik er ook niet van![]()

Ik heb mijn portie harde trips al gehad. Maar ik had het ooit ergens eens gelezen dat het niet intenser werd boven een bepaald aantal mics, vandaar dat ik het vroeg.Mathijs zei:Elk lichaam werkt anders het zou kunnen dat je boven de 500mics niet intenser word maar langer.
Vorige keer toen ik ongeveer 800mics deed ging ik zelf in ieder geval een stuk heftiger dan op rond de 450-500 mics. Dus ik kan geen goed antwoord geven behalve het zelf eens te ervaren mocht je in interesse hebben bij hoge doseringen. De trip was heftiger en een aantal uur langer met 800mics. Maar dat is mijn persoonlijke ervaring.
Misschien heb je er iets aan.![]()
Mathijs zei:Elk lichaam werkt anders het zou kunnen dat je boven de 500mics niet intenser word maar langer.
Vorige keer toen ik ongeveer 800mics deed ging ik zelf in ieder geval een stuk heftiger dan op rond de 450-500 mics. Dus ik kan geen goed antwoord geven behalve het zelf eens te ervaren mocht je in interesse hebben bij hoge doseringen. De trip was heftiger en een aantal uur langer met 800mics. Maar dat is mijn persoonlijke ervaring.
Misschien heb je er iets aan.![]()
Mathijs zei:Haha nee dat wist ik nog net wel, maar wel uren waanzin/erg vreemde idieen en inzichten bood het me tussen de grote chaos! Trip duurde ongeveer 20 uur voordat de comedown kwam maar daar had ik toch al rekening mee genomen. Zolang er maar geen ingewikkelde hoeft te doen en van te voren koken etc. voor het gemak even buiten de boekjes denken voor me problemen. Heerlijk stofje vind ik persoonlijk
![]()

Van mij mag het nog wel wat langer duren.KoxBox zei:Vervelen tijdens het trippen? Dude...That's like, impossible!
Ja want dat is namelijk een hele zachtaardige stof....spacelord zei:Ja na een tijdje heb ik het wel gezien allemaal, maar dat ligt denk ik aan het feit dat ik de laatste tijd nogal intensief getript heb en de 'magic' kwijt ben. Ik stap voorlopig over op DMT![]()
Drientje zei:Ja want dat is namelijk een hele zachtaardige stof....spacelord zei:Ja na een tijdje heb ik het wel gezien allemaal, maar dat ligt denk ik aan het feit dat ik de laatste tijd nogal intensief getript heb en de 'magic' kwijt ben. Ik stap voorlopig over op DMT![]()
Pfff, je weet niet waar je het over hebt.
spacelord zei:Ja na een tijdje heb ik het wel gezien allemaal, maar dat ligt denk ik aan het feit dat ik de laatste tijd nogal intensief getript heb en de 'magic' kwijt ben. Ik stap voorlopig over op DMT![]()
cheiron zei:spacelord zei:Ja na een tijdje heb ik het wel gezien allemaal, maar dat ligt denk ik aan het feit dat ik de laatste tijd nogal intensief getript heb en de 'magic' kwijt ben. Ik stap voorlopig over op DMT![]()
Je zult vast weten waar je het over hebt, dat geloof ik zeker. Het klinkt alleen wat lastig navolgbaar, moet ik zeggen. Als je tijdens je LSD trip het idee hebt psychotisch te zijn geworden enzo, om dan te zeggen van ik stap ff over op DMT. Maar misschien is het juist je idee dat je door middel van DMT dat ultieme "Het" weer kunt bereiken?
spacelord zei:Jij snapt het helemaalMaar dat psychose gedoe was enkel tijdens mijn trip zelf, valt te vergelijke met een soort softe bad trip. Het was iets heel erg vreemd, hoop het ook niet meer mee te maken. Mijn vrees is enkel dat ik door DMT niet meer ga kunnen genieten van lichtere tripmiddelen. Ik probeer al een hele tijd de complete grip op realiteit te verliezen maar zelfs met salvia ben ik daar niet in geslaagd. DMT zal dat kunnen waarmaken (dat hoop ik tenminste toch
morgen volgt er wel een trip report van mijn eerste ervaring)
Hoewel het soms lastig schijnt te zijn om voldoende binnen te krijgen. De tweede teug binnenhouden he "AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."