#1
goed report, was precies een leuke trip ![:)]()
´De mindfuck´ is ook niet meer wat het geweest is.desiyaboy zei:Die mindfucks zijn juist de rede dat ik menig truffel verorbert heb.
kapitein-x zei:´De mindfuck´ is ook niet meer wat het geweest is.desiyaboy zei:Die mindfucks zijn juist de rede dat ik menig truffel verorbert heb.
![]()
Ik dacht dat mn lichaam zo uitgeput was omdat ik al mn voedingsstoffen eruit had gekotst, ik voelde me vreselijk koud en zwak en kon alleen nog maar in bed liggen waar ik werkelijk dacht dat ik al jaren aan boulimia leed.
haha :P ja je kan raar denken soms hoor!desiyaboy zei:Boulimia is ook niet meer wat het geweest is :P
Klinkt wel heel akelig, zelf nog nooit bad gegaan van iets...
Ja was wel vage shit hahaha :PSublimo zei:Als je werkelijk denk dat je boulimia hebt, ben je echt ver weg !![]()
Noarx zei:Ik dacht dat mn lichaam zo uitgeput was omdat ik al mn voedingsstoffen eruit had gekotst, ik voelde me vreselijk koud en zwak en kon alleen nog maar in bed liggen waar ik werkelijk dacht dat ik al jaren aan boulimia leed.
Dat zijn pas mindfucks :P En dan weet je echt niet meer dat het niet echt zo is.
Pas een uur later ofzo kon ik weer enigzins wat praten, gelukkig uiteindelijk net een badtrip kunnen ontlopen![]()
Zoiets ja, je begrijpt gewoon niets meer. Maar dan ook echt niets.Chaincells zei:Bedoel je dat met een hogere portie de mind-fucks zo onbegrijpelijk zijn dat je echt de weg kwijt raakt?
Dat het slechts een uur of 2 duurde en ik tegen mezelf zei: "ok dit is kut, maar dit gaat op een gegeven moment weer over, het komt door de drugs dat dit zo is" Dat stemmetje bleef ergens door mn hoofd gaan en daardoor raakte ik zeg maar niet in paniek.soldiermoney zei:Wat is het verschil tussen wat jij meemaakte en een bad trip dan? Heb je wel eens erger meegemaakt van truffels?
kapitein-x zei:Misschien ben je wel net zoals ik heel gevoelig voor glucoseschommelingen tijdens het trippen. Ik heb in het begin ook meerder malen in algehele malaise mijn trip afgesloten (koud, futloos, geen energie om op te staan, zeer lage bloeddruk.)
Totdat ik ontdekte dat het een glucose-iets is. Een glas zoetige vruchtensap op zijn tijd doet wonderen. Als ik merk dat ik begin te verzwakken neem ik nu dus een glas coolbest vitaminejuice oid, en dan is het net alsof de zon op slag begint te schijnen. Bijna niet te geloven dat het zo´n verschil maakt.![]()
Noarx zei:kapitein-x zei:´De mindfuck´ is ook niet meer wat het geweest is.desiyaboy zei:Die mindfucks zijn juist de rede dat ik menig truffel verorbert heb.
![]()
Vervolgens:
Ik dacht dat mn lichaam zo uitgeput was omdat ik al mn voedingsstoffen eruit had gekotst, ik voelde me vreselijk koud en zwak en kon alleen nog maar in bed liggen waar ik werkelijk dacht dat ik al jaren aan boulimia leed.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."