Afgelopen zaterdag ben ik naar Dominator geweest en had besloten om 3 oranje kersen mee te nemen a 110mg per stuk, ik heb reeds een paar keer eerder 1 a 2 pillen gepakt.
Om 11:45 heb ik de eerste pil gepakt, en ben ik naar de main stage gelopen hier heb ik een tijdje staan stampen op de set van Tha Playah, rond 12:30 begon ik de eerste fijne effecten te voelen.
De muziek werd veel intenser de mensen werden aardiger, ik begon ook met iedereen te praten, dit waren voor mijn gevoel de beste gesprekken die ik ooit gevoerd had .
Daarna besloten we toch om naar de industrial area te lopen, het lopen voelde geweldig en iedereen die ik tegen kwam vroeg of ie lekker hard ging, het ging natuurlijk super. eenmaal aangekomen bij industrial begon ik weer met hakken, na een tijdje wilde ik toch even gaan zitten bij een paar bomen effe uit de zon, hier zaten heel veel andere personen die al snel een gesprek met mij begonnen dit vond ik heel erg fijn en voor dat ik het wist waren we weer 2 uur verder.
Inmiddels was het 16:00u en moest ik naar de wc, mijn groep wilde nog even blijven zitten. Dus ik besloot om alleen naar de wc te lopen, deze tocht heeft waarschijnlijk een uur geduurd voordat ik bij de WC aankwam Op de wc heb ik vervolgens mij 2e oranje kers gepakt en ben weer verder gelopen. Aan de rechterkant bij de hardstyle area kwam ik vervolgens 2 meiden tegen, zij bleven de hele tijd naar mijn ogen staren omdat ik een groene iris heb met 2 oranje kringen en 2 grote pupillen natuurlijk , wat zij helemaal geweldig vonden voor dat ik het wist was ik ook de hele tijd naar hun aan het staren en dit gaf een geweldig gevoel, en voelde dat hun dat ook vonden, vervolgens nog een heel gesprek gehad met ze “helaas kan ik niet meer herhinneren wie dit waren”.
Daarna had ik opeens ontzettende zin in een hamburger en besloot deze dus te pakken, daarna ben ik lekker op het strand gaan zitten en probeerde de hamburger op te eten, inmiddels was de 2e pil ook ingeslagen, het eten van de hamburger ging niet zo lekker mijn kaken stonden totaal stijf.
Na een paar happen heb ik de hamburger toch weggegooid en ben weer naar de main area gelopen.
Eenmaal aangekomen bij de main, raakte ik weer in gesprek met een paar meiden/jongens en heb daar een tijdje staan hakken, na een poosje besloot ik toch maar om naar mijn groep terug te lopen bij de bomen, hierbij had iik echter niet in de gaten dat het inmiddels 3 uur verder waren. Toen ik aangekomen was bij de “rustplaats bij de bomen” zag ik tot mijn verbazing niemand meer van mijn groep. Dus ben ik begonnen met zoeken echter had dit niet veel effect ik werd snel afgeleid door leukere dingen
![:hearteyes:]()
.
Vervolgens kwam ik ook iemand anders tegen die ook zijn groep kwijt was, hierbij vroeg hij of ik wist waar zijn groep heen was, ik zei hierop direct: kom dan gaan we jou groep zoeken
![:)]()
.
Na een poosje zoeken vonden we de groep van hem terug en ik me voorgesteld aan hun en ben ik een hele tijd bij die groep gebleven, het was heel erg gezellig en kon niet stoppen met praten.
Op een begeven moment kwam er een heel rustig deel in een hardcore nummer, dit vond ik echt het beste moment van mijn leven, fijner had ik me nog nooit gevoeld, daarna ging het feest weer helemaal los, en begon ik weer te hakken.
Rond kwart over 7 ben ik weer even gaan uitrusten dit voelde heel erg fijn, ik kwam hierbij in een heerlijke droomtoestand
![:hearteyes:]()
, rond half 8 ben ik weer naar de WC gelopen en heb ik mijn 3e oranje kers ingenomen. Echter voelde ik me hierna een half uurtje totaal niet op me gemak, ik begon opeens heel erg te denken aan mijn groep die ik nog steeds kwijt was en terug wilde vinden.
Ook kreeg ik hierdoor problemen met het plassen, dit voelde totaal niet lekker en begon zelfs pijn te doen.
Gelukkig nam dit nare gevoel/ pijn snel af en begon de derde pil in te slaan

, hierna was ik weer super relax en voelde ik me alsof ik gelanceerd werd in een nieuwe dimensie, het was heel raar en bijna niet uit te leggen hoe lekker dit voelde.
Ondertussen was ik weer rond het lopen over het terrein hierbij vroegen heel veel mensen of ik me lekker voelde, waarop ik antwoorde dat ik me echt super voelde, en dat alles perfect ging.
Daarna kwam ik een meid tegen en die pakte me vast, dit voelde echt onwijs fijn, gewoon niet uit te leggen wat ik dat moment voelde, zij vroeg ook meteen of alles lekker ging
![:)]()
, daarna zijn we samen naar de drinkbar gelopen en hebben we wat gedronken. Vervolgens viel me op dat ik haar hand bleef voelen terwijl ze me niet meer vasthad dit voelde opzich onwijs fijn maar wel heel erg raar.
Toen ben ik maar weer eens naar de wc gelopen omdat ik best erg moest plassen, de tocht naar de wc was echt onwijs gaaf, het zand liep continu scheef af van links naar rechts en dat bleef zo doorgaan, eenmaal aangekomen op de wc merkte ik dat als ik wilde gaan zitten dat het voelde alsof ik omhoog ging, en als ik opstond dat het voelde alsof ik omlaag ging, dit was een onwijs lekker gevoel. Ook voelde ik mijn hele gezicht/lichaam tintelen en begon ik allemaal lichtjes te zien naar deze lichtjes kon ik eindeloos staren , niet normaal meer hoe mooi deze waren.
Daarna ben ik weer naar de mainstage gelopen hier begon ondertussen de laser/vuurwerk show, dit was onwijs gaaf om te zien, het voelde alsof de wereld perfect was en niet meer beter kon, de lasers waren zeer intens om te zien.
Na de vuurwerkshow liep ik richting de uitgang, dit vond ik opzich heel moeilijk want ik wist niet meer waar de uitgang was. Maar dankzij de hulp van wat mensen ben ik uiteindelijk toch bij de uitgang aangekomen, hier ben ik hun heel dankbaar voor.
Eenmaal bij de uitgang aangekomen probeerde ik een paar personen uit mijn groep op te bellen, en te vragen waren zij zich bevonden, echter had ik vrijwel geen ontvangst op het terein, en was het bedienen van mijn HTC Legend met touchscreen vrijwel onmogelijk
![:tearsofjoy:]()
.
Hierbij heb ik besloten om toch maar naar de auto te zoeken waarmee we waren gekomen, deze tocht heeft ongeveer 2 uur geduurd en uiteindelijk stond ik weer bij de ingang van Dominator.
Toen ik daar aankwam probeerde ik nogmaals naar iemand van mijn groep te bellen, eindelijk kreeg ik iemand te pakken, hij kon me vertellen dat ik naar het bord E moest lopen op de parkeerplaats.
Dit heb ik vervolgens met enige moeite gedaan en heb hun daar terug gevonden, dat was echt een hele opluchting.
Daarna zijn we weer naar huis gereden, dit was een geweldige tocht alle lichten op de autosnelweg waren geweldig en ik was helemaal aan het nagenieten.
Thuis ben ik lekker onder de douche gestapt, het water voelde echt super, ik kon wel uren onder de douche blijven staan, daarna ben ik lekker gaan slapen.
Mijn groep heeft gelukkigr niet veel last gehad dat ze mij kwijt waren, ze hebben ook nog gezocht maar zijn daarna net zoals ik doorgegaan met feesten.
Op zondag kreeg ik wel nog leuke dingen van vrienden te horen, ik blijk vrienden opgebeld te hebben en gesprekken gevoerd te hebben die nergens op slaan, en smsen gestuurd te hebben waar alleen gebrabbel in stond wahahah.
Voor foto's kun je op partyflock naar UeWEclipse zoeken, ik post deze liever niet direct op een forum.