#1
Ik krijg het niet doorgelezen... Echt heel irritant getypt :P
Waarom 1 dag scheef zijn, als je de hoeveelheid hebt voor 4 dagendain zei:3 dagen na elkaar MDMA, daar doe je normaal een half jaar ofzo over, als je om je hersens geeft. Waarom niet gewoon alleen die zaterdag snoepen? Dat klonk wel als het leukste avondje ook, verder houd ik me in niet de grammarnazi uit te hangen...
dat gezegd zijnde; smoren + mdma + pendulum =![]()
Junk Deluxe zei:Waarom 1 dag scheef zijn, als je de hoeveelheid hebt voor 4 dagen
Tomorrowland was bij mij ook zo hoor, gewoon alles pakken wat je kon, zo strak mogelijk staan dus![]()
dain zei:Junk Deluxe zei:Waarom 1 dag scheef zijn, als je de hoeveelheid hebt voor 4 dagen
Tomorrowland was bij mij ook zo hoor, gewoon alles pakken wat je kon, zo strak mogelijk staan dus![]()
Omdat dat ongelofelijk slecht is voor je hersenen, na een ervaring moet je herstellen, en tussen twee MDMA ervaringen hoor je 6 weken tot 3 maanden te houden. Waarom dan niet dat andere avondje op coke vieren? als je dat toch al hebt, of een avondje lekker drinken. Op een festival mag je van mij best 4 dagen scheef zijn, maar plan het dan wat zodat je verschillende dingen gebruikt dan. Als je hersenen je dan al helemaal niks kunnen schelen, doe het dan voor de tolerantie, op deze manier zorg je er gewoon voor dat je het MDMA gevoel kwijtraakt, dat het zo verkloot is dat je die ervaring nooit meer hebt.
Pascal FM zei:Eforelecro ;we ontmoeten daar een stel ieren krijgt een vriend van me daar een xtc pill in zijn handen gestopt .
Ik zou echt niet iets van een stel vreemden aannemen laat staan slikken. Voor hetzelfde geld zit er iets in wat helemaal niet zo leuk uitpaktIk neem aan dat jezelf wel kan verzinnen wat de gevolgen hadden kunnen zijn! Gelukkig is dat niet gebeurd en heb je het leuk gehad
![]()
k00k zei:Ik krijg het niet doorgelezen... Echt heel irritant getypt :P
+2Sublimo zei:k00k zei:Ik krijg het niet doorgelezen... Echt heel irritant getypt :P
+ 1
Einstein zei:heel nice enz maar ga het mss effe niet gaan lezen enz
+2Sublimo zei:k00k zei:Ik krijg het niet doorgelezen... Echt heel irritant getypt :P
+ 1
In andere talen worden ook leestekens en hoofdletters gebruikt.....EforElectro zei:Spijtig dat jullie het allemaal niet willen lezen enz ik ben nu eenmaal geen nederlander waardoor ik dan ook waarschijnlijk op een heel andere manier schrijf als jullie.
maar is niet erg ik zal er volgende keer proberen rekening mee te houden![]()
Huggybear zei:In andere talen worden ook leestekens en hoofdletters gebruikt.....EforElectro zei:Spijtig dat jullie het allemaal niet willen lezen enz ik ben nu eenmaal geen nederlander waardoor ik dan ook waarschijnlijk op een heel andere manier schrijf als jullie.
maar is niet erg ik zal er volgende keer proberen rekening mee te houden![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."