Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHerbal XTC ONbeschrijvelijk

Herbal XTC ONbeschrijvelijk

13 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#1
Trip- valt het nauwelijks te noemen, maar leuk reportje hoor :P

Welk merk "herbal x" had je? Ervaring klinkt nogal extreem voor een pil (bedoel je niet capsule?) die normaal gesproken alleen een flinke portie cafeïne en wat hulpstoffen bevat...
n
n1cotinLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dag mensen,

Om te beginnen: ik ben niet nieuw hier want ik kijk al wel een jaar of 2 rond schat ik zo. :wink:

Mijn vriendin had het idee om salvia te gaan roken, met nog twee andere vrienden van ons.

Hier waren mn maat en ik het niet zo mee eens, want wij hadden al een 5X extract gehad maar dat was niet echt een aanrader.. uiteindelijk hebben mijn vriendin en een maatje van haar toch besloten dat ze het wouden. dus heb ik dat voor hun gehaald. dat zouden hun die avond gaan doen, en mede dankzij een goede ervaring met de eerste keer herbal xtc zouden mijn maatje en ik dat gaan doen.

Dus alles gehaald, en besloten om naar de zandverstuiving te gaan... het was al wel donker maar dat maakte ons niet zoveel uit want je kon er zitten ( ivm de salvia wel handig )

Pil genomen en pijpje klaargemaakt voor de salvia... in 5 porties verdeeld maar ze vonden het ( net als wij ) niks aan en smerig... toen zijn we ( ongeveer een half uur later terug gegaan naar de auto )
Mijn hoofd werd warm en mn handen gingen tintelen... mn maat en ik zijn toen op een hek 10m van de auto gaan zitten. Toen begon het feest... mijn zicht werd wazig en ik vroeg mn maat of hij dit ook had hij zei nee.
Een onbeschijvelijk gevoel van liefde vervulde mijn hele lichaam toen ik eenmaal in de auto zat. ik was de hele tijd sigaretten aan het uitdelen en shaggies aan het draaien, en ondertussen mn vriendin aan het kussen, dit was ongelooflijk lekker, en roken overigens ook! :hearteyes:

mijn armen waren ongeloofleijk licht en we hebben lekker muziek geluisterd ( wat is dat op dat moment vet zeg ! ) ik was zo intens vol van energie, onbeschijvelijk. een maatje van ons moest naar huis dus dat hebben we toen gedaan. daarna zijn we door het bos gaan rijden en hebben we enorm veel zwijnen gezien, dit was echt prachtig de natuur enzo, en we voelden ons zo gelukkig! en er zijn een enorme hoop problemen de wereled uit gepraat. verder had ik niet erg sterke visuals ofzo maar wel lichtelijk, ik was v atbaar voor licht en dit vond ik mooi... al met al een geweldige ervaring gehad.

we hebben die avond met zn allen besloten nooit meer te blowen. dit hebben we tot noch toe niet gedaan, dus dat gaat goed :sunglasses:
ik hoop dat jullie mn eerste trip report leuk vonden!

GROETJES
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#3
herbal x lijkt me echt dikke rotzooi :tongueout: maar als je niet veel gewend bent, kan ik me wel voorstellen dat het leuk is :tongueout: Toch liever truffeltjes of een kweeksetje kopen in de shop :grin:
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#4
Misschien had hij op de een of andere manier Methylone
P
Pascal FMLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ben iid ook erg benieuwd naar het merk van de "herbal X".... :)

Gewoon gekocht bij een smartshop neem ik aan??
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
2 vrienden van me hadden is Herbal XTC genomen terwijl ik wat kratom aan 't weg werken was. Erg grappig om langs iemand te zitten die hyper was terwijl ik zo brein dood was als de tering. Ik heb me echt rot gelachen om hun gedrag (ook omdat ik knetter stoned was en ik er niks meer van snapte door de kratom).

Lijkt me wel een grappige drug, hoe duur is 't eigenlijk?
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dit is de eerste keer dat iemand zo positief is over herbal XTC... :P

Lijkt me meer op een RC. :grin:
n
n1cotinLid
01-01-2024, 00:00
#8
Haha vind het zelf ook behoorlijk vet !

ik heb nog niet zoveel ''ervaring'' in deze wereld en heb nooit illigale drugs gehad ofzo... alleen truffels, wiet/hasj en salvia dan maargoed...

Ik ben stiekem wel van plan zoiets te proberen als ik er aan kan komen...

Later allemaal
n
n1cotinLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nathaniel zei:
Trip- valt het nauwelijks te noemen, maar leuk reportje hoor :P

Welk merk "herbal x" had je? Ervaring klinkt nogal extreem voor een pil (bedoel je niet capsule?) die normaal gesproken alleen een flinke portie cafeïne en wat hulpstoffen bevat...
Klik om te vergroten...

Jah die capsule, die kostte 7,50 ik heb nog nooit normale xtc gehad.. zegmaar, dus maar was wel vet :)

groetjes !
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#10
n1cotin zei:
Nathaniel zei:
Trip- valt het nauwelijks te noemen, maar leuk reportje hoor :P

Welk merk "herbal x" had je? Ervaring klinkt nogal extreem voor een pil (bedoel je niet capsule?) die normaal gesproken alleen een flinke portie cafeïne en wat hulpstoffen bevat...
Klik om te vergroten...

Jah die capsule, die kostte 7,50 ik heb nog nooit normale xtc gehad.. zegmaar, dus maar was wel vet :)

groetjes !
Klik om te vergroten...

nou dan weet ik al wel wat jij moet gaan nemen de eerst volgende keer, regel een paar goeie geteste pillen, en schrijf dan een report en vergelijk het met de herbal
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Andyy zei:
nou dan weet ik al wel wat jij moet gaan nemen de eerst volgende keer, regel een paar goeie geteste pillen, en schrijf dan een report en vergelijk het met de herbal
Klik om te vergroten...

Of doe dat niet, en hou het bij herbal X.
Ongelofelijk, dat iets legaals uit de smartshop zo goed werkt bij jou. Toppie haha :grin:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wat was nu de naam van de capsule ?
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Herbal... neem dan gewoone XTC.
M
Mrrow14Lid
01-01-2024, 00:00
#14
atbboy zei:
Herbal... neem dan gewoone XTC.
Klik om te vergroten...

Toen ik zag dat jij (atbboy) hierop reageerde wist ik al wat je had gepost :smilingimp:

maarja wat atbboy zei xtc is puur genot .

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."