ik kwam opeens tijdens de truffels op het briljaqnte idee om live verslag te doen dus dat doe ik dan bij deze. ik moet wel zeggen dat het typen verdomd lastig is want mn handen leiden me een beetje af hahahaa.
anyway. ik heb dus weer hetzelfde als vorige keer. alles is grappig.. ben net heel even naar buiten geweest om peuken te halen. toen wist ik dus dat de truffels werken want ik ben al 2 jaar gestopt met roken. dus ik kom net mn huis binnen en ik denk opeens. what the hell.. ik rook niet. en toen heb ik even 10 minuten gelachen. maar ja.. ik heb nu die peuken dus ik rook ze maar gewoon hehehehe en de rest geef ik wel aan mn vriendin die nu aan het werk is trouwens. de lieve schat.FOTO VAN ME OGEN!"! ja ga ik nu maken.
hmm ik heb dus helemaal geen grote pupillen,, maar wel moie ogen haha. als ik rook heb ik het gevoel dat ik mezelf weer heb gevonden.. er is zo veel veranderd sinds ik drugs gebruik en dat is recentelijk. half jaartje ofzo,, ik ben veel opener tussen de drugs door heb ik het over he want ik ben geen junk. nog niet anyway hahaha. maar ik ben veel opener en vrijer.. ik maak me wat minder zorgen om de toekomst en ik leef veel meer. ik heb mn haar laten groeien en ik gebruik drugs hahahaha. en me handen trillen. een beetje maar hoor haha.
ik voel me echt heerlijk.. mn hele lichaam tintelt en als ik dat dan typ dan moet ik gelijk lachen hahahaha.. ik heb dat lekkere gevoel in mn kaken net als met xtc alleen een stuk minder natuurlijk.. maar dat is wel heel erg wat ik mis natuurlijk, ik typ trouwens nagenoeg foutloos.. beter als sommige mensen hier hahahaha terwijl ik wel vrij goed van de kaart ben toch.
oh ja, report. ik ben dus alleen gaan trippen omdat ik meer met mezelf bezig wil zijn en als ik trip met iemand anders dan ben ik te veel met diegene bezig. ik zit nu in de keuken met me laptop bij het raam. en de hele kamer lijkt een aquarium want alles beweegt en heeft bobbels enzo. haha. het tintelt heerlijk. ik schaam me wel een beetje dat ik gerookt heb hahaha. oh ja reporten ik heb dus 15gr atlantis genomen net als vorige keer omdat dit enorm beviel.. ik wilde eigenlijk 25gr nemen omdat ik zo graag heel hard wil gaan maar ik ben alleen en heb toch besloten dat maar niet te doen. oh ja, ik heb de truffels om 17:00 gegeten en het is nu 18:14 en het is nu wel echt aan de gang.
het verschil met vorige keer is dat ik nu express niks heb gegeten en ik best wel moe ben. heel de dag gewerkt enzo. ik heb heel erg de behoefte om nog harder te gaan. ik wil heel graag meemaken hoe het is om op het randje te trippen is. maar ik ben al opzoek naar hahaha mn toetsen bewegen hahaha.het lijkt wel of ze allemaal ingedrukt vwillen worden hahaha.
het terug lezen en fouten verbeteren gaat hem echt niet worden trouwens hahahahahahahaha
ik heb zin om hard op te praten maar ja dat kan niet natuurlijk =D
ik wil heel graag dat mensen mij even gaan toevoegen op msn dan kan ik praten en dan post ik dit even en dan ga ik in een volgend ehm-.. een antwoord hierop verder.
[email protected] voeg me even toe!!