#1
Hahahaa,
dat stukje van verstoppertje spelen met je lamp deed 't em voor mij
Mooie report![:wink:]()
dat stukje van verstoppertje spelen met je lamp deed 't em voor mij
Mooie report
Want alle schimmels zijn paddenstoelen natuurlijk.luchtigtoetje zei:KoxBox zei:Euh...luchtigtoetje zei:aangezien het allebei paddestoelen zijn![]()
ja schimmels![]()
Truffelboy zei:Hahahaa,
dat stukje van verstoppertje spelen met je lamp deed 't em voor mij![]()
Mooie report![]()
Sublimo zei:Haha, leuk tripreport !![]()
Het maakt ook een hoop duidelijk. :P
luchtigtoetje zei:Sublimo zei:Haha, leuk tripreport !![]()
Het maakt ook een hoop duidelijk. :P
hahaha ja dat geloof ik hahahaha.. ik geloof dat ik de meest vage dingen tegen jou heb gezegd![]()
Sublimo zei:luchtigtoetje zei:Sublimo zei:Haha, leuk tripreport !![]()
Het maakt ook een hoop duidelijk. :P
hahaha ja dat geloof ik hahahaha.. ik geloof dat ik de meest vage dingen tegen jou heb gezegd![]()
Ja, ik begreep er niks van toen !![]()
Je had mij dan ook niet verteld dat je truffels gegeten had en dus aan het trippen was. :P
Daar kwam ik pas achter toen je al een tijdje aan het vertellen was.![]()
luchtigtoetje zei:hahaha echt? oh sorry manik kan me van het eerste uur zowiezo weinig herrineren, alleen de dingen die ik op geschreven had, die gaven me een soort rode draad erdoor heen..
Nogmaals mijn excuses dan![]()
Sublimo zei:luchtigtoetje zei:hahaha echt? oh sorry manik kan me van het eerste uur zowiezo weinig herrineren, alleen de dingen die ik op geschreven had, die gaven me een soort rode draad erdoor heen..
Nogmaals mijn excuses dan![]()
Stop met sorry te zeggen daarvoor !![]()
Je hebt nog al eens een heel verhaal vertelt, toen was ik zelf aan het trippen, ik heb veel gelachen toen.![]()
Misschien dat als ik deze keer ook aan het trippen was geweest dat ik het wel begrepen had. :P
Ik vindt het iig niet erg.![]()
luchtigtoetje zei:ja dan had het wat duidelijker geweest. Tell you what, volgende keer als jij tript en op msn bent mag je tegen mij aan lullen![]()
Rabbithole zei:Zo, inderdaad nooit gedacht dat je zulke dieptes zou kunnen bereiken met truffels! Klinkt als een hele bijzondere ervaring, leuk om te lezen!![]()
luchtigtoetje zei:Rabbithole zei:Zo, inderdaad nooit gedacht dat je zulke dieptes zou kunnen bereiken met truffels! Klinkt als een hele bijzondere ervaring, leuk om te lezen!![]()
Ja ik dus ook niet! Maar ik denk dat de combo nieuwe truffels/trekken in citroensap/alice in wonderland veel getriggerd heeft. Plus het feit dat ik mezelf voor het eerst helemaal heb laten gaan. Meestal reserveer ik toch een beetje "sanity" zeg maar. Nu niet. Ik weet nog dat ik me halverwege afvroeg of ik uberhaupt wel truffels had genomen en niet iets sterkers. Haha.
ThaNks voor alle leuke reacties!!![]()
luchtigtoetje zei:qua tijdsduur weet ik niet.. ik had 15gr op en de vorige keer had ik de visuals 4 uur lang. Ik begon het goed te voelen rond 8 en ging rond 12 slapen met nog een beetje visuals.
Dat het versterkt kan ik met zekerheid zeggen. Als je van zuur houd is het ook een stuk beter te eten. Het is super super super zuur maar omdat het al fijn is gehakt hoef je het niet meer te kauwen en de smaak van de truffels is zo goed als weg. Alleen nog heel zuur.
ja was echt supermooi![]()
spacelord zei:luchtigtoetje zei:qua tijdsduur weet ik niet.. ik had 15gr op en de vorige keer had ik de visuals 4 uur lang. Ik begon het goed te voelen rond 8 en ging rond 12 slapen met nog een beetje visuals.
Dat het versterkt kan ik met zekerheid zeggen. Als je van zuur houd is het ook een stuk beter te eten. Het is super super super zuur maar omdat het al fijn is gehakt hoef je het niet meer te kauwen en de smaak van de truffels is zo goed als weg. Alleen nog heel zuur.
ja was echt supermooi![]()
Het is wel juist in de mond dat psylo het beste wordt opgenomendaarom moet je lang kauwen voor je ze doorslikt. Ik doe het ook zelden omdat de smaak niet te harden is en als het wat steviger moet, neem ik een lijntje ketamine.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."