#1
daar zijn we weer.
beetje gemengde gevoelens eerlijkgezegd, van de ene kant denk ik, 't had allemaal wel een stuk heftiger gemogen, van de andere kant is het wel vermakelijk dat alles zo "niet-voor-de-hand-liggend" is.
ik wil eigenlijk het beeldscherm vermijden maar moet toch echt een aantal dingen opschrijven voor ik het vergeten ben![:)]()
allereerst snap ik inderdaad toch echt die patronen, een paar vlekjes op de muur lijken opeens met voorgedachte rade daar geplaatst te zijn, ze zitten er al zolang ik me herriner, en ik heb er al god weet niet hoevaak naar liggen staren en opeens klikt het.
daarbij lijkt het alsof ik overal groene en rode lasers door de kamer zie gaan. niet sterk genoeg om je op te focussen maar ze zijn zeker aanwezig.
ook zie ik op de muren allerlei maskers, een beetje een combinatie tussen chinese en azteekse maskers. ik ga ze zo proberen te tekenen.
ook beginnen kleuren redelijk te veranderen, niet opvallend, maar geleidelijk. m'n geruit hemd zag eruit alsof er allemaal kleine wormpjes in kronkelden, erg vermakelijk ook!
het plafond golft en lijkt te ademen, en mn beeld vervaagt soms een beetje. het lijkt ook steeds of de letters af en toe kleiner en groter worden, terwijl ik langzaam in m'n stoel word gezogen en lig te genieten van de vage muziek. (paul kalkbrenner - absynthe)
de letters op mijn toetsenbord beginnen ook langzaam te schuiven, ik baal er trouwens wel verschrikkelijk van als ik moet wachten voor youtube het volgende nummer heeft geladen, die stilte is maar niks..
wel weer genoeg getypt, al vanaf het begin van het bericht zit ik met spanning te wachten tot ik verder mag genieten en dat ga ik nu weer even doen! groetjes![:)]()
oja! ik ga ook even wat kaarsjes aansteken, dat lijkt me wel leuk![:)]()
edit: toetje heeft pm![:)]()
beetje gemengde gevoelens eerlijkgezegd, van de ene kant denk ik, 't had allemaal wel een stuk heftiger gemogen, van de andere kant is het wel vermakelijk dat alles zo "niet-voor-de-hand-liggend" is.
ik wil eigenlijk het beeldscherm vermijden maar moet toch echt een aantal dingen opschrijven voor ik het vergeten ben
allereerst snap ik inderdaad toch echt die patronen, een paar vlekjes op de muur lijken opeens met voorgedachte rade daar geplaatst te zijn, ze zitten er al zolang ik me herriner, en ik heb er al god weet niet hoevaak naar liggen staren en opeens klikt het.
daarbij lijkt het alsof ik overal groene en rode lasers door de kamer zie gaan. niet sterk genoeg om je op te focussen maar ze zijn zeker aanwezig.
ook zie ik op de muren allerlei maskers, een beetje een combinatie tussen chinese en azteekse maskers. ik ga ze zo proberen te tekenen.
ook beginnen kleuren redelijk te veranderen, niet opvallend, maar geleidelijk. m'n geruit hemd zag eruit alsof er allemaal kleine wormpjes in kronkelden, erg vermakelijk ook!
het plafond golft en lijkt te ademen, en mn beeld vervaagt soms een beetje. het lijkt ook steeds of de letters af en toe kleiner en groter worden, terwijl ik langzaam in m'n stoel word gezogen en lig te genieten van de vage muziek. (paul kalkbrenner - absynthe)
de letters op mijn toetsenbord beginnen ook langzaam te schuiven, ik baal er trouwens wel verschrikkelijk van als ik moet wachten voor youtube het volgende nummer heeft geladen, die stilte is maar niks..
wel weer genoeg getypt, al vanaf het begin van het bericht zit ik met spanning te wachten tot ik verder mag genieten en dat ga ik nu weer even doen! groetjes
oja! ik ga ook even wat kaarsjes aansteken, dat lijkt me wel leuk
edit: toetje heeft pm