#1
lolnoob zei:Ik zou aanraden het max 1x per maand te doen, omdat je meestal ook wel een hoop te verwerken hebt. Maar dat lijkt deze keer nog niet echt het geval dus dan kun je het eerder weer doen. Na een week zou het ongeveer wel hetzelfde moeten aanvoelen. Toch zou ik wel 2 tot 3 weken wachten om zeker te zijn.
het verwerken viel inderdaad heel erg mee, heb er met twee vrienden over gepraat en m'n reportje neer kunnen pennen maar zoals vermeld, ik heb niet over allerlei issues na zitten denken dus veel om te evalueren was er niet
maar inderdaad, ik was eigenlijk van plan om het dinsdag avond dan nog een keer te doen om het daarna even te laten, maar het lijkt me momenteel toch minder verstandig (al vanaf vrijdag ochtend mensen over de vloer, veel drank, weinig slaap) en ook morgen moet ik vroeg op, en dan maandag en dinsdag avond ook nog werken tot 10 uur. dus inderdaad gewoon lekker even wachten!
door Hakvlees op 30 jan 2011 16:06
Heerlijk report, misschien moet ik me er toch maar eens aan wagen om in m'n eentje truffels te nemen. Ben er best wel weer aan toe, en om met een groep zoiets te plannen is altijd lastig dus in de praktijk wordt dat toch maar steeds uitgesteld. Op zich ben ik niet bang om slecht te gaan in m'n eentje, maar is het überhaupt aan te raden om het op een studentenkamer te doen(misschien dat de kleine ruimte benauwend wordt ofzo)? Ik woon gelukkig wel naast een park dus ik kan altijd het groen opzoeken.
, toch maar eens doen dan. Op zich spreekt het filosofische aspect van alleen trippen me ook wel erg aan, lekker op bed liggen met je gedachten.
bedankt! ik denk inderdaad dat het wel alleen te doen is zolang je je op je gemak voelt, en ook thuis op die kamer. ik zelf vond mijn studentenkamer helemaal geen thuis en heb het daarom juist niet daar alleen gedaan.
dat filosofische ben ik inderdaad ook wel niewusgierig naar. volgende keer van te voren een blaadje maken met stellingen om over na te denken.