Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumslivereport 1e x dolphins delight

livereport 1e x dolphins delight

30 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
zou wel kick zijn als je me zou toevoegen op msn :hearteyes:
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#2
Succes, zo dom vind ik het niet hoor have fun :)
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#3
Is ook onderhevig aan toeval. De één voelt pas na twee weken überhaupt weer iets van zijn truffels, de ander gaat na een paar dagen alweer hard.
Heb je nog wat aan mijn kosmische wijsheden gehad? :P
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#4
allereerst, ja inderdaad weer een live report, ik ga m'n best doen het allemaal goed bij te houden en hoop zo de visuals t beste te kunnen omschrijven:

Introductie:
Dit is waarschijnlijk een van de stomste dingen die ik had kunnen doen maar nieuwsgierigheid won het van verstandigheid en deze kans kwam me natuurlijk ook niet zo maar aanvliegen. Ik ben al jaren nieuwsgierig naar truffels en paddo’s en wil het ondertussen ook al een hele tijd doen maar het is er gewoon nog niet van gekomen door meerdere redenen (geen tripsitter of iemand die mee wilt doen, niet lekker in mn vel ziten en de gelegenheid). Maar ik kon nu gewoon niet meer wachten.

Ik zit momenteel alleen op mijn slaapkamer, heb net een 10 gram dolphins delight (lemon tek) op en voel langzaam de effecten meester van mij worden. Mijn zicht begint te golven, ik denk niet meer 100% helder, ik voel me zwaarder en mn zicht verscherpt. Al typend beginnen de bovenste letters van mijn verhaal te golven maar voor ik ga liggen wil ik toch eerst deze introducte afhebben. Het is misschien heel onverstandig wat ik nu doe, maar ik wilde gewoon weten hoe het was, en ik denk dat ik er zo achter ga komen. (27 jan. 27, 11, 23:4:sunglasses:

Setting:
Alleen thuis (ouders op vakantie, zusje met haar vriend op haar slaapkamer)
Ervaring: 0% met tripmiddelen
Omgeving: mijn eigen vertrouwde kamertje, laptop met internet, pc met 120 gig aan muziek, surroundset, n big-ass tv, kaarsen, sfeerverlichting, een heerlijk bedje, een balkonnetje, een bad en een unlimited suply aan eten en drinken tot mijn beschikking!

Bon voyage!

ps: weet iemand hoe ik naar "mijn playlists" in youtube kan, dit is echt al een mysterie voor me :)
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#5
Setting is episch :hearteyes:

Veel plezier met knallen :sunglasses:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
sorry ik zag pas laat dat ik een pm had. :tearsofjoy:
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#7
daar zijn we weer.

beetje gemengde gevoelens eerlijkgezegd, van de ene kant denk ik, 't had allemaal wel een stuk heftiger gemogen, van de andere kant is het wel vermakelijk dat alles zo "niet-voor-de-hand-liggend" is.

ik wil eigenlijk het beeldscherm vermijden maar moet toch echt een aantal dingen opschrijven voor ik het vergeten ben :)

allereerst snap ik inderdaad toch echt die patronen, een paar vlekjes op de muur lijken opeens met voorgedachte rade daar geplaatst te zijn, ze zitten er al zolang ik me herriner, en ik heb er al god weet niet hoevaak naar liggen staren en opeens klikt het.

daarbij lijkt het alsof ik overal groene en rode lasers door de kamer zie gaan. niet sterk genoeg om je op te focussen maar ze zijn zeker aanwezig.
ook zie ik op de muren allerlei maskers, een beetje een combinatie tussen chinese en azteekse maskers. ik ga ze zo proberen te tekenen.

ook beginnen kleuren redelijk te veranderen, niet opvallend, maar geleidelijk. m'n geruit hemd zag eruit alsof er allemaal kleine wormpjes in kronkelden, erg vermakelijk ook!

het plafond golft en lijkt te ademen, en mn beeld vervaagt soms een beetje. het lijkt ook steeds of de letters af en toe kleiner en groter worden, terwijl ik langzaam in m'n stoel word gezogen en lig te genieten van de vage muziek. (paul kalkbrenner - absynthe)

de letters op mijn toetsenbord beginnen ook langzaam te schuiven, ik baal er trouwens wel verschrikkelijk van als ik moet wachten voor youtube het volgende nummer heeft geladen, die stilte is maar niks..

wel weer genoeg getypt, al vanaf het begin van het bericht zit ik met spanning te wachten tot ik verder mag genieten en dat ga ik nu weer even doen! groetjes :)

oja! ik ga ook even wat kaarsjes aansteken, dat lijkt me wel leuk :)

edit: toetje heeft pm :)
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gast ga van youtube af en zet iets van die 120 gig aan muziek aan :wink:


Wat denk je? Dat vind ik meestal interessanter dan de visuals (die ook wel erg leuk zijn :))
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#9
toch nog wat wat ik kwijt moet, mijn excuses trouwens als het niet echt mooi als een verhaaltje samenloopt, normaal vind ik dat heel belangrijk maar dit is net als op de pep, kkan niet wachten voor ik het volgende kan opnoemen! het zullen dus meer lossen zinnen zijn vanaf nu:

-ik zie allerlei patronen in het licht dat over me heen vloeit, beetje escher-achtig.
- m'n lamp op standaard draait langzaam om zijn as en kijkt me af en toe aan.
-het licht verandert langzamerhand in sterren
-de letters hierboven lijken een prachtig patroon te vormen, alsof ze van groot naar kleiner gaan, (van boven aan naar onder gezien)
- de kabels van lampen kronkelen rustig over de vloer.
-en ik heb de meest ongelooflijke close-eyed (en zelfs een beetje open eyed) visuals, allemaal cirkels en vierkanten in neon kleuren die in elkaar over vloeien met verschillende perspectieven (van bird view naar man view etc).
- ik voel het gestaag toenemen :) ik ga weer vliegen !

lolnoob: dat zou ik heel graag doen, maar ik vind dit nummer (absynthe ) zo geweldig! en heb t nou eenmaal niet op mijn pc staan, spijtig.
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#10
Volgens mij vermaak je je wel :rock: :rock: :rock: :hearteyes:
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#11
haha ik vermaak me zeker :) geweldig dit!

en wat is in bad gaan een ervaring zeg! godverdomme :)

ik was dus rustig met wat shpongle, 2 kaarsjes, en een berg schuim in een heerlijk warm bad gaan liggen. heerlijk! zit nu in mijn lekkerste badjas heerlijk warm weer op mijn kamertje

dus in bad:

- weer allerlei patronen in het licht
-kaarsen die verwijden en dansten
-rimpelende muur
-tegeltjes die naar voor en naar achter gingen
het beeld leek zeg maar alsof je naar een 3d film keek zonder bril, allemaal scherpe vage kleuren.
de bellen in het schuim vormden geweldige vierkante patronen
closed eye visuals bestonden uit een paarse kaleidoscoop met electrische draden tussen buitenzijden.

en toen ik net buiten ging roken leken de sterren wel vuurvliegjes! van kleur veranderen en alle kanten op te gaan :)

ik ga weer verder met niks doen!
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Sorry dat ik gisteren zo vaag deed. Op een gegeven moment zei je "maar dat lees je wel in mn trip report dat ik goed ga." Toen dacht ik jonge! Als ik probeer te lezen rennen de letters weg! :tongueout:

Maar een leuk report, heel herkenbaar van mn eigen (truffel) trips. :hearteyes:
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#13
luchtigtoetje zei:
Sorry dat ik gisteren zo vaag deed. Op een gegeven moment zei je "maar dat lees je wel in mn trip report dat ik goed ga." Toen dacht ik jonge! Als ik probeer te lezen rennen de letters weg! :tongueout:

Maar een leuk report, heel herkenbaar van mn eigen (truffel) trips. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

haha geen probleem!

ik ben uiteindelijk rond een uur of 2 in bed gaan liggen en heb nog wat tv gekeken. in het begin toch moeite me gehad om me daarop te kunnen focussen maar na n half uurtje ging dat perfect. rond 4 uur dan heerlijk in slaap gevallen :).

ik moet wel zeggen dat het toch nadat ik beetje gewend was aan alle vervormingen en visuals en toend e euforie een beetje was afgenomen, ik toch wel kon begrijpen waarom mensen hier bad op zouden kunnen gaan maar heb zelf alles binnen 2 minuutjes kunnen relativeren :) had zelf namelijk in het begin helemaal niet door hoe euforisch ik was totdat het uit begon te werken. verder is er van tekenen trouwens ook niets meer gekomen.

toch lijkt het me nog (!) leuker om werkelijk dingen te zien die er niet zijn, niet alleen een betere opname van licht (ik zag letterlijk de stralen door de kamer gaan en weerkaatst worden door spiegels en flessen) maar het lijkt me helemaal geweldig om letterlijk te hallucineren. misschien dan toch maar een keertje voor lsd gaan kijken :) (ben ik ook al een hele tijd benieuwd naar maar het leek me verstandiger om eerst truffels te proberen). maar hippyflippen zie ik nu toch ook wat meer zitten.

en lolnoob: sorry ik lees je reactie over het denken nu pas; ik ben hier eigenlijk niet zo zeer mee bezig geweest eerlijk gezegd, en daar zijn denk ik 2 redenen voor:
1- op een paar hele lichte mdma hallucinaties na heb ik nog nooit wat van visuals meegemaakt of dergelijke, ik was dus veelste druk bezig met allerlei dingen ontdekken, vormen te creeeren en dingen te veranderen.
2- ik was in het begin een beetje bang om te diep na te gaan denken, er zijn namelijk nog altijd een aantal dingen die momenteel spelen die me niet helemaal lekker liggen en ik was bang dat de trip daardoor een verkeerde wending zou nemen. ik heb het dus ook als het ware een beetje vermeden. + daarbij komt dat ik om echt diep na te moeten denken op bed had moeten gaan liggen, en ik bang was in slaap te vallen en de trip te missen :)

ik had trouwens met opzet niet meteen de meest potente gepakt maar toch een van de beginnerssoortjes, misschien een beetje risicovol van die lemontek, maar wat heb ik het geweldig gehad :). ben trouwens uiteindelijk wel blij dat ik besloten had het als een livereport op te schrijven. in het begin had ik er een beetje spijt van, maar nu kan ik het zelf ook teruglezen en is het makkelijker herrineringen op te halen :)
zeker voor herhaling vatbaar! mijn excuses voor de vage samenhang en bedankt voor het lezen (en reageren)!
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als je in bed gaat liggen ga je niet slapen hoor, dat lukt volgens mij echt nooit als je aan het trippen bent :P

Maar ik vond het een mooi report en de eerste keer hoeft ook niet zo overweldigend te zijn. Dit is nog maar het topje van de ijsberg :wink:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb hele dikke halucinaties gehad op 15gr truffels plus wiet.
Voor mij is op lagere dosis:
Truffels² × biljoen kleuren = LSD

Maar het lig helemaal aan jezelf. Ik had mezelf in het begin (ook) wat terug gehouden met truffels, en later liet ik me gaan en ging ik pas echt goed halucinere.

Maar ik ben blij dat de eerste keer goed ging!
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#16
luchtigtoetje zei:
Ik heb hele dikke halucinaties gehad op 15gr truffels plus wiet.
Voor mij is op lagere dosis:
Truffels² × biljoen kleuren = LSD

Maar het lig helemaal aan jezelf. Ik had mezelf in het begin (ook) wat terug gehouden met truffels, en later liet ik me gaan en ging ik pas echt goed halucinere.

Maar ik ben blij dat de eerste keer goed ging!
Klik om te vergroten...

tsja ik was nog aan het overwegen om erbij te blowen maar ik wil daar even een tijdje mee stoppen dus had besloten om het niet te doen.

wat ik me trouwens wel af vraag, (niet dat ik het morgen alweer van plan ben) maar hoe erg is er sprake bij truffels? vergelijkerbaar bij mdma (dus dag 1 normale portie, n week later dit alweer wat opschroeven etc?) of toch echt maar een keer per maand en anders heeft het gewoon geen effect meer? bedankt!
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik zou aanraden het max 1x per maand te doen, omdat je meestal ook wel een hoop te verwerken hebt. Maar dat lijkt deze keer nog niet echt het geval dus dan kun je het eerder weer doen. Na een week zou het ongeveer wel hetzelfde moeten aanvoelen. Toch zou ik wel 2 tot 3 weken wachten om zeker te zijn.
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
lolnoob zei:
Ik zou aanraden het max 1x per maand te doen, omdat je meestal ook wel een hoop te verwerken hebt.
Klik om te vergroten...

ik zou inderdaad lekker een maandje wachten om alles te verwerken. Dan is de volgende keer ook een stuk specialer. Tenminste, dat heb ik. Je kan de volgende keer ook Atlantis truffels proberen of een andere wat sterkere of met meer visuals. Blowen erbij kan goed zijn, maar dat weet je zelf het beste. :) En nogmaals, ben blij dat het bevallen is! :grin:
H
HakvleesLid
01-01-2024, 00:00
#19
Heerlijk report, misschien moet ik me er toch maar eens aan wagen om in m'n eentje truffels te nemen. Ben er best wel weer aan toe, en om met een groep zoiets te plannen is altijd lastig dus in de praktijk wordt dat toch maar steeds uitgesteld. Op zich ben ik niet bang om slecht te gaan in m'n eentje, maar is het überhaupt aan te raden om het op een studentenkamer te doen(misschien dat de kleine ruimte benauwend wordt ofzo)? Ik woon gelukkig wel naast een park dus ik kan altijd het groen opzoeken.
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hakvlees zei:
Heerlijk report, misschien moet ik me er toch maar eens aan wagen om in m'n eentje truffels te nemen. Ben er best wel weer aan toe, en om met een groep zoiets te plannen is altijd lastig dus in de praktijk wordt dat toch maar steeds uitgesteld. Op zich ben ik niet bang om slecht te gaan in m'n eentje, maar is het überhaupt aan te raden om het op een studentenkamer te doen(misschien dat de kleine ruimte benauwend wordt ofzo)? Ik woon gelukkig wel naast een park dus ik kan altijd het groen opzoeken.
Klik om te vergroten...

Ik heb hetzelfde 'probleem', een goede datum en een goede plek vinden met meer mensen is soms wat moeilijk. Dus ik heb het ook een keer alleen gedaan op mijn eigen studentenkamer en het ging perfect. Zou de eerste keer wel een iets minder grote dosis nemen dan je normaal neemt om het even aan te voelen. Het is heel anders maar ook erg leuk.

Als je het normaal geen benauwende ruimte vindt dan zal het nu ook geen groot probleem zijn denk ik.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."