#1
zou wel kick zijn als je me zou toevoegen op msn ![:hearteyes:]()
luchtigtoetje zei:Sorry dat ik gisteren zo vaag deed. Op een gegeven moment zei je "maar dat lees je wel in mn trip report dat ik goed ga." Toen dacht ik jonge! Als ik probeer te lezen rennen de letters weg!
Maar een leuk report, heel herkenbaar van mn eigen (truffel) trips.![]()
luchtigtoetje zei:Ik heb hele dikke halucinaties gehad op 15gr truffels plus wiet.
Voor mij is op lagere dosis:
Truffels² × biljoen kleuren = LSD
Maar het lig helemaal aan jezelf. Ik had mezelf in het begin (ook) wat terug gehouden met truffels, en later liet ik me gaan en ging ik pas echt goed halucinere.
Maar ik ben blij dat de eerste keer goed ging!
lolnoob zei:Ik zou aanraden het max 1x per maand te doen, omdat je meestal ook wel een hoop te verwerken hebt.
Hakvlees zei:Heerlijk report, misschien moet ik me er toch maar eens aan wagen om in m'n eentje truffels te nemen. Ben er best wel weer aan toe, en om met een groep zoiets te plannen is altijd lastig dus in de praktijk wordt dat toch maar steeds uitgesteld. Op zich ben ik niet bang om slecht te gaan in m'n eentje, maar is het überhaupt aan te raden om het op een studentenkamer te doen(misschien dat de kleine ruimte benauwend wordt ofzo)? Ik woon gelukkig wel naast een park dus ik kan altijd het groen opzoeken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."